Jag hatar idag.

Och här sitter jag. Borde vara påväg hem till Lisa. Men här sitter jag och regnet slår mot rutan. Jag säger att jag kommer senare, sätter mig ner på golvet och glor mig själv i ögonen i spegeln, undrar varför jag sitter här. Jag saknar och sedan hatar jag. Jag hatar mitt runda ansikte, jag hatar min stora näsa, jag hatar mina små ögon, jag hatar min lilla mun, jag hatar min fula vita hud, jag hatar mina bröst som aldrig kommer växa lika mycket som alla andras, jag hatar mina korta ben, jag hatar mina kalla fötter, jag hatar mina korta naglar, jag hatar mina ögon som tittar på mig själv såhär, jag hatar mitt huvud som tänker såhär och jag hatar fingrarna som skriver ner det. Jag vill inte gå ut, jag vill inte sitta kvar härinne. Jag hatar idag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är perfekt precis som du är. Du är hur vacker som helst, kan du inte bara förstå de!! Jag älskar dig, och alla andra älskar dig också! Tro inte nått annat.

2012-04-11 @ 14:38:11
URL: http://lisaboox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0