less

Jag är så less på att bli tagen förgivet, jag är så less på att hela tiden bli bortkastad och bortglömd och ändå bli trodd ska stanna kvar. Jag vill bli älskad. Det spelar ingen roll hur många gånger en person säger att man är älskad om personen inte kan bevisa det, så är det bara, jag kan inte lita på sånt längre, det är förstört sedan lång tid tillbaka. Jag har svårt för att lita på folk, svårt att tränga bort tanken på att tänka mer på allt de säger, vad det kan betyda, hur de egentligen kan mena och hur lång tid det kan betyda att de stannar. Jag vill inte bli sviken mer, jag vill verkligen inte det.
Alla tjejer förtjänar en kille som får henne att känna sig viktig, som tar sig orken att kämpa för att få ha henne i sina armar.


Kommentarer
Postat av: nora

vet inte om det bara är en text, men om det "handlar" om dig, så finns jag.. även att vi inte känner varann, men har varit utför det osv.. och du är en sån fin tjej, så du förtjänar inte att må dåligt.

adda Nora Yngvesson på facebook, om du vill ;)

Kram<3

2012-02-22 @ 19:49:25
URL: http://tjeejenbakomkameralinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0