Svaren på frågestunden


1. Flyger elefanter?
2. Har du sett en enhörning?

3. Är jag fett ganstahh?
4. Tror du på kärlek i första ögonkastet?
5. Varför är du så perfekt?

svar:
1. I min fantasi ♥
2. Varje dag
3. Haha nej gumman :*
4. kanske
5. Jag är långt ifrån perfekt

1.vad skulle du göra för pengarna om du vann en mile?
2.har du några nyårslöften isåfall vilka?

svar:
1. Jag skulle nog spara en del & shoppa såklart ;)
2. Jag tänkte ha nyårslöften idag, fast jag har nog inte det, bara något att leva till: försök aldrig vinna tillbaka någon som valt att förlora dig.


1. Har du något emot utlänningar?
2. Gillar du mig?
3. Är du förälskad?
4. Ditt längsta förhållande?
5. Ska du bo i en lägenhet eller ett slott?
6. Är du oskuld?

svar:
Hej frida :>
1. Nej, inte så länge dom inte har något emot mig :)
2. Klart jag gör
3. ah

4. Jag hade ett förhållande i ca 8 månader när jag gick i 3:an :o men det var ju typ NOLL seriöst, så det räknas inte. Annars tror jag att det längsta är 2-3 veckor. Fast 1 månad & 1 dag just nu ♥
5. ett slott såklart
6. Ja


1. Är du lesbisk?
2. Gillar du munkar ?:)
3. Har du många killar efter dig?

svar:
1. Nej det är jag inte, haha
2. ah :>
3. Nej det kan man väl inte säga, eller det beror ju på vem man jämför med ;)


1. Hur många killar har du varit tillsammans med?
2. Saknar du någon speciell person som du inte träffar så ofta?

svar:
1. 3
2. Jag har det jättebra nu och har de bästa vännerna osv, men jag har också många vänner som man förlorat med tiden som jag saknar hela tiden.



Om du fick välja:
Om du är ihop med en kille du verkligen gillar men dina vänner hatar han, Hur skulle du göra ?

svar:
Mina vänner måste väl ha en anledning att hata honom antar jag, så jag måste väl ta och känna vad jag själv känner. fast.. jag har faktiskt ingen aning. Kanske kan kärlek vara stark, men det kan vänskap också vara.


vad har du för kamera och är den bra? :)

svar:
Jag har en Canon Eos 1000d, och ja den är väl bra, lätt att lära sig osv :)



1. vart vill du bo när du blir stor?
2. har du några syskon, vilka ?
3. vilket datum är du född ?
4. har du riktigt blont hår eller färgar du ?
:)

svar:
1. Det vet jag inte, men inte kvar i sandviken i alla fall!
2. Jag har en storasyster som heter Jennifer, 20 år och bor i Trollhättan :)
3. 2 januari
4. Jag färgar, ginger egentligen ;)



hur länge har du haft din blogg? <3 :)

svar:
Sen oktober 2010, har haft massa bloggar innan också.
Skaffade min första när jag var typ 8 ;) <3


1. hur lång är du rå? :)
2. vad tycker du om mig?
3. tycker du jag är dryg?
4. vad vill du jobba med i framtiden?
5. älskar dig jaa, älskar du mig då?

jaja puss på dig älskling :-*

svar:
1. Jag är 1.54,5 jag, 5,5 cm längre än dig kortis ;)
2. Du är typ hur fin och söt som helst och min bestisfestis som jag alltid har sjukt kul med! Jag kan lita på dig till tusen procent och jag älskar dig.
3. Hahah! Ibland Lisa, ibland
4. Lalala inte ens i närheten av en aning
5. Klart jag älskar dig , puss ;*


hur länge har du haft din blogg? :)

svar:
Hej Alex :) svaret kan du läsa högre upp!


1. Favorit djur? :)
2. Om du fickvälja en svensk och en utlänsk kändis och vara tillsammans med, vem skulle du välja?^^

svar:
1. NOSHÖRNINGAR, nerå men jag vet faktiskt inte. Finns så många ^^ men om jag ska ta av dom vanligaste så är det hund :)
2. en utländsk kändis skulle nog vara Boo Boo Stewart,

och en svensk... Ulrik Munther kanske ;)
Fast jag vet faktiskt inte, man vet ju inte hur dom är och man vill ju inte va tillsammans med nån misshandlare, haha.




hur länge har du haft din blogg? & varför började du blogga?

svar:
Jag har haft min blogg sedan oktober 2010, och andra bloggar innan det, som jag skrev tidigare. Och jag började blogga från första början för att en kompis till mig bloggade, sen slutade jag och bloggade inte på något år, startade sen en ny blogg och har bloggat några år nu, mest för att jag inte haft så mycket annat för mig och det är kul, sedan är det jättekul att kunna kolla tillbaka och minnas allt så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0