Glad midsommar!

Hej på er och glad midsommar!
Jag försökte och försökte verkligen ta mer än åtminstone en bra bild, men det gick verkligen inte, haha. Jag får försöka igen... i så fall lägger jag upp dom sen c: 
Midsommar ska jag inte riktigt fira, ha det lite smått mysigt med familjen under dagen kanske och till kvällen blir det förhoppningsvis tältning med flickorna mina. Har ont ungefär lite överallt idag, var på ännu ett 2 timmars dansfys igår, styrka, åh fyfan vad jobbigt det var, haha! 
 
en sån där meningslös fråga som ingen kommer svara på ändå och jag ser helt forever alone ut utan kommentarer när jag ställt en fråga då. svaaaraa, jag vill faktiskt veta! --> Hur ska ni fira midsommar?
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A S

haha åka till högbo och spela minigolf typ.
tänkte inte dansa små grodorna iallafall.

2012-06-22 @ 12:57:46
URL: http://bellas.webblogg.se
Postat av: din bästis

Ska tälta med mina favorit flickor!

2012-06-22 @ 15:26:18
URL: http://lisaboox.blogg.se
Postat av: linus

grillning och mys med familjen :)

2012-06-22 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0