FEM FRÅGOR

1) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

- Umgås med mina vänner

- kramas

- dansa dansa

- pussas

- få mig själv och andra människor att le



2) VAD ÄR DET ELAKASTE NÅGON HAR SAGT TILL DIG?

- Det är svårt att komma på något, jag har inte levt så länge. "Du vet det där som du skrev, jag bryr mig inte, så du vet."  eller "Du är ju så liten".


3) FEM SAKER DU VILL GÖRA I FRAMTIDEN:

- Gå på en Olly Murs - konsert

- Gifta mig

- Åka till Malmö

- Studera till ett bra jobb

- Känna mig riktigt lycklig



4) FEM SAKER DU ÄR RÄDD FÖR:

- Vatten och alla djur som lever i vatten

- Mördare

- insekter

- Mörker

- Att bli sviken


5) FEM SAKER DU INTE KAN LEVA UTAN:

- nässpray

- skulle aldrig klara mig utan att få städa, skulle bli galen

- musik och hörlurar

- Alexander

- solsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0