Svaren på frågestunden

1. vad är det första du gör när du vaknar ?
2. tycker du om snö?
3. vilka bloggar följer du ?
4. Vilken är din favorit blogg/roligast att läsa ?
5. har du några husdjur ?
6. hur mycket gillar du att dansa på en skala från 1 till 10 ?
SVAR:
1. Znoozar på mobilalarmet eller hoppar upp och bäddar sängen ;)

2. Ja, man kan säga att jag tycker om snö, ibland, i vissa fall är den kanon och i andra fall bara bedrövlig.

3. Oj. Jag följer en massa bloggar! Jag följer mina vänners bloggar. Men bland "de andra" bloggarna jag följer så har jag följt denna längst - klicka här för att komma dit! -

4. Jag har ingen aning, det är olika från olika dagar faktiskt. Vissa dagar kan jag tycka det är roligt med hår och mode, nästa kanske om filmer och böcker.

5. Jag har en liten dvärghamster! Snuffsi heter hon :)


6. 10, ju mer jag dansar desto roligare tycker jag att det är. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan det!



hur länge har du bloggat?
hur mycket tid lägger du på bloggen vrje dag?
vilka andra bloggar läser du?
SVAR:
1. Min första blogg skaffade jag när jag gick typ i tvåan, Dea hade skaffat en blogg och hon visade mig hur man gjorde och sedan dess har det bara flytit på. Så i ca 3 år, men jag har inte bloggat jämt och ständigt, det har varit några bloggfria tag där emellan ;)

2. Det är helt klart olika, men faktiskt inte så mycket. Vissa dagar bloggar jag inte alls medan andra dagar kan jag blogga i över en timme. Men det beror helt på. Egentligen så är det oftast inte över en timme.

3. Svarat högre upp! :)



Tycker du att det är roligt att blogga?
Dansar du fortfarande?
Tyckte du att min mamma (Erika) var en bra lärare?
SVAR:
1. Japp, om man har något roligt att blogga om och inte bloggtorka.

2. Yes

3. Jag kommer knappt ihåg någonting, bara att jag saknade henne jättemycket när hon slutat, så hon var bra ja :D


FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD!



Svaren kommer upp snart!

kommentar ♥ svar



Bra att du tyckte det, så jag inte förstörde alltihop ;)
men det gick ju bra i alla fall! :D

hemma igen

Var som sagt på skyltsöndagen med Jossan och klassen. Vi träffade Emilia och Emma så vi var med dom typ hela dagen och dom stod och hjälpte oss att sälja. ♥ Vi fick mycket sålt faktiskt, hoppas att pojkarna som stod efter oss och sålde fick lite mycket sålt! :) hihi.

Förutom att jag var överlycklig över att få hantera en kassagrej att ha pengarna i och att få sälja (jag älskar pengar, haha) så var det hemskt att stå och frysa sönder och det var inte förrän jag kom hem som jag insåg att jag hade jätteont i mitt knä och inte ens kunde böja det :/ hoppas att det är bra tills imorgon.

JAG VANN ETT STORT PAKET PÅ LOTTERIET!
ni får se snart, såklart.


skyltsöndag

Godmorgon!
Har duschat nu och ska gå och tvätta ansiktet och fixa håret nu typ. Sen ska jag ner på stan med Jossan för våran klass ska sälja typ lussebullar och sånt nere på stan, skyltsöndag idag ju ;)

Jag bloggar mer när jag kommer hem om jag har tid.

FRÅGESTUND






kommentar ♥ svar



sv: Visst kan jag det, har bara aldrig haft det förut pga av att det är ju inge kul om man får lite frågor. Men visst, det kan jag väl :)

tjejen talar sanning


självklart är det så!

Här hittar ni hennes blogg!


Lugg



Jag klippte lugg i torsdags, i fredags var det kaos i håret men nu har jag testat lite frisyrer som jag kan ha och här är en... bara vanlig lugg.

kladd


vaccin mot mässling, röda hund och påssjukan.

Vaccineringen gick bra! Jag och Jossan fick gå in tillsammans så det kändes ju bra, hihi. Bara det att efter att jag fått sprutan så började jag skratta, det bara bubblade och Jossan satt och såg sur ut i sin stol x)
Har typ nyss kommer hem och känner mig bara allmänt trött och hängig. Ska ta och försöka installera webbkameran till min dator (ska bara leta på cd'n).


AFTONBLADET.SE

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8113196.ab

läxor

Känns som om jag är fullproppad med läxor, fast egentligen inte. Men jag har verkligen börjat kämpa med läxorna nu :)

Vi hade slöjd idag och fick skjuts dit av Jossans pappa bara för att det var så mycket snö, gulligt! hhehehe. Lärde mig sticka litegrann och när jag inte har gjort läxor (efter att jag kom hem från skolan) så har jag mest stickat faktiskt (Y) jag är grymt på g nu asså!

Ska ta och lägga in bilder från mobilen nu och sen får ni se några, kanske en video som jag och Jossan spelade in idag också, haha.

bajjjj!


kommentar ♥ svar


Tack! :)


Ackes dansskolas skolmästerskap 2010

Det blev nästan inge bra bilder pga att vi inte kunde ha blixten på för den speglade sig i spegeln och blev typ alldeles för stark ibland. Men jag laddar upp lite bilder på mig (eftersom det bara togs bilder på mig) icke redigerade, så ni får ursäkta gulheten och skaket :)



blixtstjärt

blixt

blixt , hahahha

skakig





Jag får pokal

2:a 1:a 3:a

Observera att det står SkolmästerskÅp, haha, knasigt ;)

skolmästerskåp



Jag är så lycklig! :D haha
JAG FICK MIN FÖRSTA POKAL!

I alla fall, jag kan säga att det gick bra och det var kul, mycket enklare att dansa singel faktiskt. Kom hem för en stund sen och åt makaroner, nu ska jag bara chilla och sen blir det skola imon.
Snart kommer det bilder från idag.

TÄVLING IDAG!!!!!!!

Tror ni att jag är liiiiite pirrig eller?!
Jag har aldrig tävlat singel förut och jag har aldrig varit på en tävling själv heller, jag har bara tävlat par med Pauline 3 ggr, tänk om jag kommer dit och inte känner en kotte och blir alldeles ensam? 0.0
Vi får hoppas det går bra, kanske mobilbloggar när jag är där också. pöss pö ör!


jag skulle inte klara mig utan denne mans ...

jag skulle inte klara mig utan denne mans musik <3 (det skulle ha varit en bild på hottis där, men det funkade inte)


vattendroppar



samma. bara för att.

.

Jävla skit dag rent ut sagt.
Tänker inte berätta, men den fick mig att bara vilja hoppa ut genom fönstret och springa till amazonas.

.

Tjiong. Sitter med datorn hemma hos Elin.
Vi har First time på, världens bästa film med världens sötaste kille ;) hahahah.

Elins dator-laddaren dampar loss, så hon ska få sitta lite vid min dator medan jag kollar på filmen nu för hon såg den tidigare idag också :D

puss!

prinsessa



Såg filmen Prinsessa för en stund sen nu, den gick på tv. Faktiskt så var den jättebra :)

Jag blir så jävla arg på vårat internet för det är så sjukt äckligt segt just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hejdå!!!!!!!!


RSS 2.0