fredagkväll

Tjalala, vid 8 kom Maja och Felicia hit och jag cyklade runt lite i sandviken med dom, åkte och kollade på lite fotboll, vi träffade Frida och Ida och sen stod vi lite forever alone i skateparken osså kom det några fler tjejor fast dom åkte rätt fort. Sen åkte vi och träffade Jordan och Emil, satt och var lite flum med dom ett tag och sen cyklade vi med Maja hem och sen åkte jag och Felicia också hem. Sitter här nu, vet inte vad jag ska göra, är inte sovtrött. hejdå.


Det är äntligen fredag... osså börjar allt det där smyga sig på mig igen.


fredag!



Godmorgon, äntligen fredag säger jag bara! Har saknat känslan av fredagkväll ^^,
Sitter här i idrottskläder för vi ska åka direkt till skogsvallen och orientera... blä... sen är det en inte så värst lång skoldag kvar har jag för mig.
Just nu saknar jag lite, lyssnar på Please Forgive Me och andra låtar som jag brukar lyssna på när jag saknar honom.
Så vi hörs senare, tjalala.


torsdag



Hoppsan så glad jag har varit idag, det kanske ni märkte imorse också? Aja.
Jag dansar just nu, eller, inte just nu, för nu sitter jag ju här, men för någon minut sedan och om någon minut kommer jag dansa igen. Och sen, runt klockan 6 åker jag ner på dansträning till klockan 9. pusshej!


SANN ROMANS = repeat

Alla har väl fallit nångång i trans
fått känna denna viben av sann romans
alla har väl fallit nångång i trans
jag vet inget om dig men jag är fast i natt
ja jag är fast i natt


Nej jag har ingen polotröja, jag har sjal



Godmorgon sötnosar!
Haft en awesome morgon fast jag har halsont och ingenting särskilt har hänt, har lite läxor på hög som måste gås igenom innan skolan osv, men det är bra ändå. Har typ... en kvart på mig att göra mig klar + det, får skynda mig lite! Vi hörs väl sen, ha en bra torsdag :*


Tralala




Tralala! Hejsan, sitter här och har lite kul för mig själv till skojig musik, åker snart till dansen, ääntligen. PUSS!


jb

Jag: ah vi ska ha nått svenskagrejs nästa vecka, typ hålla ett tal, jag ska prata om Justin Bieber.
pappa: jaha... är det en björn det eller?

MIN PAPPA ÄR INTE HELT NORMAL HAN ELLER! :(


Life can go nowhere but up


Fan vad jag hatar min näsa.
MEN DET GÖR INGET,
för vet ni vad?
Jag mår bra ändå ♥


- Du patrik, e du också arg?







Det där gjorde min dag. Så sjukt sött så man dör! ♥


Mitt 2011, än så länge


"I januari fyllde jag 13 år. Då var jag mest för mig själv, hatade mitt utseende och ville inte visa mig bland folk, tyckte inte att jag dög som jag var. Så jag stängde in mig, drömde mig bort till en annan värld, följde tv-serier och nördade filmer osv... ja... ni kanske fattar hur jag var. Tråkig och ful blev jag och jag var en dum tjej som inte fattade att man måste gå för att komma någonvart.
Jag gömde mig bakom överredigerade bilder, blev näst intill beroende av att ta bilder på mig själv för att bevisa att jag var fin någonstans överhuvudtaget. Jag blev kär, eller kär och kär... jag blev "intresserad" av en kille på skolan och ändrade jämt och ständigt på personen jag var för att få honom att märka mig, jag gjorde mig till för att han skulle tycka om mig, vilket var ett stort jävla misstag."


"
Jag dansade en hel del, satsade det mesta på det och skolan. Jag slutade även vara singel efter 2 år, men samma kille som det varit senast. Jag ångrar det inte, men det var väl inte det mest seriösa och bästa om man säger så... det bara hände, typ.
Jag har inga fler bilder från dessa månader, det hände inte så mycket. Livet rullade vidare, jag kom ut lite mer, gav mer tid till mina vänner och började att bli lite mer nöjd med mig själv.
Efter att jag insett att saker faktiskt går om man vill, började jag att se mig själv i spegeln och se saker jag tyckte om med mig själv istället för att hela tiden se de saker jag inte tyckte om. Livet blev lite ljusare."


"Sista dagen på vallhovskolan kom och vi fick sommarlov. Det var då livet började på nytt kan man säga, jag fick ny energi och mådde jättebra, var lycklig och levde livet.
Jag åkte på semester i 2 veckor med min familj till Spanien och det jag tänker skriva nu kanske låter jätteknäppt, men det var ett stort steg. Vi äger ett hus där och jag hade inte varit utomlands på 2 år för att jag inte ville åka dit, det fanns så många minnen där och jag var inte redo att släppa taget för ett tag och bara åka bort från allt här hemma i Sverige. Men jag gjorde det och jag saknade mina vänner så sjukt mycket, men jag hade det jättebra och många saker lät jag gå då, jag blev lättare och friare på något sätt. Man fick en chans att börja om när jag kom hem."






"När jag äntligen kom hem insåg jag hur mycket jag älskade Lisa, hon blev snabbt min bästa vän och vi spenderade den mesta tiden tillsammans."

"Sen... sen vände allt. Man kan säga att man kan dela upp mitt 2011 i två delar, och efter detta kommer den bra delen. Jag började prata och chatta med A, han fick mig att se hela livet och hela världen från ett annat perspektiv. Han fick mig att inse att det finns personer som man kan prata med här i världen, det finns hopp, det finns personer som förstår och det finns personer som man kan lita på och verkligen älska. Vi var vänner, bra vänner och mina känslor utvecklades, ganska fort. Jag hade tänkt på honom egentligen ett helt år innan då han haft kontakt med min kompis, jag visste vem han var och allt sånt där, men jag hade aldrig vågat ens tala om för honom att jag existerade, jag trodde väl inte att han någonsin skulle kunna bli intresserad av någon som mig. Men vi lärde känna varann och jag ångrar absolut inte en enda sekund, han är min hjälte."

"Vi hade ett uppehåll ett litet tag, men det var tillräckligt länge för att jag skulle träffa F, han som vände hela min värld upp och ner och ledde mig in på en helt okänd väg och jag rusade på för snabbt."


"Jag tvivlade på vad jag kände och orkade inte gå och fundera, så jag avslutade det hela och sedan hände något mer och jag fick det som jag ville ha det, tillslut. Jag och A. För ett tag var jag den lyckligaste tjejen jag trodde fanns, det bara bubblade inom mig hela tiden.

Men livet var nog lite för bra för att vara sant och allting måste ju sluta någongång och jag blev så djupt sårad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men det var ju inte hans fel, det vet vi alla. Jag mådde riktigt dåligt ett tag, hade ingenstans att ta vägen kändes det som, hade ingen att prata med och allt var bara dåligt.
Jag trodde att han hade lämnat mig förevigt, men sedan började han ringa igen och vi pratade en hel del, allt blev bra igen. Mina vänner sa att det var fel och att jag borde inse vad han gjort mot mig, men jag var blind, så blind av kärleken att jag inte kunde förstå (fast jag sagt det till mig själv) att risken att bli sårad igen fanns där. Och så blev det ju förstås, ännu en gång."
"Jag insåg ganska snart att det inte funkade, att mina tankar hela tiden drogs tillbaka till honom och hans röst, hans leende, hans skratt, hela honom. Så på lördagen ringde jag, var så nervös att jag skulle ha kunnat dö. Visste precis vad jag skulle säga och hade tänkt igenom det hela säkert tusen gånger, men när jag hörde hans röst på andra sidan luren blev jag helt stum och allt det jag tänkt säga lät bara idiotiskt. Så jag sa bara som det var, vad jag ville ha sagt. Den dagen pratade vi i 2 timmar om allt och dagen därpå pratade vi också länge."


"Sedan kom måndagen, den där måndagen den 26 september. Jag hade precis kommit hem från skolan och den morgonen hade allt varit så bra
(";*"), jag loggade in på facebook och såg det där som fick allt syre i hela rummet att frysa och jag tappade andan, lät bara allt det jag hoppats på falla iväg. Jag gav upp, den 26 september."


"
Det är september nu, den 28:de, vi har inte pratat på snart 3 dagar... jag har lärt mig att leva ändå, fått in en rutin så att dessa tankar inte ska våga sig fram. Saknaden... och resten kanske ni redan vet. Men det känns så konstigt, det känns som om dagarna bara passerar och allt är bara så... tomt. Sedan dess att vi började prata har det aldrig gått så länge som 3 hela dagar utan att vi hört av varandra, aldrig. Det känns som om han inte behöver mig nu, jag tror inte att han gör det heller, för han har ju henne."


Varje gång jag ser dig stannar tiden

Dryyyyg onsdag, massa lektioner osv. Dans sista i alla fall och åkte hem, har bytt om och sånt, skulle va med Lisa men har inte hört av henne så jag vet inte hur det blir. Ännu mer dans blir det ikväll i alla fall, sköööönt. Huvudet snurrar nu, det har fan snart gått 3 dagar. Hejdå.


Take me back to the times when it was you and me.



Hej. Internet har inte funkat på hela dagen och jag har inte varit särskilt glad av mig sen jag kom hem, bara rasade ihop typ. Satte mig och tränade till engelska-prov imorgon och sen däckade jag i sängen. Hade musik som fyllde hela rummet och lät den tränga bort alla tankar ur mitt huvud och jag tror att jag somnade en stund... nu ska jag sova mer. Godnatt.


Jag vill ha sommar!




Har kollat igenom gamla bilder på min bärbara dator och lagt över några till den stationära nu, håller på och skriver om mitt 2011, så ni kanske får läsa och se lite nån dag ♥


Det där svidandet som känns i hela kroppen när man inser att man känner igen sig i varje textrad


Jag saknar dig



Jag saknar dig.
Tro mig, det ligger mer bakom orden än då kan förstå.


har ingen ork, blablabla..

Hej. Var på Bj-arena med skolan idag och hade skolkampen, sprang 100m och det gick inge bra, sen vann vi stafetten osv... blablabla. Kom hem och satt och deppade lite, sen räddade saknade Jossan mig och jag cyklade hem till henne. Vi satt och snackade mest, om killar såklart, haha ;)
Åkte hem och åt och sen satt jag och hade tråkigt. Ska gå och sova snart, pusshej.


söndag med min stjärna


Lisa kom till mig och sen åkte vi ner på stan, Hemmakväll först och köpte Powerking & klubba, som de tjockisar vi är. Sen ICA där vi satt i massagestol och snackade om hur forever alone vi är. Sen drog vi till donken och tjockade oss mer med glass, överraskades av att det var så ovanligt många som hejade på oss, fast vi inte visste vilka de var. Sen åkte vi vidare och stannade vid badhuset där vi satte oss på räcket och snackade om typ... allt ♥




också hittade vi en tuff registreringsskylt!


Might aswell face it, baby, we're stuck with eachother.

Tjingeling.
Söndagen har varit lika seg som lördagen, snackat i telefon och haft lite tråkigt då och då.
Ska åka och möta Lisa nu sen är jag med henne, puss! ♥


Nu:


från Lisas blogg

Oscar min vän får krya på sig! ♥


tidsfördriv till 1000

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? tror det
Hur många har du varit kär i? 2-3 som jag verkligen varit kär i
Är du kär just nu? jag vet inte...


- Tio frågor om dig själv
Namn? Josefine Olsson
När fyller du år? 2 januari
Några piercingar? nej
Vad har du på dig just nu? kläder
Vilken årstid är bäst? sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? jag är morgonpigg, lycklig & solen skiner
Vad tycker du mest om hos dig själv? mina ögon & dömer inte folk efter utseende
Vad är du bra på? skriva, behöver inte bli bra, men skriva kan jag göra hur länge som helst ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? en person som jag inte vill säga namnet på. Men om jag säger halsband så vet han vem han är.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? själv, eller beror ju annars på vem den andra är :P


- 4 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? ingen, typ.
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på olika sätt :)
Vem är snyggast av dina vänner? jag jämför dom inte ?
Vem är mest partyprisse? haha jag vet inte


- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? syster
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja
Vem är farligast i din familj? jag såklart ;)
Vem ser roligast ut i din familj? HAH, jag vet inte
Vem är coolast? jag ?
Vem sover du oftast med? mig själv
Roligaste kvällen med familjen?
Hur länge sen var det du träffa din mamma? imorse
Hur länge sen var det du träffa din pappa? imorse


- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? gråtit
Vad ska du göra nu? vänta
Har du gjort något dåligt idag? beror på hur man ser på saken
Vad har du ätit idag? macka
Har du duschat idag? ja
Är du trött nu? lite
Vad händer idag? jag vet inte 
Går du i skolan? ja
Har du varit i skolan idag? nej , det är lördag.

- ANNAT
Hur mår du just nu? sviken & ledsen, fast helt okej.
Har du piercat dig? nej
Är du hungrig nu? nej
vad är klockan nu just nu? 15:28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook & blogg.se

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Emma Persson
Vem ringde du senast? Lisa Boox

Vem sms:a till dig senast? Alexander
Vem sms:a du till senast? Alexander..


gammalt... saknar så himla mycket.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? näärå
Har du sminkat dig idag? nej

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? jaa
Vilket är ditt favoritband/artist? ingen aning, eller typ, Newkid 
Vad gillar du för musik? det mesta


- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? jaaaaa

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? ja
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? ibland
Använder du kajal? nej
Använder du hårspray? inte så ofta nej
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? ja
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Använder du brunkräm? ibland, fast gillar det inte
Använder du rouge? nej
Uppsatt hår eller hängande? beror på
Plattar/lockar du håret varje dag? ja, oftast i alla fall

- KÄRLEK

Är du kär just nu? jag vet inte..
Har du kysst någon idag? nej
När kysste du någon senast? okysst ;o :$
Är du romantisk? haha, kan väl hända
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? beror på med vem
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Vem sov du senast bredvid? vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? deras egna


I'm praying that you and me might end up together, but it's like wishing for rain as I stand in the desert.

Too broken to move on.


Jag vill dansa nu, hela långa lördagen,
så att jag får tankarna på annat håll.


bjussar på några fina kvällssånger.

- Jag vill bara vara en del av ditt liv.

- Förlåt för allt.

- Letar efter nått att säga som kan ändra allt.

- Du krossade mitt hjärta så många gånger.

- ändå vill jag ha dig tillbaka, fast jag vet att det är fel.

- försöker att glömma allt och låta dig gå.

- för kär är det sista jag vill vara.

- vill inte se dig längre men jag ser dig överallt.

- Jag borde inte sakna dig, ännu mindre visa det för världen.

- Men jag är full av dig, så full av dig att jag har tappat bort mig själv.


7C



Hittar ni mig?
Mittenraden och till höger i svart tröja om Felicia i mitten.
Man ser ju inte normal ut, men helt okej, går ju att titta på i alla fall.
Porträttfotot tänker jag inte lägga upp!
Hejs


G.L.A.D

Måste bara säga att jag är så jäääkla glad, livet leker!
Allt går så bra, det bara pirrar i hela mig, så glad är jag, över allt, allt som har fått mig komma hit. Så glad!

Osså kör vi på Justin Bieber!


onsdag

Tjao. Var i skolan idag, hade en inställd lektion idag också så låg på bord i korridoren och asgarvade med Sofia, dansade till JB med Amanda och hade kramkalas :) Sen hade vi en och en halv timmes dans sista lektionen och sen hem. Kollade på Top Model och sen ringde Alexander, har gjort lite läxa osv... dans ikväll, diiisco! puss på det!


Jag vill inte stanna här. "jag ska kämpa"



Om det inte vore tusen mil mellan oss, skulle jag ta din hand & aldrig låta dig gå. Att inte kunna kyssa dina läppar är det svåraste jag vet.
- Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så, hur mycket jag än önskar att det inte vore så.


hjärta



Hej. Vi hade ingen spanska idag i skolan så jag, Sofia, Amanda och Frida drog till gamla skolan och hälsade på, sen åkte vi hem och hämtade pengar och sen drog vi till AGA och åt. Tillbaka till skolan sen och efter den åkte jag hem och lämnade väskan osv och sen åkte jag tillbaka till skolan igen för att vänta på Emma med Sofia. Sen åkte vi ner på stan och har bara cyklat runt typ hela dagen.
puss ♥


Ett liv, en chans, det finns bara en av dig, en av mig, bara ett vi, låt oss aldrig släppa taget.


Snart kommer Lisa osså ger jag min kväll till henne



Nu ska vi smurfa sandviken :) ♥


vi är alla fina, som vi är.

Tja, har suttit och klippt sönder 10 utskrivna sidor från dagboken på datorn och sn klistrat in dom i den andra dagboken som inte är på datorn. Tuff jag. Ska fixa mig lite nu och sen gå ut i den blöta världen med Lisa, kyss ;*


skolan nu


Det är då livet börjar, när du vet vem du vill leva det med.





Fan vad kul jag har....


trött tjej



Godmorgon. Som det lilla puckot jag är glömde jag inte bort att vi hade sovmorgon exakt, jag glömde bara bort att när vi har sovmorgon kan jag sova en timme till, det var ju helt borta ur huvvet så uppe klockan 6 var jag och sen när jag satt och åt frukost en halvtimme senare kom jag på att jag hade kunnat sova en timme till. & jag var vaken en timme längre än vanligt igårkväll så jag är ju lagomt trött nu, fan -.-

Men jaja, det regnar ute så jag kanske får skjuts till skolan om pappa kan.
pusshej, ha en bra dag!


Why you wanna break my heart again, why am I gonna let you try? when all we ever do is say goodbye


weheartit.com

Jag kände för't just nu.


Vad vore jag utan hans andetag?



Godmorgon, det är söndag idag.
- dusch
- hårfärgning på mamma & kanske mig själv
- Lisa
- Bio med Lisa
- Lisa


- För att jag behöver dig.


You changed my whole life, don't know what your doing to me with your love, I'm feeling all Superhuman, you did that to me, superhuman heart beats in me. Nothing can stop me here with you. ♥
My only weakness is you, only reason is you.

- För att jag behöver dig.


Lördag med min stjärna till bästavän!

Så hej igen, jag och Lisa cyklade ner på stan och märkte att bion inte gick idag utan imorgon, så istället åkte vi till donken och köpte en varsin muffin, den första donken-muffinsen för oss båda! Tufft. Det tog oss typ... en timme att äta upp dom, haha.


Sen tog vi cyklarna till ICA och gick runt där, hade allmänt skojjigt och läste söta böcker osv.


Så sjukt fint ^^, ♥




Sen åkte vi vidare runt lite på stan och hade lite småtråkigt fast vi var roliga.





Sen cyklade vi vidare och satte oss på en bänk vid dalbrittas damm, HAHA. kollade på änder och sen skrämde vi iväg dom ;>


Och ännu en gång tog vi cyklarna och cyklade till Hemmakväll och köpte lite dricka och klubbor och sen satt vi oss i en park med en fontän, lyssnade på Newkid och 50 cent och hade allmänt roligt och trevligt! ;)



blä, fast jag gillar min LILA jacka som jag köpte förra helgen.

HAHAHAHAHA. osså är det tråkigt att vara normal...

Sen cyklade vi runt och frös litegrann, är hemma nu och ska snart snacka med Alexander i telefon, pusshej!


Jag är kär i en killparfym



Så här sitter jag och sniffar på min Kicks-papperslapp som är fylld av parfymlukt. Jag dör. Jag har haft en sån där remsa som luktar av den här killparfymen i jackfickan i typ en vecka bara för att jag ska kunna ta upp den och lukta på den. Det är liksom en vana för mig & Lisa att varje gång vi går förbi en affär med parfymer att leta upp den här och SNIFFA! Jag är helt seriös, den är underbar! ;*


Han är så himla bra!

Mio Andersson, så himla underbar röst så jag kan inte sluta lyssna!
Hoppas det går bra för honom så man får höra hans musik heeela tiden överallt :>>>


Så länge man inte ger upp har man inte förlorat.

Godmorgon. Jag har duschat nu och måste absolut städa, fick nå rus och känner att om jag inte städar idag tänker jag inte sova i mitt rum... så jag har väl inget val. Men det är fint väder idag och jag ska gå på bio med Lisa också, måste färga håret också. Hoppsan, vi hörs! :)


Nån gammal bild jag hittade för att göra lite fint här i inlägget :)
saknar sommaren gör jag också för det är så iiiskallt ute nuförtiden.


L-O-V-E-L-Y

If we crawl
Till we can walk again
Then we'll run
Until we're strong enough to jump
Then we'll fly
Until there is no end
So lets crawl, crawl, crawl
Back to love


Veckans horoskop, vecka 37


Det stämmer så himla bra.


Say you love me, say you love me, then baby put it in a lovesong.

Hörni hejsan! Förlåt för att jag inte bloggat, har bara inte känt för det, har inte orkat, orden har varit lite slut osv... I alla fall, fredag idag, hur skönt som helst! Det var skoljoggen idag på skolan så vi cyklade ut till trebo och joggade och gick lite. Åkte hem och fastnade i soffan framför Valentines Day, satt och bölade som en bebis och andra sekunden garvade jag som bara jag kan. heh. sen tog jag en dusch och sen gjorde jag mig klar och då åkte jag till stan med Lisa, Sofia och Emma. Vi gick och cyklade omkring och hade så sjukt kul som vanligt, åkte hem och åt runt 6 sen och efter det åkte jag tillbaka till stan och då var Julius och Oscar också och vi var med dem. Har haft så sjukt kul idag! Tack, I ♥ U, puss ;*


Att se det rätta men inte göra något är den feges brott.



Godmorgon!
Jag ska bara fixa mig lite nu och sen åker jag till skolan.
Kan ju ta och berätta att jag vill ha sommar året runt och att det är ett helvete att platta håret på morgonen och sen efter att ha cyklat till skolan är håret ett skatbo igen. Jävligt roligt, nej.
Kul. hejdå :*


Om han bara höll om mig.


Fuck this shit.
Om han bara höll om mig.


Jag kommer nog aldrig kunna vara annat än din.

Hej! Var i skolan idag och sen var jag med världens bästa Lisa, vi gick omkring på stan och var allmänt knasiga men hade hur kul som helst som vanligt och snackar oavbrutet :)) ♥ Ska byta om snart och sen åker jag vidare till dansen, pusshej!

- Kan folk bara sluta ringa mig med dolt nummer heeela tiden och fråga vem jag är? vilka fan är ni själv? ;O


Matteläxa



Just nu: matteläxa
Har suttit och skrivit, klippt och tejpat in massa skit i dagboken i nån timme, sen har jag gjort lite läxor och nu är jag på matteläxan, skoj! eh, nä. Osså är det onsdag imon också såklart, blä, bara lektioner heeela tiden typ, fan. Tjingeling.


tralala jag är lite smått kär i livet


Det blev en gammal bild nu, var i skolan i alla fall, och jag HATAR när det regnar, helt klart en av dom värsta sakerna som finns, kan det inte bara vara sol? :( I alla fall, började med slöjd och jag sydde på min lilla väska som jag fick vända ut och in på typ 243413413 gånger och kommer få vända på den minst lika många gånger igen, hatar det. Kommer typ inte ihåg nått mer av dagen, hihi, så, får hitta på nåt kul nu. hejdå :*


Livet är för kort för att man ska låta bli att göra det man egentligen vill.

Jag kom hem från skolan för en stund sedan, kollade bloglovin och läste ett inlägg om hur mycket man borde ta vara på livet. Så imorgon, då ska jag göra det, för tänk om livet bara är slut helt plötsligt en dag och då finns det saker som jag hoppats så mycket på att våga göra, fast aldrig gjort. Jag tänker inte så ofta på hur mycket vänner och familj betyder för mig, jag brukar inte tänka på hur det skulle vara utan dom, för det skulle inte vara så mycket värt att tänka på. Det finns även en till person som jag kanske inte har så mycket känslor för egentligen, för jag har knappt pratat med honom, fast jag vill och tänker på det hela tiden... han är bara fin, sjukt fin, och han vill jag lära känna. Jag vill chansa lite, leva lite, göra som jag känner för, öppna mig för livet och sluta gömma mig.
Livet är för kort för att man ska låta bli att göra det man egentligen vill.


Baby, we're stuck with each other



Bara för att jag älskar den där bilden för att den ser så gosig ut.
Sen kan ni klicka på den för en bra låt också :))


Ja, jag är jäkligt lycklig.

Godnatt!
Naajjjjjs med sovmorgon imorgon, som alla måndagar :*


Nej jag sitter inte och kollar på Livet Enligt Rosa.... *host*

Men man kan ju inte låta bli när Freddy är så jäääkla snygg :D



Tonight the night is ours & we're gonna be dancing, dancing on the stars


~ gammal bild



Jag och Jossan förra hösten, alltså hösten 2010 i sexan, där vi även är i skolan på bilden.
Såg denna bilden när jag kollade igenom mitt usb-minne och hittade massa gammalt, haha. Har suttit här och garvat för mig själv åt massa fula videosar x) I alla fall, älskar mitt hår på bilden, fick nästan lust att färga liiite mörkare igen. Fast nä.


och plötsligt rasade en tung sten från mina axlar ♥


Sånt som händer när man är så full på en person att man inte kan vara sig själv


ful skugga


If I die young


söndag

Hej, eller godmorgon, eller nåt. Har precis gjort mig klar, ska ner och ta lite alvedon och nässpray sen ska jag och mamma åka in till valbo och kolla på jacka åt mig, LILA ska den vara har jag bestämt, fick för mig det igår att det kunde vara lite snyggt. Så, det blir väl min dag. Sen sitta inne och tröka och krya på mig... tjingeling.


Utan dig är jag tom, så kär var det sista jag ville bli.


~ Kär var det sista jag ville bli


Så nu känner jag att jag inte vill äta mer godis

Hejsan, det är lördagkväll nu. Jag har ändrat lite i designen, druckit alvedon, ätit halstabletter och har även ätit några godisar, typ... 5, och nu mår jag lite illa. Inte kul. Lyssnar på en spotify-lista som får mig på lite bättre humör, det är ju trevligt. Vad gör ni ikväll?
~ När du ler ♥


All we ever do is say goodbye ♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥

Just when I had you off my head
Your voice comes thrashing wildly through my quiet bed
You say you wanna try again
But I've tried everything but giving in

Why you wanna break my heart again
Why am I gonna let you try

When all we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye


"Det värsta jag vet är att höra dig gråta"

Hela bloggen är full av alla dessa texter nuförtiden, men jag tänker inte säga "förlåt" eller något liknande för att jag bombar, det behövs, det är skönt, det känns som om jag får bort något tungt som trycker ner mig och jag blir en aning lättare. Så jag måste skriva ner nu att den här sommaren har varit full av "turbulens". Hjärtat har farit fram och tillbaka och inte förrän nu har jag insett att det är dags att ta det tillbaka, för han som har det just nu är inte värd det och han behöver det inte, han behöver inte mig, inte längre. Kanske var han värd det förut, när vi fick varandra att må bra. Jag var en vandrande sol, så lycklig och stolt med livet trots att det fanns gropar, men det gjorde inget, för han hjälpte mig hoppa över dem. Varje minut vi pratade med varandra var de bästa stunderna i mitt liv, det var så lätt, han älskade mig för den jag var och när jag var ledsen fick han mig alltid att må bra, han gjorde mig hel och det verkade vara så enkelt. Han var trots allt det bästa jag visste, hade allt jag ville ha, jag blev kär i den personen han var, förmågan han hade att alltid säga de rätta orden är något som alla inte har, man kunde prata med honom, vi delade både skratt och tårar, därför blev jag kär i honom, jag behövde honom och då menar jag det verkligen. Varje gång vi var tvungna att lägga på sa han "jag älskar dig" och då gick det som en ström genom hela mig, när han sa att han älskade mig och jag trodde på det. Jag var så himla glad. Sedan kom då den där onsdagen, det var andra veckan i skolan och samma kväll var det dags för första dansträningen, livet lekte och jag var nog lyckligast i världen trodde jag. Jag hade varit ute efter skolan och träffat lite kompisar, haft riktigt kul med min bästa vän och när jag kom hem ringde jag dig och vi pratade. Pratade om allt som hände, du kollade på film kommer jag ihåg, en skate-film, själv satt jag på golvet och såg på mig själv i spegeln, det där leendet, det kändes som om jag flög i himlen varje gång du skrattade. Du sa att du älskade mig, jag sa att jag älskade dig mer, du sa att du älskade mig mest. Sedan sa du: "jag kan inte tänka mig någon annan". Du sa att jag skulle ringa när jag kommit hem efter dansen och när jag kommit hem skickade jag ett sms och skrev att jag var hemma. Du hade ändrat dig och ville inte prata nu, för det var något du tänkt på sååå länge. "En sak bara är att..". Du ringde mig sedan och då kunde jag inte sluta gråta, det var över då. Samma kväll som du sagt att du inte kunde tänka dig någon annan. Det tog dig en jävla timme att komma över mig och det tog mig en jävla sekund att börja tro att allt bara varit en lögn. Så där satt jag sedan, grät och grät för att jag inte längre visste vart jag skulle ta vägen, visste inte om jag skulle skratta eller gråta över att jag verkligen litat på det du sagt. Jag kände mig så tom så jag bara skakade, kände mig som ett tomt skal och visste inte vart jag skulle ta vägen. Tårarna bara rann och händerna skakade, hela jag skakade. Det fanns inte i min verklighet att du och jag inte fanns längre, det kändes som om jag skulle dö. Tillslut blev det väl dags att sova, den onsdagen sista augusti. Jag låg i min säng och såg in i väggen, jag kommer ihåg det som om det vore igår, jag frös fast jag var varm, skakade fast jag låg still, grät fast tårarna var slut. Det var riktigt svårt att sova då, det gick liksom inte, jag var så rädd och så orolig. Jag var utan dig nu, hur skulle då dagarna sluta? När det var du och jag visste jag att varje dag skulle bli bra för att jag hade dig, vad som än hände gjorde du mig hel igen, men utan dig, hur skulle jag då klara mig?

Jag hade velat skriva detta med "hon" istället för "jag" och kanske lite mer noggrant, så att det skulle se mer proffesionellt ut.
Men orden bara rann ut, och nu är dom nog slut.


you see, I'm sick of being sad. it sucks. really.

Godmorgon. Kul att det är jättefint väder just idag då jag är jättesjuk.
Så himla typiskt, faaaaen kan man ju säga.


Jag ångrar det så mycket att det känns som knivar i mitt hjärta

Fredagkväll.
~ sjuk ~



Jag orkar fan inte längre, du är inte ens värd mina tårar.
Din jävla idiot, vissa sekunder känns det så jävla dumt att jag faktiskt älskat och litat på dig.


Var jag så lätt att glömma?

"Lägg ut detta på din logg om du inte kan sluta tänka på en person ♥"
Det finns någon annan i dina tankar nu.
Var jag så lätt att glömma, att det tog dig en vecka?


allt jag gör varje dag är att vänta, vänta på att du ska höra av dig.

Du sa att du älskade mig, att jag aldrig skulle glömma det.
Nu tror jag inte ens att du skänker mig en tanke, en vecka senare.
Jag tror inte ens att du saknar mig, inte ens lite.
Jag vågar inte tro det, inte ens för en sekund.
För det gör så ont att sakna någon som inte saknar en tillbaka.

Du kanske tror att jag inte vill skriva med dig, inte ens höra av dig,
men om du läser det här (för jag är ganska säker på att du vet vem du är),
så vet jag att du vet att allt jag gör varje dag är att vänta,
vänta på att du ska höra av dig.


Någon dag i veckan . (till Lisa som ville se)





Snart åker jag till skolan!



Trots att hela kroppen värker, halsen är död, trots att det regnar och livet borde vara skit, mår jag helt okej och det får mig att må ännu bättre! :D


Det var en dröm att vara din, nu börjar jag lära mig leva i verkligheten igen.


I think I'm close to find my piece.


blääää

Tjooolla, mår typ blä. Åkte ner på träning för streetdans i en timme och det gick ju lite sådär eftersom jag mådde dåligt, sen satt jag i typ 40 minuter och kollade och väntade på nästa träning för mig då men jag orkade inte så skippade modernen idag och åkte hem istället. Tränade till svenska och no-prov imon, druckit te och alvedon och ätit halstabletter. Jag får inte bli sjuk nu! fast jag typ redan är det...


Shake your money maker
Like somebody about to pay you
I see you on my radar
Don't you act like you afraid of
Shh...


och såhär känner jag idag.

Det är lite jobbigt det där, vissa minuter mår jag så bra så det är svårt att förklara. Se honom gå förbi i korridoren gör mig... glad. Det får mig liksom att glömma allt det där som fick mig att börja gråta dagarna innan.


Sedan märker jag att hennes ögon ser rakt igenom mig, jag känner henne knappt, vi är bara vänner, litegrann. Men hon ser på mig och jag vet att hon vet hur det är. Jag skrattar och ler, fast jag egentligen bara skulle kunna lägga mig ner och gråta en hel flod. Jag borde hata personen som fick mig att må såhär dåligt, jag borde hata honom så jävla mycket, men istället skyller jag och hatar mig själv. Jag skyller allt på mig själv, att jag inte var tillräcklig, och när jag tänker på det nu, så är jag nog inte tillräcklig för honom, hur mycket jag än vill.


sjuk

Hej. Har världens träningsvärk i hela kroppen, hemskt fast jag gillar det. Sen är jag sjuk som en gris också, jävla förkylning. Men kommer åka ner på dansen i alla fall och kanske är med Lisa om jag hinner innan också. ni får ingen puss nu, hejdå.


Ur min dagbok.


Först är jag lycklig när jag tänker på allt jag kan vinna, sedan faller lyckan i tusen bitar när jag tänker på allt jag förlorat.


Från & med du baby <|3


hemma från dansen

Tjaaa! Är hemma från dansen nu, eller har varit det ett tag. Men det var i alla fall huuuur skönt som helst, så jobbigt att man höll på att dö men underbart, hihi. Kom hem och hoppade in i duschen direkt, har precis blivit klar och sitter här nu, måste väl gå och sova snart antar jag.
Hejs ♥


går ner till vägen nu och sen får jag och ...

går ner till vägen nu och sen får jag och Sofia skjuts till dansen. Disco avanc idag, fan så underbart. Pusshej :*


tounge




Hej! Var i skolan idag då som sagt, lektioner heeela tiden, värsta drygt ;) Dans sista i alla fall fast vi bara satt och snacka och letade musik typ. Sen åkte jag hem och ringde till mamma och fick reda på att jag får cash om jag städar hela huset så vad tror ni jag har gjort och kommer göra då? Heheheheh. Höjer volymen och städar, sen får jag väl laga mat åt mig själv också eftersom pappa jobbar och mamma är på möte. Sen är det dans också. PUSS!


hatar onsdagar

Det är en lång dag i skolan idag, med typ... en rast på 25 minuter. Jag orkar inte.
hejdå.


Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Lisas födelsedag



Grattis min stjärna :)


Det tog 1 minut att riva sönder resten av mitt liv.

And you were the only one who said you would never leave.


p12 musik♥


All I know is I'm lost without you




Vi har skolfoto idag, men jag kommer fixa mig med Frida på skolan.
Hoppas det går bra så att man åtminstone får ett bra kort under sin skoltid -.-
hejdå


Jag tror jag tänker glömma allting nu, för jag orkar inte mer.

Tjejen: Varför är du efter mig?
Pojken: För jag är kär i dig.
Tjejen: Då har du inte sett min vän. Hon är snyggare och hon står bakom dig.
Pojken: * Vänder *, det finns ingen där.
Tjejen: Om du verkligen älskade mig skulle du inte ha vänt dej ..


Boy, there's no smile on my face today and it's your fault.



Godmorgon.
Har varit jätteseg hela morgonen, men jag är klar nu.
Sitter och lyssnar på musik och väntar på att gå till skolan,
vill aldrig behöva gå, kan stanna här med hög musik i öronen förevigt.
Vi hörs väl nångång senare idag,
imorgon har vi skolfoto också... vet inte riktigt vad jag tycker om det.
Hejdå.

- En hel dag. En hel jävla dag. Inte så konstigt att jag är halv idag.


Kan du se hur tårarna glänser i mina ögon?


"Jag kan inte tänka mig någon annan än dig."

Helloj! Ska gå och sova snart, fast har lite sovmorgon imorgon så är vaken en stund till. I alla fall, dagen idag då, vaknade och gjorde mig klar rätt sent sen låg jag ute i solstolen och lyssnade på musik, somnade typ. När jag sedan piggnat till gick jag in och satt mig vid datorn och bestämde med Lisa att vi skulle åka på bio så vid 18 kom hon hit och vi åkte till stan där bion är då. "fnisset som uppstår när vi ser en snygg kille". Vi såg Midnatt I Paris, kom in i salongen och där satt typ bara gubbar och tanter, haha, men den var helt okej, lite skratt och så, en kärlekskomedi för er som vill veta. Hihi.

Sen åkte vi till Hemmakväll en sväng, då var klockan ca 20. Köpte Wild Dragon och klubbor, sedan cyklade vi runt lite på stan och träffade lite människor vi känner, åkte till Maxi och gick runt där lite, sen åkte vi mot vallhov igen. Skrattade och snackade om de konstigaste sakerna någonsin, HAHA, det var idag det, bra för att vara söndag, älskar min bästis! :)


Och hon ser på mig, ler och säger: "Du är ju lycklig"


~ Jag saknar sommaren också.


bio



Nu åker jag och Lisa ner på bio, puss!


Jag borde inte lyssna men jag gör det ändå, för att vi är vänner nu och för att du är kvar.



texten ♥
När jag träffade dig var världen upp & ner
allting var oklart
du kom, du blev min hjälte och du hjälpte mig stå rakt
båda fötterna på jorden
en dröm och ett mål
jag har alltid vetat vägen men du hjälpte mig att gå
jag våga stå för mig själv
vara stolt för den jag är
du har ändrat nåt stort i mig
vet inte vad det är
mina rop har blivit hörda
jag har nått fram
till en drömvärld jag i flera år inte trodde fanns
även idag kan jag ibland inte förstå
vad som har hänt för varje gång du går ifrån mig
vill jag ha dig här igen
du fick mig börja älska mitt liv & hela världen
så kom, ta min hand, jag är din i alla lägen
du har rest mig upp för alla gånger som jag ramlat
du är min andra del fast den bättre halvan
lyckligast i världen, jag ber inte om annat
kom nära, håll om mig & säg att du stannar
jag hittade ett skäl till att fortsätta kämpa
va redo att ge upp men du fick mig att vänta
jag sökte efter lycka, gud vet att jag har letat
sen hittade jag dig och ett år har passerat
det bästa i mitt liv, jag är så glad att du har rört min själ
för jag var vilsen men du ledde mig på rätt väg
du håller i min hand & du vet när jag behöver dig
och jag hoppas att du aldrig kommer släppa mig
om jag mår dåligt bara säg att allt blir bra
för jag litar på dig, det är väl så det ska va?
du har visat mig kärlek, att jag duger som jag är
tänker tillbaks på försa dan', nu står vi här
jag är så glad att vi har träffats,
vi får tacka lilla tax
för jag var nere på botten men nu är lyckan på max
för mitt liv var ett spel men jag vann den dan'
jag förlora' ingenting, jag vann mitt liv tillbaks


Det är omöjligt att sluta tänka, så tillslut har man tänkt för mycket, alldeles för mycket.

Jag har inte gjort så mycket den här förmiddan. Bara tänkt och tänkt och dansat och dansat.
Nu tänker jag ännu mer, för jag ska skriva den första meningen i det där nya blocket ni vet, okej, ni vet inte ännu vad som ska stå där i , så jag får klura ensam. Ni kommer få se, kommer få läsa, kommer få gå in i mina helt privata tankar, någon gång. Haha.


Måste erkänna att livet blir vackrare om man tänker det som en bok, det gör jag jämt. Ibland kan jag sitta helt ensam i min säng och tänka ut flera sidor i en bok, höra dem läsas upp i mitt huvud som om jag sitter där och läser en bok om mitt eget liv. Kanske är jag lite knäpp, kanske är det också därför som jag alltid bombarderar min blogg med långa texter om egentligen ingenting. Sån är jag bara - tänker alldeles för mycket.


hjärta här

There's never a right time for saying goodbye.

Jag tror jag tar och kollar på lite Robinson på tv4play,
bara för att jag inte sett ett enda avsnitt den här säsongen vilket annars brukar vara en vana.
så hejdå :*


Asså... shit. Det var faktiskt riktigt jobbigt att se på mobilskärmen, se att den som ringde var "♥". En ilning åkte genom hela min kropp och när jag hörde din röst var det som om alla de grå molnen på himlen över oss försvann, samtidigt som det snabbt mulnade på och en tung regnskur sköljde över mig. Jag var rätt stum, lät förmodligen förkrossad eftersom det var bara de känslorna som vågade visa sig. Vände mig om och mötte min bästaväns blick och jag tror hon såg i mina ögon hur det blixtrade, hur det regnade, hur det var strålande sol... hur jag grät inombords och fylldes av oro. Min bästavän, ja, hon är nog den enda som kan se mig i ögonen och utan att prata veta exakt hur jag mår, hon som kan höra på min röst när något är fel. Hon lät mig ta några steg bort, prata lite med dig, även om det var svårt, kanske var det det svåraste jag gjort under dessa dagar. All den där tiden då jag suttit och gråtit var inget mot detta. Samtidigt som detta kanske också var det bästa under dagarna.
Då du ringde och pratade som om allt var som vanligt, eller, inte som vanligt, men som om inget av detta någonsin hänt. Som om dessa två veckor bara är utsuddade nu och försvunna någonstans långt bak i livet, så långt bak att det inte ens räknas längre. Jag önskar att jag lika enkelt som dig kunde glömma det som var.


http://iisabellee.blogg.se/

Läste denna text från bloggen i rubriken och den stämmer så bra, det är verkligen skrivet så som man precis tänker. Värt att läsa, verkligen.

(Tänker mest på inom förhållanden nu, har inte något med mitt privatliv att göra, bara allmänt liksom). Jag brukar ofta undra hur killar tänker i vissa situationen, vad som är skillnaden mellan oss, tjejer och killar egentligen. Jag förstår mig verkligen inte på killar. Ibland förstår jag mig inte på vissa tjejer heller. Men det är en helt annan grej. Tjejer tänker ändå samma, även om vi har olika åsikter om saker och ting ibland. Vi tänker ändå samma. Och i slutänden står vi ändå på samma sida. Men killar... Förstår inte hur, vad eller varför de tänker som de göra. Förstår inte hur allt går till i deras hjärna, förstår inte hur allt det som de gör verkar bra i deras hjärna. Jag menar inte att killar alltid tänker och gör fel. Men väldigt väldigt ofta. Och jag säger absolut inte att tjejer alltid gör rätt hela tiden, eller har rätt om allt, för det gör eller har vi inte, vi gör så många fel. Vi är själva ibland "the douchebag".

Men jag har försökt förstå skillnaden mellan oss. Försökt se och tänka ut efter andras ord, kroppsspråk osv. Har lyssnat på min vänner, hur deras killar är, hur deras vänner är, hur tjejerna tänker, hur killarna tänker.
Tjejer vill oftast ha mer än vad vi kan få. När vi fått det vi vill ha, vill vi oftast ha mer. Vi får aldrig nog. Och vi fortsätter att kämpa när vi väl fått det vi vill ha. Vi vill ha onödiga sms, vi vill ha telefonsamtal, ett hjärta klockan 4 på natten.
Killar är nästan motsatsen till detta. När de har fått det som de vill ha, slutar de att kämpa. De vill inte ha mer än vad de har, de vill bara ha det som den redan har. Vissa killar fortsätter kämpa, andra inte. Vissa tar det de har förgivet. Tänker antagligen att 'nu när jag har det jag vill ha, kan jag väl låta det vara som det är?'.
Tjejer är motsatsen till detta. Tjejer vill ha bekräftelse, vi vill att killen ska kämpa, ge mer än vad de egentligen kan ge. Vi ställer de krav vi tycker att vi förtjänar. Får vi inte det, tröttnar vi. Vi vill hela tiden att allt ska förbättras, vi vill bearbeta på t.ex. vårt förhållande, att saker och ting ska bli ännu bättre.
Tjejer tänker på framtiden, tjejer tänker på sådant som killen inte ser eller märker av. Vi kräver mer av killar, för vi vet att det vi kräver, skulle vi hur lätt som helst kunna göra för killen.

Tjejer blir lätt osäkra, medan killar är lite för säkra när det gäller förhållanden. Tjejer behöver som sagt bekräftelse rätt ofta, vi behöver veta att vi betyder mycket för den andra personen. Annars kan det bli så att vi tänker för mycket. Killar behöver nog också veta det, men jag har fått uppfattningen om att killar liksom är mer självständiga och klarar sig utan våra onödiga sms osv. medan vi tycker att det är det sötaste som finns, typ.
Tjejer är mer rädda för sanningen, medan killar faktiskt kan ta emot den och acceptera.


Har ni tråkigt?

Har ni tråkigt? Klicka här, så får ni roligt igen.

Gick ut med Lisa och vi mötte Jossan, sen kom Emma och vi satt utanför kiosken och hade det lite trevligt. Sen kom Eric och va med oss och då åkte vi typ till gungan och var där mesta delen av kvällen, eller åkte hem tidigt för att det var så kallt och sånt och sen dess har jag bara suttit här.
Har haft kul i alla fall, glömde bort tårar för ett tag och mådde bara allmänt bra , pusshej! :D


Nytt


Skrivblock , eftersom jag typ skrivit upp alla andra hundra, eheheh.


Nagellack, så att naglarna växer snabbare och blir starkare osv.


Hårspännen, 3 för 2, tänker inte berätta min fail när jag skulle betala... HAHA.


Shorts, mest för att det var rea och jag kände mig tvungen.


Sportbh



En tröja också.

Och det var allt, har haft väärsa
mys med bästisLisa,
snart kommer hon hit och då åker vi till Jossan.
tjiiingpuss!


fortfarande



Det var fel från början, så jag räknar ner för att göra det rätt.
fortfarande 3


Valbo




Åker till valbo med Lisa för att göra av med lite pengar, det gillas ju! Pusshej!
finns på telefonen :*


A drop in the ocean

I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert..

♥ så jävla fin.


Om du väntar på mig, så kommer jag. För jag har sagt att jag ska och jag har sagt att jag vill.



3.


Love, can you see my hand? I need one more chance, We can still have it all

♥♥


Jo, det blir lättare och lättare, samtidigt som jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden.




Hej, fan vad snygg jag blir på bild jämt känner jag... eller inte ;)
Sitter här vid datorn med täcke i alla fall, fryser som en gris och nu har alla sociala loggat ut så jag är värsta forever alone. Hittar på nått, ser nån serie eller nått. pusshej.


massvis

Du kan inte förstå hur jobbigt det är låta bli att skriva till dig.
Du kan inte förstå hur galen jag blir av att inte få prata med dig varje dag.
Men jag får inte, jag har lovat mig själv.









.. och ibland undrar jag om det bara var en lek för dig.


bilder från 31 augusti 2011

Indianbyn med klassen.



alva & sofia

... bara kladd nu, typ.



frida & sofia

Linus och Hugo , HAHA



jag älskar dig, bästavän. och jag säger det för sällan.

"men jag kan liksom inte fatta, det är borta. han är borta. allt det där som fanns är ju borta. inget kommer bli som innan, inte efter alla dessa tårar. allt är borta jossan, och jag orkar inte
varje dag känns det som om jag bara skulle kunna gå och dö. för honom liksom.
så att han slipper mig, slipper oroa sig över mig.
det är bara över då."

josefine hedqvist säger
han är inte värd det..

Josefine Olsson säger
jo, han är fan det.


Vill inte se dig längre men jag ser dig överallt




Jag säger att jag glömt dig, jo att allt är helt okej. Men fuck it! Hur ska jag nånsin glömma dig?
Jag älskar dig men hatar dig, för du tog typ en del av mig..


att inte kunna prata som vi gjorde förut, det ger mig en känsla av att livet e slut.

Okej, hej. Jag kan inte hålla mig borta från bloggen riktigt.
Åkte ner till dansen vid 6 och dansade street i en timme, huuur varmt i lokalen som helst så man höll på att dö. Satt sen en timme och väntade på Sofias träning, sen hade vi Modern i en timme och det var också sjukt varmt men underbart att få dansa igen! Så jag kom hem efter 9 och har duschat och sånt nu, måste väl gå och sova snart.


svar

Västerbottenpaj ([email protected]) om bloggpaus:
Hej,

Hur många besökare har din blogg per dag?

Mvh

svar: det beror på hur mycket jag bloggar osv. men inte särskilt många, oftast runt ca 50 bara


bloggpaus



Jag måste ta en paus, för jag orkar inte blogga.
Det är så mycket, allt är krossat.
Därför orkar jag inte blogga, kanske lite, men inte lika.
hejdå.


RSS 2.0