tränar med sofia

Tränar med Sofia till tävlingen på lördag just nu, vi hörs sen !
skojjjjjigt inlägg ;))))


Försök inte vara någon annan, vänta på killen som älskar den du är.


Jag saknar dig så mycket.



Alla timmar som vi pratat, allt jag sagt till dig, allt du sagt till mig. Aldrig har jag kunnat pratat så med någon annan än du och ändå finns du så långt ifrån mig, jag har aldrig ens träffat dig, men du har ändå alltid funnits där. Vi har skrattat, gråtit och jag har haft dig i telefonen och lyssnat på dina andetag när du somnat. Jag insåg inte hur lyckligt lottad jag var som hade en vän som du, förrän du var borta ♥


Jag orkar inge mer.

Jag stannar upp och ser mig omkring, jag är så nära, men ändå så långt bort.
Springer för livet, men någon hann före.



Hej. Var i skolan idag, följde sedan med Sofia hem och vi tränade och kollade på Top Model sen tränade vi lite till. Sedan skjutsade hennes mamma ner oss till dansen och det var så jävla skönt att få dansa, har längtat så mycket ♥ Kom hem och käkade i alla fall och har nu druckit ett glas juice, lyssnar på Brittan. Puss på er.


I am number four

Tog en promenad ner till bion med Pauline där vi mötte Elin och sen såg vi på "I am number four", jättebra film, vi satt typ och skrattade, grinade och skrek mestadels, eheheh.


packat kassar

Goddag.
Tillbringade den blåsiga förmiddagen i skolan, runt klockan 2 gick jag, Jossan, Linus, Oliver och en lärare till coop för att vi skulle packa kassar. Det gick väl bra i början, det var inte så mycket folk. Sen vid 3 åkte jag och Jossan till donken en snabbis och sen åkte vi tillbaka för att packa vid 4 till klockan 5, då kom det hur mycket folk som helst och sen blev jag och Jossan själva där och stå och fick typ jättestressigt så vi blev kvar i en timme till, haha :D Vi fick lite fika för det då och sen gick vi hem, ehhehe.

Lyssnar på lite skön musik nu och ska göra engelska läxan. mors !


Bif Naked - Lucky


I know, we are... we are the lucky ones.


Smörsång av Alison Krauss ♥



 


vaknade nu och gick ner och hämtade en alv...

vaknade nu och gick ner och hämtade en alvedon. Är helt snurrig och har typ ingen känsel i benen. Vi hörs när jag mår bättre


Jag, Sofia & Felicia

Igårkväll ute i snövädret med Sofia och Felicia.










Lista

Namn: Josefine Olsson
Födelsedatum: 2 januari 
Födelseplats: Gävle? BB?
Bor: sandviken
Ögonfärg: typ, blågröna

Hårfärg: mörkblond, röd, orange, guld ?
Längd: ca 1.54
Civilstatus: siiiiingel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Stenbock
Kär: nej

Har du under den senaste månaden
.. Rökt?: nej
.. Shoppat?: litegrann då
.. Skejtat?: nej
.. Bakat?: nej
.. Stulit något?: nix och nej
.. Motionerat: ja
.. Solat: om vintersol räknas :D
.. Tappat bort saker: haha, ja det har jag

Antal
.. människor du skulle ge ditt liv för: de som står mig närmast
.. piercings: ingen
.. tatueringar: ingen
.. syskon: 1 storasyster
.. saker jag ångrar: många, man har ju levt ett tag
.. skor: inte vet jag heeeeller
.. mascaror: jag vet inte, det ligger väl några här i huset, men använder bara en ;)
.. personer du kysst: typ, ingen xp
.. förhållanden du haft: bara trams

Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: Donken
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Det beror på ^^,
Kärlek eller sex: Kärlek
Tacos eller Pizza: Tacos 
Läppstift eller läppglans: Det beror ju också på
Buss eller bil: Bil
Cider eller öl: Cider, har inte druckit nåt men ;)

Ärligt
Svär du: Ja
Sjunger du: Ja ibland såklart :D haha
Duschar du varje dag: Ja
Gillar du skolan: Ibland då
Kommer du överens med dina föräldrar: Oftast
Tuggar tuggummi: Ja ibland
Plattar håret: Ja
Gråter du: Ja

I framtiden
Namn på barn?: Ja sånt har man ju planerat ;/
Hur vill du dö?: Somna in nöjd med mitt liv
Vad vill du bli när du blir gammal: Snäll och glad :D
Hur vill du gifta dig?: Inte vet jag
Vart vill du bo?: Ooooo, nå vackert, fint myspysigt!
Drömjobbet: Nånting med dans kanske, jag vet inte.

Har du någonsin..
.. Blivit kallad hora?: Ja, men inget seriöst tror jag, hoppas jag
.. Blivit nedslagen?: Nej
.. Kissat ner dig?: Kanske när jag var liten eller nå
.. Ljugit om din ålder?: Haha, kanske det
.. Bråkat utan anledning?: Hihi, jaa ^^,
.. Kallat dina föräldrar cp?: Ja
.. Varit uppe 24 h?: Nej, nästan

repeat


ERIC

JAAAAAA!
Blev hur glad som helst när Danny inte vann Melodifestivalen! Bra blir det att skicka Eric Saade, han är ju snygg i alla fall så ;)



Nu ska jag ta med mig täcket och pyjamasen ner till tv;n och se spiderman ♥


It feels just like I'm sinking, and I claw for solid grounds, pulled down by the undertow, never thought I could feel so low.


hej. Nu sitter jag på sofias balkong och s...

hej. Nu sitter jag på sofias balkong och solar ;d det är jätteskönt väder ju. Hihi. Puss! Ha en bra dag!


nu är man vaken då. Ska gå och ta en dusch...

nu är man vaken då. Ska gå och ta en dusch. Godmorgon på er förresten! :-*


Jag hatar att va sjuk. Ligger i sängen och...

Jag hatar att va sjuk. Ligger i sängen och har ont i huvudet, halsen och är snorig. Give me nässpray somebody !


RSS 2.0