Förlåt, förlåt, förlåt, jag skulle kunna säga det tusen gånger om.



Det går inte, jag kan inte finnas utan dig. Jag kan inte klara mig utan dig. Jag försöker verkligen, försöker att inte prata med dig, försöker att inte känna hur vänskapen mellan oss ligger och glöder. För den gör det, den är så stark att det skulle kännas så jäkla tomt utan den. Förlåt, förlåt, förlåt, jag skulle kunna säga det tusen gånger om. Jag kan inte leva utan dig, fast jag gör det varje dag, är utan dig, så är du här ändå. Du är en av dom bästa vännerna jag har, trots allt, och aldrig kommer jag att lämna dig.


spärra upp ögonen




normala ungar vi är känner jag...


söndag

Hej! Är duschad nu, sen fick jag något psyk och började klippa i ett par shorts så vi får se om jag har dom på mig idag. Åker kanske till Storvik med Lisa i alla fall. Och bloggningen är typ sämst, men det är ju trots allt sommar och jag vill hinna med det mesta och ha så kul som möjligt! :)

Outfit-bilder kommer sen, pusshej!


B nu !


kort

Tror jag tar och ser nått avsnitt B som jag inte gjort på jag-vet-inte-hur-länge. pusshej. godnatt.


29 juli 2011







Sov rätt länge idag, men nu är jag klar, ska bara äta lite, sen tar jag cykeln till Jossan.


Förlåt för att jag inte kan finnas där vid din sida och hjälpa dig upp nu när du fallit så hårt.


Tårar.


Baby, you're a star, my star.



Halloj. Jag och Lisa gick ner till kiosken runt klockan 3, där mötte vi Filiph och Kalle och sen gick vi ner på stan. Hängde där hela dagen typ, gick omkring och snackade. Sen kom Sofia och var med. Gick hem med flickorna en tid jag inte riktigt kommer ihåg, käkade i alla fall när jag kom hem och har inte gjort så mycket intressant sedan dess.
Den här veckan har varit... typ... bäst. och den är inte ens slut än. pusshej ♥


Kärlek är som folkrace, man startar för tidigt, kör för fort och bromsar för sent.



Nothing's greater than the rush that comes with your embrace
and in this world of loneliness I see you face


Vi var en enhet, vi var singular


En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm


Se aldrig ner på någon, förutom när du ska hjälpa dem upp.



Du gör mig helt stum
och helt knäsvag
aldrig har jag riktigt förstått mig på den där känslan
nu tror jag till och med att jag haft den själv


I ♥ U - 27 juli 2011







Såg ut såhär när jag, Lisa och Jennifer tog bussen till Gävle där vi träffade Filiph, Oskar, Isak, Karl och fler trevliga människor. Rolig kväll, japp, själv då? :)


tisdag

Hej! Gick ner på stan vid typ 1, träffade Filiph och vi har gått runt på stan och pratat typ hela dagen ♥ Kom hem för ett tag sen och ska kanske vara med Emma, imorgon kommer Lisa hem också! Ni fattar inte hur mycket jag har saknat henne, helt sjukt! Har bokat in henne såklart, med mig ska hon va heeela dagen ;)

Aja, ringer väl Emma nu, tjao :*


2 April 2009

Du är finast och du är bäst,
kanske är det därför som jag tänker på dej mest.
En dag utan dej,
det är ingenting för mej.
Utan dej vid sidan hur orkar jag då,
men lyckan tillsammans är för långt borta för att nå.
Tyvärr måste jag längta efter dej varenda dag,
för du var fan den enda som älskade mitt jag.
Du visade mej vägen och du ledde mej till lycka,
men nu vet jag inte längre vad jag ska tycka.
En lögn och en diss,
då kände jag att allt var en miss.
Allt jag trodde att vi hade var tydligen inte sant,
alla våra minnen står nu helt på kant.
Du tog det som ett spel,
men jag kan säga att du trodde fel.
Kom ihåg mej,
för jag kommer ihåg dej.
Jag kommer alltid finnas här och stå på din sida,
för med mej vid liv kommer du aldrig att få lida.

Det var så länge sedan, mer än två år nu, men jag kommer ihåg allt som om det vore igår.


Vafan äre med dig..?

Morsning. Hade en jättebra dag igår men massa fina vänner, hihi :) Hängde nere på stan, coola som vi är, haha. I alla fall, va med Emma på kvällen och vi tog Emmas cykel ner på coop och köpte typ bröd och potatis åt mamma och sen åkte vi till gungbrädan och satt där i någon timme tills vi åkte hem vid klockan tio.
Idag hade jag lovat Emma, Filiph också, vi hörs senare ♥


I don't care what they say, someday I'm gonna be with you, someday I'll be yours.


You had me at hello.


One



Så himla bra och duktig han är, lite snygg också för den delen ^^,


I vissa tillfällen ser man vilka vänner som alltid kommer finnas där, och vilka som ibland inte.


depp

Kommer så väl ihåg alla dessa rapplåtar som man lyssnade på för några år sedan.


Började seriöst böla över den där texten...


När vi är unga finns det inget stopp, låt oss leva med gott om hopp.

Tjo. Söndag idag, följde med mamma till valbo och köpte lite saker till huset idag, mitt rum också faktiskt eftersom vi äntligen börjat göra om det. Sen var jag med Sofia och vi satt på gungan och snackade lite, sen åkte vi till Jernvallen och träffade Jennifer och Rebecka som vi satt och snackade och flamsade lite med, haha. Efter det åkte vi till Ica och köpte lite godis, hihi. Nu ska jag fortsätta fixa mitt rum, pusshej ;*

Nananana du skulle dumpa mig



Inte lite minnen till den här, söt ;)


hej lördagkväll





Har ju sovit borta två nätter nu, så mamma tyckte det kändes bra att ha mig här hemma, så då är jag väl här då. Hon och pappa ville att jag skulle se Crocodile Dandee eller hur det nu stavas, men där gick liksom gränsen, så nej. Det gjorde jag inte. Satt istället en bit ifrån och käkade jordgubbar, har också suttit en hel del vid datorn, webbat, chattat, allt möjligt.
Kul att veta. puss ;*

J



Hörni? Utan denna tjej, Josefine Hedqvist, skulle jag fan inte orka leva. Du är den bästa vännen man kan få hjärtat, hoppas vi håller ihop heeeela livet :*

äh fan jag klarar mig alltid



Hej. Ja hörni, livet är rätt konstigt ibland, men jag är lite konstig jag också så det funkar väl. Har snott systers dator nu när hon ändå är borta, shhhh! ^^,
Kanske åker ner på Hemmakväll och hyr film med mamma nu, sen får jag väl sitta och böla ikväll, eller skratta kanske. Pusshej!

Men jag är ju kär i dig... kan du inte se det?



Ibland faller man, hårt. Jag föll, du stod där, tog min hand i din och allting blev bra.
Igår rasade hela min värld helt seriöst, början av kvällen var helt katastrofalisk (om det ens är ett ord), det blev väl bättre framåt natten antar jag. Sen kommer det en till jävla dag. Ibland älskar jag killar, för vad sjutton skulle världen vara utan dom? Men nu känner jag bara att jag vill gräva ner mig och aldrig se en enda en igen, nu sitter jag inte och säger att jag ska bli lesbisk, jag är bara så jävla trött på livet... igen.


Jossanbästis

Shuulululu, sov hos Jossan inatt då och kommer göra det igen, fast nu hemma hos hennes pappa och jag har datorn med mig här också. Har haft det jätteskoj och det kommer vi fortsätta ha, pusshej.


Fan jag tycker så mycket om dig, och det gör så ont att veta att du inte känner samma sak för mig. du vet vem du är.

Hej. Sitter hemma hos bästaJossan nu, hon webbar och jag chattar lite och bloggar. Som ni kanske märkte började min dag jättebra och jag var så jäkla glad, sen hände det saker som jag inte tänker ta upp i bloggen men mådde skit i alla fall. Mår kanske lite bättre nu, jag vet inte, väntar på ett samtal som aldrig kommer komma. puss och godnatt för idag.

Fan jag tycker så mycket om dig, och det gör så ont att veta att du inte känner samma sak för mig. du vet vem du är.


Haha jag är så jävla glad att vara jag. Livet leker!




Asså ni kan inte fatta, jag är helt chockad, haha.
SÅ GLAD. PUSSSSSSOCHKRAAAAAMAAR!


oooups


You're so beautiful.

Godmorgon. Blev väckt vid 9 för att vi tydligen får främmande från Uddevalla runt klockan 11, så dags att gå ner och käka frukost och sen duscha när syster är klar. Tänkte bara berätta att bloggningen förmodligen inte blir så bra idag om jag inte tar med mig datorn till Jossan för jag ska sova hos henne och under dagen kommer jag nog inte sitta vid datorn. Ni får ha det bra i alla fall, pusshej.


Stämmer så himla bra


http://dagenshoroskop.nu


Om du var nära nog att känna mina andetag mot din hals, skulle vi aldrig skiljas åt igen.



























Hej! Har haft en jättehärlig dag. Åkte ut i båt med Emma och hennes pappa och hans tjej, vi åkte i någon timme till strandbaden där vi stannade ett tag, köpte glass, chillade och raggade på 50+'are , haha. Sen åkte vi vidare och stannade typ mitt i vattnet där vi käkade lite och sånt, sen åkte vi vidare hem och nu är jag här.
Fattar ni vad skönt det är med sommar?! ;*


båt



Åker ut i båt med Emma och hennes pappa och låtsas mamma, härligt. Vi hörs sen ♥


sommar





Hej. Skrev ett inlägg innan men internet tyckte tydligen inte att det var bra nog så jag får skriva igen. Hade alarmet på 8 och gick upp duschade och sen cyklade jag och Emma ner till Trebo för en joggingtur. Tog sen cyklarna till Hedåsen och la oss på bryggan och solade i någon timme, skulle ha badat men det vart inge för det var så kallt i vattnet. Kom hem för en stund sen och ska nog ut och sola lite mer nu, går och duschar ännu en gång om Emma ringer och säger att jag ska med henne och hennes pappa i båten. pusshej!


mer musik



Melissa Horn - Lät du henne komma närmre


tjo

sitter hos jossan nu och vi ska ta och dra oss bort hemåt snart. tänkte bara säga att jag lever, hejs,


Teenage battlefield



Juuuuuhan Paaaaaaalm ♥


tisdag

Tjao. Vaknade och kollade på Top Model Australien och käkade frukost, har kollat fb och sånt nu och lyssnar på JB. Tänkte gå och ta en dusch snart så jag kan va med Jossan.
- vad ska ni hitta på idag? :*


Let's make love, all night long




veckans blogg



Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg på http://aaliceforslund.blogg.se/ !


måndag



Hallo. Måndag idag då, regnigt som vanligt, det suger. Har i alla fall sett en film med syster, Thirteen, den var rätt sjuk men bra. Har duschat och gjort mig iordning nu, eller slängde på mig en byxdress men ah ;) Vet inte vad jag gör idag, får väl hitta på något. pusshej!


F U

Insåg idag att allt inte alls är som det ska, jag hade bara glömt bort känslan och nu är den tillbaka, ännu en gång sitter jag ensam och blottar mig för världen. Låter alla se in i mitt huvud och in i mina känslor, låter alla känna mina tårar och hur pulsen dunkar för att jag anstränger mig så mycket för att låta dig vara. Jag mår bättre utan dig, om jag bara glömmer bort allt vi hade och allt som var, om jag glömmer bort dig kommer jag att kunna bli glad igen. Jag kommer kunna älska och lita på någon igen, men när du är här och finns omkring mig kretsar allt runt dig och jag minns allt, den där pirriga känslan du gav mig. FUCK YOU. Så jävla onödigt, så jävla onödigt att det hände något. FUCK YOU. Varför skulle du börja, älska, lova och släppa. FUCK YOU.


I väntan på Jossan (världens segaste unge)




Så gick det med mitt solande...


Så himla tråkigt väder, vart är sommarn?


Burn



Så gammal låt som väcker så många minnen, och tårar.


11:07

Godmorgon. Pratade i telefon igårkväll/natt typ tills jag somnade vid klockan 2, har vaknat för ett tag sen och bara hunnit äta frukost typ. Ska nog ner och duscha nu och senare ska jag vara med Jossan när hon har firat sin lillebror - Grattis till lilla sötLucas!
Okej, vi hörs när jag har något mer att berätta.


kim novak badade aldrig i genesarets sjö



Såg nyss denna film på tv med mamma och pappa, satt helt okontaktbar hela filmen. Haha. Den var verkligen jättebra!
Så... vad har ni gjort en lördagkväll som denna?


Drömmar om en pojke


16 juli 2011




Jag har den bästa vännen











Fick lite gulligt godis och ett par tights av Jossan när hon varit borta i ett par dagar. Jag hade såna tights förut men lyckades få hål i dem så nu är jag typ jätteglad för att jag fick ett par nya för jag älskar dom ^^,

Tack Jossan, jag älskar dig bääästis! :*


Och plötsligt har jag svårt för att sluta le.



Som solsken i regn.

Helloj, har börjat lägga in alla bilder från min bärbara dator till ett usb-minne så att den inte ska lagga sönder när man ska webba som den gjorde igår, haha. Annars har jag inte gjort mycket idag, skulle ha följt med mamma och pappa till gävle men dom orkade inte vänta tills jag hade duschat så dom åkte utan mig x) I alla fall, skulle ha vart med Jossan men hon kunde inte, så jag kanske är med Felicia istället.

Nu ska jag börja blogga igen, som vanligt, hehe. Känner att jag måste, för jag vill :*


förlåt

Förlåt för att bloggningen suger, jag kommer snart att uppdatera som vanligt igen. Men internet har krånglat och mitt humör har inte varit det bästa heller.
Så jag hoppas ni orkar vänta i några dagar till, pusshej ♥


pixel

Solen går i moln, även jag. Sitter ensam och tittar ut och önskar att du fanns här bredvid mig. Vill inte gå ut och låta människor se mig såhär, sårad och öppen, låter blodet rinna ut över alla, blodet och tårarna som regn från himlen. Sitter ensam och drömmer om en verklighet som inte finns, sitter ensam och låtsas att jag är lycklig när allt jag skulle vilja göra är att gråta.
När jag hade dig var livet enkelt, jag vaknade varje morgon och visste att vad som än hände skulle min dag att sluta bra, för att jag hade dig, min sol, min dag, mitt allt, du fick mig alltid att le och bara att höra din röst fick mig att skratta. Nu vet jag inte om jag ska våga vakna, för jag vet inte hur dagen ska sluta, vad som kommer hända och jag vet inte om jag kommer tvingas somna med tårar eller med ett leende. Utan dig är jag vilsen, utan dig är jag försvunnen.


text

Jag ser det, jag vill ha det. Jag ser i hans mörka ögon och bara vet att han är han, han som kan hålla om mig och låta sin fräsha, underbara doft omringa mig. Jag vet att han kan älska mig, jag vet att jag kan älska honom. Han ler, han skrattar och han tittar åt mitt hål. Vi känner inte varandra, jag vet inte ens vad han heter, han vet inte ens vad jag heter heller, men ändå var vi så nära. Så nära att jag kände hans värme rusa in i min kropp och göra mig alldeles pirrig, så nära att jag inte kunde sluta lukta på honom även om det gjorde mig snurrig av att andas in så mycket luft. Det är drömmar, stunder i livet som bara kommer fortsätta som suddiga minnen som tillslut blir till drömmar då man kanske gjorde något annorlunda, kanske sa hej och frågade efter hans nummer. Kanske fick se in i hans ögon och bara veta att han ville lära känna mig. Det är drömmar, stunder i livet som förblir drömmar förevigt. ♥


12 juli 2011. del ett.









Nu gick det visst inte att ladda upp flera bilder, de kommer imorgon! ♥


Är det lugnt om jag kallar dig baby?




Justin Bieber is up



Fler läsare till din blogg?

Vill du ha fler läsare?
Klicka in och registrera dig bloggriket.se


Låt mig vara svag idag, så är jag stark imorgon.


I wish you were here..



Hittade låten på Jossans blogg.
Nu sitter jag här och saknar allt, tänker på minnen, tänker på din röst, tänker på ord.
Nu ska jag gå ner och äta frukost, hejdå ♥


"Ta inte tillbaks han, han svek dej, och han måste förstå att du inte är hans längre."


det är fattigt med bilder på den här datorn.


Det stämmer EXAKT


idag









Hej! Imorse så dog jag typ, grät som en jävla gris. I alla fall, gjorde mig klar och sånt och åkte till Emma, Sofia kom också. Ni fattar inte hur mycket mina vänner betyder för mig, skulle inte klarat mig idag utan er! ♥ Vi satt hos Emma och snackade ett tag innan vi åkte ner på stan och gick i affärer och sånt, sen skulle Sofia till sina kusiner och jag och Emma satt och drack slush. När den var slut gick vi runt lite mer på stan sen vid typ 5-6 åkte vi ner på donken och åt lite där, hehe. Åkte hem till Emmas pappa sen och satt där och chillade lite i solen, åkte sen tillbaka hem till vallhov där vi cyklade runt lite och träffade Linus och Hugo som var påväg hem så vi gick med dom, har saaaaknat dom! I alla fall, sen åkte jag och Emma och satte oss på en gungbräda och satt där och snackade mer. Härlig dag.


Bättre humör


regn och åska

Nu kan jag säga att det är lite läskigt för nu regnar det och mullrar jättemycket och blixtrar gör det också. Kanske inte borde sitta vid datorn då men det går nog över snart får vi hoppas... har nyss duschat och sånt så känner mig lite gladare, kul. Rummet borde städas men jag orkar fan inte, hehe ^^,
hejdå.


I'd cross the desert to be where you are. All the things I'd do to be close to you. A million miles wouldn't seem that far I'd go anywhere just to win your heart.

Nu tänker jag gå och ta en dusch, en riktig dusch, ha ansiktsmask och mysa riktigt och ta hand om mig själv. Städa mitt rum ska jag också göra, för nu måste jag göra något.


webbkamera hos Jossan

Godmorgon. Sitter hemma hos Jossan nu och är så himla trött men kan inte sova, uppe var vi inatt också till typ 5 då vi gick ner och käkade typ frukost och senkände vi oss tvungna att sova lite så vi sov till mitt alarm halv 10. Nu har Jossan somnat om, haha sötnos, ligger här och snarkar bakom mig, och jag ska väl snart väcka henne och åka hem för måste följa med familjen till farmor och farfar ett tag. kul... jag vet inte.



Haha väldigt snygg man är nudå ! ;))


kommentarsvar

anonym. om Emma:
Vem är Älsklingen? :)

svar: Vem är Du? :)


bläääääääääu

En hel vecka, imorgon kommer jag få gå en hel vecka och inte få höra din röst. Jag saknar dig redan, saknar ditt skratt, saknar allt som har med dig att göra för jag kommer inte klara det. Inte ens jag kan fatta att jag saknar dig såhär sjukt mycket redan, den här veckan kommer bli så himla svår.
För att jag är kär i dig älskling, jag älskar dig ♥


lördag


jag








Casper


sötLisa

Hej, dagen har varit rätt najs. Åkte hem till Jossan när jag var klar och vi var där en stund, åkte ner en sväng på stan och sen åkte vi till kiosken där vi träffade Lisa, Emma och Casper så vi var med dom. Åkte hem för en liten stund sen och ska packa litegrann nu för sovning hos Jossan medans jag väntar på att maten ska bli klar.
puss


fula bilder. 9 juli 2011





Bilderna blev helt fula, men spela roll, såhär ser jag ut idag i alla fall.


kort

Tjao! Nu sitter jag och lyssnar på JB, ska strax ta cykeln hem till Jossan. Fixa lite outfit-bilder först som ni kan kika på, hehe. Hörs snart då!


I love you



För jag vill ha dig här, du är den jag vill ha.


vaken



Tjao, eller typ godmorgon.
Vaknade lite före 11 och ringde Jossan vid 11 när jag vaknat helt och typ klivit ur sängen. Vi pratade ett tag, ganska länge om massor av spännande saker, hihi ^^, sen gick jag i alla fall ner och käkade frukost och tänkte kolla fb och lite sånt nu innan jag går och duschar.
Dagen kommer spenderas med Jossan och kanske Pauline och sen inatt sover jag hos Jossan för hon åker bort på måndag, fattar ni vad jag kommer sakna henne?! ♥
Och jag vet att bilden är riktigt snygg, helt nyvaken och sängen är ju perfekt bäddad.


svar på kommentar

Lisa <3  ([email protected]) om idag:
jossan, sluta redigera bort ditt ansikte. <33333333333333

svar: Nej lisa, bilderna blir bättre utan det ;) <33333333333333


"Du får timmarna att gå, du får timmarna att vandra, du o jag ****** vi är som gjorde för varandra"

Jag är så jävla glad, så jävla glad över att få leva, så jävla kär.
Nu ska jag gå och sova, sova gott och som en stock, för imorgon idag är det en ny dag ♥


Emma



Hej! Efter att jag ätit cyklade jag till gungan, satt där och väntade på Emma och pratade med älskling i telefonen medans ♥ sen kom det 2 små pojkar och sa att de tyckte jag var jättesnygg, haha, det var ju kul att höra ;) I alla fall, sen kom Emma och efter ett tag så cyklade vi runt lite i vallhov och sen åkte vi hem och hämtade pengar och drog ner på donken och köpte varsin milkshake, hehe. Vi cyklade tillbaka till gungan vid typ 10 och vid halv 11 åkte jag hem och nu sitter jag här, har lagt in lite bilder på nya datorn som jag sitter vid nu. Kul att veta. Hihi, pusshej.


idag




livet kunde ha varit lyckligare, för jag vet hur det skulle kännas.

Besöksrekord igår och det gillar vi ju stort!
Hoppas ni som läser stannar :))) ♥

Nu är jag duschad och typ klar i alla fall, lite mulet är det utomhus också. Vet inte om jag tar och installerar Sims 3 nu, tror det jag. Har som sagt inga bilder att liva upp inläggen med än så länge, men ni får stå ut ett tag. Pusshej!


inga bilder på nya datorn

Hehe godmorgon! eller typ, hej...
Nu sitter jag vid nya datorn, älskar den, helt ärligt. Mycket snabbare än min så ni kan ju gissa om jag tänker dissa min dator lite nu för denna ;) hehe. aja, tänkte bara säga det. vet inte riktigt vad jag ska göra nu, ska gå och duscha snart när syster är klar. Sen tar vi dagen som den kommer, pusshej!


Jag älskar mina "nya" skor!



Hittade dessa på Dinsko för ett tag sedan och lade sedan undan dem för en dag, var jättesnäll mot mamma så hon åkte och köpte dom åt mig, hihi, för bara 249:- och ni ska bara veta hur sköna dom är att gå i! Helt underbara :))) Blev jätteglad också när jag hittade ett par klackisar i storlek 35!


Du är fin, såklart.




ah jag bytte om.
Tjo! Gick ut med Lisa efter maten, vi åkte hem till Emma och sen åkte vi till gungan. Hängde där typ hela kvällen, jag cyklade runt på Emmas stora cykel - haha, vi sjöng, vi dansade, pratade med älskling och massa mer skoj. Sen åkte vi alla hem till Lisa som skulle åka och sola med sin pappsi, så sen cyklade jag och Emma runt lite och sen cyklade vi till en gräsplätt och satt oss där och snacka lite, blev uppätna av mygg och sen åkte jag hem. Imorgon ska jag väl hjälpa syster att fixa nya datorn och sen va med kompisar hoppas jag.
Nu ska jag lyssna på musik och bara chilla lite ;) hehe.
pusshej ♥


7/7 - 11




söt bild bara för att liksommmmmmmmmmm

Godmorgon! Ska gå och duscha snart och sen ska jag göra mig klar, är med Lisa och Emma idag tror jag och ikväll måste jag klippa mig och slinga håret igen för jag känner mig så jävla gammal och tråkig så måste fräsha till mig lite. Om inte blir jag så suuuur och idag ska pappa få hämta datorn för den är klar nu, häerligt, hihi.

Ajuste vi kanske åkter till stranden idag, ingenting bestämt men det är jättefint väder i alla fall. Och kvällen igår var konstig ja, men den blev helt okej när jag låg och tänkte över allt, haha. Det låter som om jag var full eller nått, men nej, jag lovar, jag var helt nykter ;)
roligt inlägg, inte särskilt. hejdå.


Jag fattar ingenting.

Fattar ingenting och ni kan inte fatta hur jävla konstig den här kvällen har varit. Tror jag tar och lyssnar på lite cool musik och sen går jag och lägger mig, tror seriöst att det är tröttheten som gör mig såhär yr och konstig. Jag fattar seriöst ingenting, alla är helt annorlunda känns det som och jag med, såg mig i spegeln och kände inte ens igen mig, skrev till vänner på ett sätt jag aldrig skrivit på förut - inte dumt, men konstigt, annorlunda. Fattar ingenting, fattar ingenting av vad det är med mig. Har gjort ett stort misstag känner jag nu, hoppas bara att jag känner och litar på personen mycket nog.
Asså blä, vill sova, men vill inte lämna musiken och jag måste prata, säga några saker.
godnatt bejbies.


Why were you unhappy?

Hur vet man när man är sig själv då? När man är lycklig? Ibland när jag är lycklig, kan jag senare ångra att jag var lycklig, att det jag gjorde när jag var lycklig var dumt. Hur vet man att man är så lycklig som man borde vara? Hur vet man?
crazy


Vad jag köpte på Eckerö















Hej! Har haft en kanondag med Pauline och Jossan. Åkte tidigt imorse och kom inte hem så sent, däckade gjorde vi alla tre i bilen hem, haha sov som stockar xD
pusshej.


jag kommer dö i mina jeans , det blir fan ...

jag kommer dö i mina jeans , det blir fan fint väder idag !


sitter i bilen nu, vi är påväg till Stockh...

sitter i bilen nu, vi är påväg till Stockholm sen Eckerö Linjen. Blir borta till ikväll , pusshej :*


Uppe tidigt



Så ser jag ut idag. Godmorgon förresten. Gick upp typ kvart i 5 imorse och duschade, nu ska jag göra mig helt klar för snart kommer Pauline, Jossan och hennes pappa och hämtar oss för sen ska vi på Eckerö-sak! Hörs senare, kanske mobilbloggar under dagen, beror på. pusshej :*


5 juli - tisdag



Hej, åker till Jossan nu.


Wtf ? ;o



haha, är dom seriösa?


you got me feelin' like a stalker, look what you've done to me



Be my bad boy, be my man
Be my week-end lover
But don't be my friend
You can be my bad boy
But understand
That I don't need you in my life again

How do you do, do you do, the things that you do.
No one I know could ever keep up with you.
How do you do!
Did it ever make sense to you to say Bye
Bye Bye?

Cascada-night ?


Om jag måste gå...


Vad killar är

Killar är som........

-Toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit.

-Golfbollar, går från hål till hål.

-Luft, man klarar sig inte utan dem.

-Vulkaner, sprutar när de blir heta.

-Blandfärs, hälften nöt, hälften svin.

-Ballonger, uppblåsta eller urblåsta.

-Körsbär, omogna eller alldeles för gamla.

-Parkeringsplatser, de bästa är alltid upptagna.

-Svin, tjejer är djurvänner

-En alvedon, man tar en och går och lägger sig.

-Cigaretter, först tänder man dom, sedan suger man dom, och sen tar man en ny.

-Datorer, felprogrammerade.

-Bin, de sticker hela tiden.

-Tuggummin, smaken försvinner.

-Rosor, lika taggiga och jävliga.

-Torg, har stånd i alla väder.

-Bakelser, först kladdar de ner en och sen blir man tjock.

-Bussar, missar man en kommer alltid en annan.

-Löv, torra och blåsta


Stulen från Bästis blogg.


Bara så att ni vet

Ja! Pappa ska kanske förmodligen åka och köpa en ny stationär dator imorgon och då blir jag jätteglad! Vet ni varför? Jo för då kan jag äntligen spela the sims 3 , hihi! Nu blev jag glaaaaaaaaaad!


Från Elin.


Jag älskar dig, jättemycket ♥


Några härliga sommarbilder från idag, 4 juli 2011












Min Justin Bieber-affish



Just nu ligger den på golvet här bredvid mig, men snart kommer den upp på väggen. Måste nog svänga förbi IKEA först och köpa en ram så den håller sig fin, byter nog ut en stor tavla på väggen till denna, vackert!


Love me when I least deserve it, because that's when I really need it.



Gick ner på coop en snabbis med Elin efter maten för lite akuthandling, sen kom jag hem och har kollat igenom en hel del bilder och redigerat. Ska fortsätta med det nu, imorgon är jag med Jossan :)


hos elin

Tjao! Sitter hemma hos Elin nu. Tidigare idag tog vi en promenix ner på stan och käkade en glass på donken sen åkte vi hem med hennes mamma och syrra i bil och svängde in en snabbis på ÖB och där såg jag världens snyggaste Justin Bieber-affish så jag blev tvungen att köpa den liksom, haha :D blir väl att sätta upp den på väggen eller i snetaket när jag kommer hem sen, bild har jag på den också men inte på datorn ännu så ni får se den sen.

Nu har jag tagit med mig datorn och internet och allt till Elin så vi sitter här bredvid varann med varsin dator och nördar... och jag saknar älskling redan..
pusshej.


Du vet att jag väntar. Du vet att jag längtar. Du vet att jag hoppas. Så varför bryr du dig inte?

Sitter här med ansiktsmask typ och ska snart gå och ta en dusch, solen är framme lite idag så jag är med Elin. puss!

Du vet att jag väntar. Du vet att jag längtar. Du vet att jag hoppas. Så varför bryr du dig inte?


I'mma tell you one time


I won't believe you if you tell me you're different. Unless you stick around and prove it.
Words no longer mean a thing. Your actions are everything.


Förlåt älskling, förlåt.

Förlåt för att jag älskar dig. Förlåt för att jag fick känslor för dig. Förlåt för att jag gillar dig så mycket. Förlåt för att jag inte kan sluta tänka på dig. Förlåt för att jag hela tiden vill höra din röst. Förlåt för att ditt skratt gör mig alldeles varm och pirrig. Förlåt för att jag blir ledsen när jag inte får prata med dig. Förlåt för att du gör mig så lycklig. Förlåt för att jag försöker träffa dig. Förlåt för att jag vill träffa dig. Förlåt för att jag tittar på dig jämt. Förlåt för att jag älskar dig.


3 juli 2011




When a girl says "don't worry about it," you'd better freakin' worry about it.





några bilder från weheartit.com.
sitter och väntar på att jossan ska komma hem nu, kul. inte särskilt, men det kommer bli kul när hon kommer hem.


För jag gråter bara i regnet

Jag gråter bara i regnet, baby om det ändå va så enkelt.


"those who hear not the music think the dancers mad"



Å fy vad jag saknar dansen, varför kan det inte vara dans som vanligt på somrarna också? Nu får jag väl gå och dsucha då, antar jag. så hörs vi sen. pusshej..


It doesn't matter if we're happy today.



My king.


öh

känner mig lite "öh" just nu.
ska gå och duscha och göra mig klar.
Lyssna på denna låt.
Sen äntligen va med Jossan som jag saknat så sjukt.
Måste prata med henne, mycket.
puss.


Nu vill jag dansa

Jag har så himla tråkigt att jag snart somnar.
Nu vill jag dansa.


I miss you, like everyday. Wanna be with you, but you're away.Said I miss you, missing you insane.


Jag gillar Beyoncé's nya album.
kbry.


Du får hjärtat mitt att slå

Tjao. Mammsi och pappsi säger att dom vill ha mig hemma ikväll, så visst, får väl sitta här hemma och tråka då. Kanske ska ta kameran och knäppa lite bilder eller kanske se film, jag vill se Tingeling :D haha. Blä, jag har inge kul. Äh, hittar på nå. och nu luktar det gott i mitt rum, parfym, sniff, mums. hejdå.


husvagns-sovning med mina brudar


Emma

ett kryp på sofias cykel... kbry ;d haha

Lisa on her way to vattnet ;)



Hanna, Emma och Lisa



Hanna

Lisa och Hanna











sofia

Emma, Hanna och Lisa





Hanna och Emma





Hanna kör emma-style ;d

Hanna plask



jag och Sofia myser ;d haha

sötsofia, haha :*


Hej, igår som sagt var superkul. Åkte till Emma med hon och Jossan runt halv 3, vi packade in våra grejor i husvagnen och sen väntade vi på Hanna som kom och sen kom Lisa och Sofia. Jossan åkte hem och då hade vi kramkalas innan såklart, sen gick vi ner och badade vid en liten brygga typ, det var iiiiskallt men alla badade i alla fall, hihi. Sen gick vi till en volleyboll-plan typ och spelade, haha det gick ju inte särskilt bra men ännu sämre när vi trodde att bollen rullat i kattbajs så ingen ville ta i den, haha. Aja, sen gick vi tillbaka hem till Emma och satt på hennes rum och pratade och hade kul, haha, sen åt vi och sen hade vi lite pratparty. Sen tror jag att vi gick ner och badade fast då badade inte jag och Sofia. Det var då allt bara blev helt sjukt dåligt och Lisa och jag satt på en brygga och höll om varann och grinade typ och sen gick vi tillbaka och sen skulle Lisa åka hem men då stod vi och kramades och grinade på gatan istället och sen tröstade vi Emma som också var ledsen och sen gick vi tillbaka till husvagnen där allt blev bra igen och sen var allt jättebra. Sofia åkte hem på kvällen lite senare och då blev det kram och pusskalas för nu ska hon vara borta i en hel vecka :( sen i alla fall så var vi i husvagnen och hade askul resten av natten/kvällen tills vi somnade vid typ 3.
Jag fick springa omkring och smälla alla satans myggor bara för att ingen annan ville -.- haha. Aja, det var det i alla fall. Älskar er mina tjejor ♥


30-1


telefonprat.



åsså vare pyjamas på, eller, pyjamas och pyjamas, haha, det var ju så varmt i mitt rum så vi sov i typ bh och shorts :P




jag blev glad :))))))


Ah, Elin sov hos mig igårnatt, så vi hade lite trevligt och satt och webba utan webb typ nån timme på kvällen och pratade i telefon gjorde vi också ♥ sen vid typ 3 på natten skulle vi sova men det var så varmt så vi gick ut och hoppade lite studsmatta istället , haha, fast det var lite kallt så då gick vi in och somnade kanske runt 4.


älskling, jag älskar dig.


bild från emmas dator.


i husvagnen

Hej! sitter i husvagnen hos Emma, hon och Hanna är inne och hämtar typ Ipren åt Lisa som har ont i huvvet. Vi har haft skitkul förutom ett tag där då det var lite sorgligt men det ordnade sig, kan man nog säga. Vi ska nog sova snart , puss och godnatt, hörs imorgon ♥


elin sov här

Inatt sov Elin över här, hon ligger typ och sover fortfarande men jag har varit vaken ett tag ;) Idag blir det tältning hemma hos Emma också med några tjejor, trevligt, jao!
Just nu lyssnar på på Cody Simpson och jag ska lägga över några bilder till fonen, puss :*


RSS 2.0