fml

"det känns som om hela jag försvinner, hela jag bara skakar och tårarna rinner. jag klarar mig inte utan honom, han är min klippa, han är den som alltid förstår och alltid gör mig hel. utan honom är jag trasig.."


man kan ju inte vara snygg jämt



Haha. Jaja, jag är glad i alla fall :)))
Åkte till skolan med Frida till klockan 8, sen var vi där och gjorde nån lek tills vi hade typ tjugo minuters rast, sen cyklade vi till Indianbyn där vi fick typ kasta yxa, skjuta med luftgevär eller nåt och sen blåsa nån pil som jag inte ens fick fram till måltavlan, HAHA, har nog aldrig känt mig så värdelös xd

Jaja, kom hem typ kvart över 12 och väntade på att Lisa skulle komma hem, när hon gjorde det åkte vi ner och satt oss på några gungor i solen, tills det blev mulet och började åska, då tog vi cyklarna och cyklade runt typ.. mycket, haha.

OCH VET NI? Jag ska dansa snaaaart, första dansen nu, disco avancerad och jag är så himla glad! PUSS


HAHA

HAHA


För när jag vet att du mår dåligt, vill jag bara ta dig i min famn och dränka dig i min kärlek.


typ... grym kille

http://sskillzzofdome.blogg.se/
Lenni


gammal bild. men i alla fall, väntar på mat nu,
& sen drar jag ut en sväng med Emma,
~ pööösstjing!


arkivbild



"Jag såg dem sitta där i soffan, deras kärleksfulla blickar och leenden fyllde hela rummet av värme och min blick kunde inte slitas ifrån dem. Jag tror inte de har något förhållande, jag vet inte om de är kära i varandra, jag vet ingenting egentligen. Det var första gången jag såg dem ihop och det såg så självklart ut. Han tog hennes mobiltelefon där han satt på armstödet och han flinade ner på henne, sedan tittade hon upp och flinade tillbaka. Jag hörde inte heller vad som sas, jag bara såg deras läppar röra sig. Han lutade sig bakåt och hans arm lades på ryggstödet bakom henne, det såg ut som om han bara ville ta henne i sin famn och krama om henne. Kanske önskar jag att han gjort det, för det brann i deras blickar. Då när jag satt där i en annan soffa och såg på, önskade jag att en annan han fanns där bredvid mig, så att jag också kunde få vara med i en sån där fin scen. Jag vill också, också ha någon som håller om mig, tar min hand, alltid går bredvid, jag vill att han - den andra han, ska vara här, tätt intill mig, dag ut och dag in."


rubrik

Äh, jag kör väl ännu ett avsnitt av Superstylisten Jonas, sen sover jag stocken. Sovmorgon till kvart i 9 imorgon också, skönt. pusshej ! ♥


jag idag 28 augusti




60 frågor snodda från Lisa

60 frågor snodda från Lisas blogg.

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut?: Jaao
2. Ångrar du det?: nej, verkligen inte
3. Har du varit full i sommar?: näe
4. Har du pussat någon i sommar?: aah
5. Isåfall vem?: en söt poolare ;)
6. Badade du mycket?: jadå, mer än förra året i alla fall ;dd 
7. Rökte du?: usch nej
8. Snusade du?: men nej
9. Förlorade du någon vän?: ja
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet?: typ... fest hos Mange & Be with you - Akon

11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: Nästan allt, så himla mycket bättre det här året
12. Grillade du mycket i sommar?: ahrå
13. Åkte du vattenskidor?: nej
14. Blev du tillsammans med någon?: Jaaa
15. Fick du någon ny kompis i sommar?: Ja! :D
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre?: kanske, hoppas i alla fall, men tror det
17. Har du druckit tills du spytt?: nej
18. Sårat någon?: ja
19. Förlorat en vän?: ja. vilket jag redan svarat på :/
20.Träffat nya människor?: Jaa
21. Kysst en främling?: nej
22. Tagit droger?: nej !
23. Haft en sommarflört?: eheheh, tyyyyyp litegrann 
24. Gråtit?: massvis, tyvärr
25. Skrattat tills du kissat på dig?: hahha, nej xd
26. Tältat?: självklart ! :))
27. Varit vaken en hel natt?: haha nästan (A)
29. Badat?: jaaaaa
30. Haft ett förhållande?: jaa.
31. Gjort dig riktigt illa?: nej
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar?: nix
33. Läst en bok?: jao
34. Skickat fel sms med flit?: hehehe, jaaa (aaa)
35. Suttit vid datan en hel natt?: ja typ
36. Solat naken?: bara topless xd
37. Fått utegångsförbud?: nej
38. Sagt “jag älskar dig" och menat det?: Ja..!
39. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det?: nej
40. Varit i slagsmål?: näääe
41. Pussat någon utav samma kön?: jaa , på kinden :)))
42. Sjungit högt på ett berg?: öh, nej ? xd
43. Kysst någon i regnet?: nej.
44. Kysst någon i skogen?: nej.
45. Kysst någon du inte borde?: nej.
46. Tappat rösten?: hehe, jaa
47. varit på festival?: nej
48. Gått upp i vikt ?: nix
49. Gått ner i vikt?: nääe, inte vad jag vet
50. Brännt dig?: haha ja
51. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?: jaa -.-
52. Varit utomlands?: jao
53. Gjort ett bra köp?: absolut
54. Tagit upp kontakten med en gammal vän?: typ... inte
55. haft skadeglädje?: heheh, ja
56. Sovit under bar himmel?: nej
57. Vad kommer du sakna mest?: värmen och att ha hela dagarna åt att göra vad man vill
58. Har du sommarjobbat?: näej
59. ätit ballerina kakor?: hahaha ? jaa ;dd
60. Har du svart ärligt på alla frågor?: japp


haha fult smile



Snart kommer Lisa hit, och då tar vi en cykeltur runt livet... eller nåt ;s
hejdå.


söndagsdrog





Superstylisten Jonas.
Avsnitt efter avsnitt just nu!
på tv3play


Han & honom

"Ibland kan jag känna mig så hel, så lycklig, så helt rakt igenom lycklig. Ibland kan jag känna mig så tom, helt utan något och då kan jag inte ens le. Igår var en sådan dag då jag skulle ha kunnat lagt mig någonstans och bara gråtit i timmar, jag grät, mycket, men jag låg ingenstans och gav upp. Jag var med mina underbara vänner som fick mig att stanna på fötter, jag älskar er så mycket.

Det mesta hända igår, eller i alla fall tillräckligt av det värsta för att jag skulle bli förkrossad. Det känns idag som om jag förlorade allt, som om hela mitt liv bara rasade i kras framför mig. Nu hände det inte, visst förlorade jag en hel del, en stor del av mig som aldrig kommer tillbaka... men sånt händer och nu måste jag få chansen att bli hel igen, så snälla, jag orkar inte mer, jag behöver en paus."


<-- före sommaren - efter sommaren -->

Det där skrev jag dagen efter skolavslutningen, alltså första dagen på sommarlovet. Jag mådde förjävligt. Men nu, en vecka efter sommarlovet är slut kan jag titta tillbaka och le mot allt det där, för hade inte det hänt, hade jag inte stått där jag står idag. Utan honom hade jag inte insett hur mycket jag älskar alla mina vänner, utan mina vänner hade jag aldrig vågat ta steget att satsa på honom, utan honom hade jag aldrig börjat prata med honom. Utan honom och hans svek hade jag aldrig träffat honom och varit lycklig de där veckorna, och utan honom och det han fick mig att inse hade jag aldrig älskat honom så mycket som jag gör idag, för då hade jag aldrig fattat att han är den enda som alltid gör mig hel igen.


Jag typ... saknar dig.



Jag skulle bara vilja leva livet med dig nära.


How to love

Shit vad jag tänker på dig.


godmorgon




Jag väcktes halv 7 för att syster och mamma och pappa skulle åka och lämna av syster och alla hennes saker nu när hon flyttar idag. Så ensam blir man hela dagen, skönt kan jag lova. Har legat i soffan och kollat på B bara för att jag inte kunde somna om, sen har jag suttit här en liten stund  nu. Kanske är med Lisa och Manuel idag, trots att allt jag vill är att åka till Västerås. Men jaja. Vi hörs senare antar jag.


Nu drar jag ut med Lisa och Felicia !


fredag

Hej! Cyklade till skolan imorse då, härligt med fredag idag också. I alla fall, slutade typ 2 och då åkte jag hem och packade ur gympakläderna och läxor och sånt ur väskan och sen mötte jag Lisa och Sofia. Vi cyklade ner på stan och sen vände typ direkt och åkte tillbaka till skolan för att kolla på Manuels basketträning, så där satt vi i typ 1 och 1 halv timme. Sen åkte jag hem och åt och nu sitter jag här och väntar på att Lisa och Sofia ska bli klara, så är jag mer med dom kanske, pusshej ! ♥


Jag har insett nu, han är den enda som förstår.

Hej. Det regnar ute. Jag vill att det ska vara många dagar kvar till helgen, många långa dagar som man kan planera på. Nu lyssnar jag på Melissa Horn och gråter, orkar inte låta bli längre. Tänker på avstånd, tänker och funderar över varför pengar ska förstöra allt, varför tid ska vara så lite. Jag vill bara vara hos dig, hela tiden, och det gör så jävla ont att inte kunna, hur mycket jag än vill. Brukade alltid säga att allt går, bara man vill, nu vill jag något mer än något någonsin men det går inte. Sen tänker jag på honom, han som kan vara här om han vill, men jag vill ju inte det, jag vill att han som inte kan vara här ska vara här. Jag vill se i hans mörka ögon, låta dem glittra i mina. Jag vill bli förlorad i hans famn, bara låta mig försvinna för en stund i hans värme, somna till hans hjärtslag och andetag. Varför ska jag vara här för? Jävla skit. Har varit så glad hela veckan och lämnat problemen kvar till nu och nu ångrar jag det. Han kommer vara så nära, dagarna lediga och fria, men fuck it, jag hatar att det ska vara såhär, jag hatar att vara fast här i jävla sandviken-helvete.


if someone loves you, they shouldn't have to say it. You should be able to notice it.


I have found what I was looking for, now life is a dream.

Jag har hittat min förebild.



Vem det är behöver vi inte skriva om, så det blir jag på bilden.


svar

anonym om Tisdag:
hur suddar man ansiktet sådär ? :D

Här kan du läsa om det :)


När jag säger att jag älskar dig

När jag säger att jag älskar dig säger jag det inte bara för att säga det, för att det är något man säger till någon som dig. När jag säger att jag älskar dig säger jag det för att jag behöver dig, tycker om dig på alla sätt, vill vara hos dig i din famn i resten av mitt liv. Du har tagit hela mitt liv och mitt hjärta är ditt, bara ditt.

~ Du får mig att må så jävla dunderbra, du är det finaste jag vet & du är underbar. ~


Jag ligger sömnlös på nätterna för att min hjärna inte kan sluta prata om dig




Nu drar jag ut i solen med Emma ! Finns på telefonen, kyss ♥


Kär i Livet


Blink 182 - I Miss You


Som ett pappersflygplan


Tisdag




Hej. Såhär såg jag ut idag, håret lite annorlunda men annars. Jag måste erkänna att jag gillar högstadiet, än så länge i alla fall. Har alltid varit rädd för det, ny skola och allt sånt, men det är jäkligt skönt och kul. Det är faktiskt skönt med rutiner nu också, man har liksom alltid något att göra på dagarna, så, ja, det tycker jag. Livet är bra just nu, väldigt bra!


21 augusti , del 2













sol imorgon?



Jag blir överlycklig om vi får sol imorgon!

Första dagen i sjuan idag då, det var helt okej faktiskt. Trevlans att träffa massa saknade människor igen :) Jag tror jag är med några flickor idag, om det inte regnar. puuusshej.


sofia

amanda

frida


regn första dagen i skolan...




Det spöregnar ute. Jättekul. Nej inte särskilt. Men måste dra till skolan ändå, shit, känner mig taggad .. eh -.- Aja. Får väl fixa klart det sista nu, så hörs vi när jag kommer hem ♥


21 augusti , del 1












måste sova, nattinatti, fler bilder kommer imon!


4




Hej. Solen var framme lite idag och jag har typ... 62 bilder att visa upp här på bloggen så vi får väl se när jag har lust att ladda upp dom ;) Måste ta och göra något nu i alla fall, komma bort från datorn. Jag kanske ska bada... fan vad skönt. Äh. Hejdå ♥


just nu



Ska fixa mig färdigt nu, byta tröja ett antal gånger också känner jag, haha. Sen är jag med Lisa !


Bara för att.

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att;
allting går bara man vill.
Jag lyssnar på; my show - gaby
Jag tycker om; mina underbara vänner
Jag avskyr när folk; snackar skit eller klagar när man äntligen är glad & nöjd
kärlek är; fantastiskt
När jag borstar tänderna; tittar jag alltid mig själv i ögonen i spegeln
När jag lagar mat; brukar jag dansa samtidigt
Jag tänder på; snyggingar ;)
Jag är rädd för; att förlora någon jag älskar.
Den värsta känslan är; ensamhet
Den bästa känslan är; lycka och kärlek
Jag är bäst på; att äga ut Lisa ;)
Jag är sämst på; att sjunga, haha
Om jag va ett djur skulle jag vara; en hes blåmes
Om jag vore ett redskap skulle jag vara; ett sugrör
Jag kommer alltid att vara; tacksam för det jag har
Det finaste som finns är; Alexander
I sommar; ska jag göra allt jag vill
Sist jag grät var; igår
Jag kan inte; vissla 
När jag vaknar på morgonen; sover jag lite till
Innan jag går och lägger mig; smsar jag
Just nu tänker jag på; vilken låt jag ska lyssna på
Bebisar är; söta, fast läskiga
Idag har jag sett; flingor
Ikväll ska jag; ha kul
Jag vill verkligen; flytta hemifrån, långt från sandviken


När du lyckas räkna stjärnorna ska jag sluta älska dig



Jag är vaken, och jag ryser när jag hör den här låten, och när jag tänker på ♥
Jag tror jag smälter snart.

Måste städa snuffsis bur, sen ta en dusch.


Vad jag har att göra



Tar tag i detta efter att jag skrivit lite, har massvis att få ut ur huvvet.


And that's how it turned out..




För när hon ser mig i ögonen och frågar vad som hände,
är allt jag kan säga att du är borta. Borta ur mitt liv.


för det regnar här i Sandviken idag..

mms_img70062 (MMS)

för det regnar här i Sandviken idag..


Så som livet är, skriver fingrarna.

Bloggen har känts rätt tråkig, kanske pågrund av att sommaren är över nu och jag verkligen inte vill fortsätta in på hösten. Jag lyssnar på gammal depp-kärlek-musik som jag annars aldrig lyssnar på, knäpper massor av fula, onödiga egobilder och har inte använt systemis på ett tag för att den inte haft något batteri och jag har inte tänkt på att ladda den. Men igår laddade jag den och idag hade jag tänkt ta tag i några saker. Städa ur hela mitt rum och sen tvinga med mamma till valbo för jag måste ha ett par nya jeans och nu finns det inte längre ord för hur mycket jag längtar till om några veckor. Min syster flyttar härifrån på lördag, till någonstans där vid Göteborg, antingen väljer jag att sitta i en bil hela dagen eller också så stannar jag hemma och åker och ser Ulrik i valbo. Svårt val? Hmm, inte särskilt antar jag. I alla fall, då kommer pappa att slå ut väggen mellan våra rum och jag kommer äntligen få det rummet jag alltid har velat ha, fyfan vad härligt. Sen börjar ju dansen också, det är ju bra, det finns väl fördelar med skolan också antar jag, rutiner och sånt skit. Längtar inte alls, jag vill inte byta skola nu och jag vill inte glömma allt och bara plugga hela tiden. Jag vill vara med honom. Nu måste jag göra nåt.




öh



såhär kul har jag just nu... måste sova snart. ska bara måla klart naglarna.


Jag saknar dig



Jag svär på att alla i hela biosalongen satt och grinade, för fy sjutton vilken fin film ♥


Lisa


Jag tror jag har världens finaste vän, Lisa. Och den enda anledningen till att jag längtar till på söndag (sista dagen på sommarlovet) är för att jag ska få vara med dig ! :D


tjalalala




Tjululu. Har duschat och gjort mig klar nu, skulle börja vända på dygnet igår men hehe, jaa, somnade typ 3-4 inatt så det funkade inte så bra. Men ikväll blir det skärpning. Så okej, det blir bio ikväll, inte riktigt klart vilka som ska med men tror det blir jag, Emma, Jossan och Pauline :) Ringer väl Emma snart så hittar vi på nått, hörs!


Vad söt du e, du är underbar



Till den hår låten går jag och duschar, ikväll blir det bio med mina flickor Jossan och Emma! pusshej!


Jag började gråta igår, för jag tror jag är kär.



Jag tvekar inte, vill inte, kan inte, för att du är min och jag är din är det bästa som hänt.
Jag vill aldrig förlora dig, du är min prins.


heart

Det känns så rätt, så jag skiter i vad alla säger. Jag vet att det är konstigt, jag känner det själv, så fort, så kort, så många. Men aldrig har jag varit så här glad, för hela sommaren har jag älskat dig så jäkla mycket, och utan dig är jag inget. Du är mitt allt och utan dig skulle jag inte kunna leva, efter allt som har hänt, så vet jag det nu.


Så låt mig visa vägen, baby det är vi mot världen. Du får mig att le, och nu kan jag inte sluta.


Jag tror jag är den gladaste tjejen på hela jordklotet




ihihihihiihihihihi liite random sådära !


Jag hjärta Lisa





Cyklade runt lite i vallhov med Lisa och vi stannade och kollade på grabbarnas fotbollsträning, sedan cyklade vi runt lite till, frös ihjäl men trevligt hade vi i alla fall. nu måste jag byta dator, tjingeling ♥


finaste jag vet

Han: Kom nu går vi.
Hon: har du med dig allt då?
Han tar hennes hand och säger: Nu har jag det.


Jag är din, å du är min, föralltid




Tjao, jag är hemma nu, har varit det rätt länge. Har duschat, fixat mig, ätit och suttit vid datorn. Ska träffa saknade Lisa snart! Tjoololo!
Bloggar senare förmodligen, pusshej ♥


Jag vill ge dig mitt hjärta, jag vill ge dit min tid


Jag vet inte hur många gånger jag och Jossan lyssnade på den här igårkväll.


I can't stop loving you


tihi, känner fört.


sover hos jossan tonight



I LOVE

JAG ÄLSKAR


Ibland känns det lite som om du skäms en aning över mig. fast... det gör nog inget.



Godmorgon, har sovit typ... 5 timmar, bara för att jag satt alarm så att jag inte skulle sova så länge. Hihi, smsade Jossan när jag vaknade och hon ringde mig så vi snacka lite. Sen har jag satt mig här och ska ner och äta frukost och duscha snart, pusshej.


In the middle of the night

Tjololo! Sitter här och webbar med världens bästa Alexander, borde sova snart och försöka vända tillbaka dygnet tills skolan börjar men jag vill inte. Imon/idag ska jag va med Jossan och sova hos henne, skojigt, har saknat bruden kan jag lova.
Aja, pusshej !


Me, me, me, me + you




Har haft så himla tråkigt idag.
Bara tänkt och tänkt på egentligen ingenting.
Kul... sådär... skönt... litegrann.
tjingeling.


Jag vill ha sommar förevigt


Kan inte fatta att sommarlovet är slut om 6 dagar, det är ju mindre än en vecka. Helt sjukt. Blä. Jag vill ha sommar förevigt.


Hösten



Wiiho, det enda jag ser fram emot till hösten! ♥


JAG ÄLSKAR DIG


tjalala, jag är typ... gladast i världen!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


puss

Läs här om min och Lisas sjuka tur till coop.
HAHA. älskar dig stumpan ! ♥


blä

Blähej, vaknade runt klockan 12 idag och gick ner och käkade frukost, sen vid 3-4 åkte jag, pappa och syster in till MediaMarkt och syster köpte en webbkamera åt mig, tihi ♥ Sen följde vi med henne till gävle för att hon skulle göra nått trafikprov som tog nån timme så jag och pappa gick omkring och hade tråkigt så länge. Kom hem och åt kycklingsallad och fick sån sjuk huvudvärk, sedan blev min bärbara dator helt dum och ingenting funkar, måste nog skicka in den på lagning snart.. kul. Jätte.
Skulle ha vart med Lisa också men jag orkar inte för är så himla sur och mår bara dåligt just nu, så vi ska va på torsdag istället... hejdå.


Sommar tvåtusenelva



Så mycket har hänt.
Både bra och dåligt, har skrattat och gråtit, vunnit och förlorat, trott att mitt liv varit slut för att orken tagit en paus, men nu i slutändan så är det ändå
Den Bästa Sommaren Jag Kan Minnas.


från Paulines fb

hitta en kille som säger att du är vacker istället för sexig.
en som skiter i alla andra tjejer han kan få.
en som ligger vaken bara för att se dig sova.
en som håller dig hand i hand framför alla hans kompisar.
en som konstant påminner dig om hur mycket han älskar dig.
en som tar med dig när han ska träffa sina kompisar.
och en som vänder sig om och säger till dom: "ser ni den där tjejen där borta? det är henne jag älskar"


söndag och jag är glad

Åh! Blev så sjukt glad när jag kom hem efter en grym dag på Grönalund med Jossan att jag har vunnit fototävlingen! Skriver mer senare för orkar inte nu, pusshej ♥


svar

elin <3 (www.eelinlingvall.bloggplatsen.se) om För att du inte vill älska mig som förr, älskar jag han som gör det - jämt.:
hej sötis ! kan inte du videoblogga lite :D:D

svar: Tjao! Njaa, det vettesjutton ;))


Bieber-fever

I've got that Justin Bieber - fever !


kursiv

"Jag antar att det är som ett sår, han var som en sårskorpa som jag väntat så länge på, han läkte mina sår och när jag insåg hur bra han var (alldeles för bra) rev jag loss honom och lät blodet rinna ännu en gång.
För jag minns hur hans hår kändes mot mina fingrar, jag minns hans andetag mot mitt bröst och jag minns hans händer smeka mig över ryggen. Jag minns hur han bad mig hålla om honom när vi låg där på sängen och såg på varandra. Jag minns hur han ibland sneglade på mig och våra blickar möttes, hans mörka, bruna, blänkande ögon mot mina ljusblå. Jag minns hur han sa att han gillade hur jag var mig själv tillsammans med honom. Jag minns första gången vi gick och höll varandra i hand..."


För att du inte vill älska mig som förr, älskar jag han som gör det - jämt.










Åkte till valbo med Emma en sväng, köpte mig en t-shirt, drack milkshake tills vi mådde illa, snacka, skratta och hade det bra :) Har nyss ätit och sitter och lyssnar på JB, kanske går ut med Emma igen, vet inte riktigt hur det blir. Hare najjjjs, tjao :*


för att man ännu inte älskar sig själv



Jag är vaken nu, godmorgon. Har varit vaken ett tag.
Planerna för idag är ännu tomma, ska färga håret och kanske åka till valbo, med mamma eller någon kompis. Jag vet inte än. Kul liv. Tjao.


Tänk på att din kärlek ska vara besvarad innan du offrar allt.


Jag saknar dina kramar.


gissa vad som hängde utanför vårat hus ida...

mms_img50665 (MMS)

gissa vad som hängde utanför vårat hus idag då? Mjo, som pricken över i:et på min "underbara" dag . Haha ://


Fototävling

Jag är med i en fototävling!
http://tessiebella.blogg.se/2011/august/foto-tavling.html


Jag typ... dog lite.



Helt omöjligt att inte älska killen efter den här filmen, eheh, jag är stum.
Lovely , puss ;)


I've got the magic in me



Går ner till Hemmakväll med Elin nu, pussshej !


.jag.ska.inte.gråta.




Orkar inte sitta vid datorn mer, orkar egentligen inte med så mycket. Vill bara gråta. och det tänker jag göra nu. hejdå.


Det är ett måste att vara stark, jag faller för lätt för att kunna vara svag.



Tack för att du finns ♥


Jag är rädd för verkligheten. Jag är rädd för mig själv.


blä för att känna såhär

Vad som än händer nu, måste du veta att jag alltid kommer stå tätt intill vid din sida hela livet ut ändå. Du är min prins, min riddare, min hjälte. Jag vet inte om du kommer fatta att jag skriver det här till just dig, men jag skriver det ändå, för någonstans i hjärtat hoppas jag att du tar åt dig.
Jag måste göra ett val, kanske väljer jag fel, kanske väljer jag rätt. Men nu är det såhär, att vad jag än gör kommer jag att bli lycklig, tillslut, för allt ordnar sig, det vet jag när jag har dig.

Jag vill bara hålla om dig och aldrig släppa taget, jag vill hålla din hand och hjälpa dig upp när du faller. Det är allt jag vill, att bara få vara med dig och vara en del av ditt liv. ♥



Kanske är det bättre att må skit i några dagar, för att sedan bli lyckligare många dagar.


sol i alla fall





Hej! Har haft en jättebra dag med massa skratt och sånt idag. Lisa, Felicia, Sofia och Manuel var jag med och vi cyklade omkring och snackade mest bara och sånt najs. Har suttit hela kvällen och webbat med Alexander, pusshej.


Tell me what do you see, when you're lookin' at me


Mahahaha.
Sådär ser jag ut just nu, går väl ut med vänner snart, puss!


Du är allt man kan önska sig, men jag flyger inte.


Will I ever see, you smiling back at me again, if I let you go..?



wtf...
jag älskar ju dig, hatar att vara här.
Vill bara vara hos dig.


Rätt tom, bara fylld av en känsla av att vilja vara din.

Ibland kan man ju undra vafan man håller på med. Jag har allt, allt det där jag önskat mig, men jag är ändå inte nöjd. Har suttit här och kanske begått ett misstag, vad vet jag. Snart får jag väl se, snart ja. När tiden har gått ett tag och saker och ting kanske rätat upp sig, åt vilket håll det får vi ju se då...
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, helt ärligt. Jag är rätt tom just nu.





haha blä





Tjo, gör inte så mycket just nu. Har nyss ätit, väntar på att Alex ska äta klart. haha.
hejdå.


Han säger fina saker till mig, ibland.



Och nu är jag vaken ännu en gång, eller har varit vaken en stund. Vaknade av att pappa cuttade ner ett träd på framsidan och slog med spaden eller vad det var i marken så det lät som nån dunkade huvudet i väggen hela tiden och jag blev typ galen, för jag hatar nämligen vårat hus, det är typ ett korthus med alla väggar tunna som silkespapper. Kul att veta. Japp.
I alla fall, gick ner och gjorde lite frukost och kollade sedan på Top Model, trevligt.


I fucking MISS you.



Går och sover sött nu, sov gott allihopa som läser det här då. bamsekram på er !


Always wanting and waiting for you to call, 'cause I miss all those empty hours you filled up with your laugh.


HIGH SCHOOL MUSICAL ALL THE WAY

Tjo. Åkte ju hem till Jossan med Emma, Pauline var också där. Trevligt hade vi det, lite småkonstiga som vi är, haha. Sen kom Lisa också, cyklandes i regnet. På kvällen, typ en halvtimme innan jag skulle dra mig hemåt gick vi ner till AGA-kiosken och mötte Philip som vi snackade lite med och sedan gick jag och Emma hemåt. Snackade, garvade och flummade oss som aldrig förr, HIGH SCHOOL MUSICAL ALL THE WAY liksååm ^^,
Varsågod, ni får en bamsekram ♥


mot jossan

Drar till Jossan med EmmaPemma, pusssvejs!




The hardest thing in this world, is to live in it.



Godmorgon... eller vad man säger.
Vaknade 11 minuter över 11 idag och har bara käkat frukost och suttit vid datorn sedan dess, får väl ta och gå och duscha nu typ. Dunkelidunk musik i öronen  har jag också, bra sådär. Idag är jag med Jossan och Emma tror jag, hejs, tjao, puss, kram.


Don't leave her, go after her.


Love you once, love you still, always have, always will.


Saknar att existera endast i dina armar
Saknar att höra ditt hjärta slå

Låter nu kvällen/natten gå, startar några eller något avsnitt Buffy, så hörs vi någon annan gång.


7-8 augusti 2011


sötLisa





Kalle snattar min telefon






filiph ♥



Ja, fick skjuts till Storvik och Filiphs stuga av Lisas pappa och sen var vi där med Filiph och Kalle då. Satt och snackade, kollade på några filmer och sånt. Fick inte så mycket bilder för hade nästan inge batteri i kameran och det blev bara inte så att jag tog några bilder, Lisa tog typ... alla ^^,
Det var kul i alla fall, älskar er så ni vet, pusshej :)


tonight




6 augusti











Tältade som sagt med Lisa natten till idag, vi kollade på massa Harry Potter-filmer eftersom jag inte sett en enda, nu har jag det, hihi, och dom var bättre än vad jag trodde att dom skulle va ^^,
Mys var det i alla fall. Imorgon blir det troligtvis och förhoppningsvis sovning med Lisa, Kalle och Filiph i hans stuga! pusshej
BILDERNA ÄR SNODDA FRÅN LISAS BLOGG!


Jag är så förvirrad


kladd

Hej! Sov i tält hemma hos Lisa inatt, vi kollade på Harry Potter-filmer hela natten och somnade runt klockan 5 någongång och sen vaknade vi typ 11, så är rätt trött just nu om man säger så. Sitter och lyssnar på musik, kör igenom Newkid's album så mår jag ännu lite bättre ♥


Vad som fick mig på lite bättre humör


woooooops!

Hihi hej. Sitter här och känner mig busig för en hemlig sak ^^, Inte bra egentligen, jättedumt, men jag känner mig ändå lite busig. Wooops.

I alla fall. Har solat typ hela dagen idag faktiskt, sen duschade jag och gjorde mig klar och sen var jag en stund med Elin, åkte efter ett maten och hyrde film med mamma och sen har jag kollat lite på "Min Låtsas Fru" fast han inte se klart den för vi skulle hämtat syster som är sur på mig nu, woops.


finast


Jag älskar dig Filiph, du är bäst ♥


Newkid ♥




Älskar aaaaalla hans låtar, hihi ^^,


hahahahaha

Asså, ja, hörni. Kan ju säga att jag har hittat världens stördaste blogg, sitter här med hakan i knät och är helt chockad, garvar gör jag också. Och jag kan säga att det är inte meningen att den ska va såhär knäpp, och jag kan inte sluta vara helt fascinerad över att tjejen inte skäms. hahaha.


svar

sofia<3 om Bellas Lullaby:
Gud, förut lyssnade jag typ jämnt på den här låten, så fin så att man börjar gråta, jag saknar dig!<3

svar: ja, gråter jämt när jag lyssnar på den. saknar dig också! <3


onsdag

Helloj. Tog 3-bussen till Storvik med Lisa och vi va med Filiph och Kalle, gick omkring i solen och hade allmänt trevligt i alla fall. Kom hem för ett litet tag sen och har ätit och så, kanske ska va mer med Lisa men det regnar jäättemycket nu :( 
Aja, hörs, puss.


Jag älskar dig


Sofijah - jag älskar dig

Gammalt. Så gammalt.


Haha jag dog för en liten stund... xd


2 augusti 2011





Såg ut sådär nästan hela dagen, innan jag bytte shorts och frisyr.
Har spenderat dagen utomhus med Lisa i alla fall, senare mot kvällen åkte vi ner på stan och träffade Ante och Filiph, trevligttrevligt ♥ Nu ska jag nog bara chilla lite, kanske se en film eller två. Har äckligt ont i fötterna och insåg idag att jag måste ta och säga farväl till mina älskade skor och köpa ett par nya. pusshej.


Helt i onödan kommer jag aldrig kunna lita 100% på dig igen.

Tänkte stänga av datorn nu och om solen lyckas kika fram nångång går jag ut och solar. Skulle va med Jossan idag men hon kan inte, så vi får se vad jag hittar på, pusshej.

helt random.


hej. Ligger i sängen och smsar in ett inlä...

hej. Ligger i sängen och smsar in ett inlägg innan jag tänker sova. Har varit i Storvik med filiph hela dagen, och bara så alla vet älskar jag honom jättemycket! Och okej, allt har vart lite skit sen igårkväll, men jag antar att det är rätt okej nu. Godnatt <3


Bellas Lullaby


Let the happiness take away the pain
Let the sun dry your tears
Let the guy who makes you happy stay,
and the other bastard go away

Bellas Lullaby


Till dig som frågade


Alltså, jag antar att det var menat att jag skulle skriva ett inlägg om hur man kan göra så att ansiktet blir pixlat. Så, varsågod, nu ska jag berätta.

För det första så gör jag det i Picnik.com, snabbt och smidigt. Man laddar upp ett foto som när man ska redigera som vanligt och sedan går man in på Create, sedan Effekter.



Sedan väljer man då effekten Pixelate.

Klicka på Reverse Effect och då försvinner pixlet som är över hela bilden.

sen är det bara att rita ut pixlet.
när det är klart trycker man på Apply och sen sparar bilden som vanligt.


RSS 2.0