HUR?!



HUR GICK DETTA TILL?!
Hur kunde Daniel åka ut innan Elin? icke mänskligt, tycker inte hon var bra alls idag, men bättre än Daniel? Neheru, tråååkigt tycker jag :(
Vad tycker du?

Dagens outfit 21 oktober 2010





Äntligen nästan helt frisk! ♥

Danstävling - disco singel?

Ska ropa upp pappa hit nu så att vi kanske anmäler mig till Ackes Dansskolas Skolmästerskap den 7 November i skutskär, funderar självklart på att vara med! :)
- Följer du med Jossan? hihi ♥

Tänkte bara säga det... och att jag sitter och degar mig och lyssnar på musik just nu. Får ta och göra nåt kul, sen ta en dusch och sen dega mig ännu mer. Pusshej!




bilder från min och Paulines första tävling ♥

If I could fly, I'd come and rescue you, you know that's what I do.

-

redigerat bilder


Två Josefinor i en bild? coolt va :D haha
jag äger loss och har lärt mig massor!

Sparks will fly


Ska lägga in denna underbara låt på min mobil nu ♥

update: Det blev några fler låtar med både han och andra också ;d

I don't want to do this alone

Morsning.
Har varit nere på coop med syster en sväng för att handla lite. Jag var ju där i fredags och handla åt mamma för att jag är så snäll, hihi, igår för att jag och syster var hemma själva (mamma och pappa är i stockholm över helgen och firar mammas födelsedag) och sen var jag där idag också, haha ;)

Ska prova Billys Pannkakor Med Hallonsylt till lunch, får se om det är något, hihi.
hejdo!

Välkommen till min fjärde blogg!

Hejsan alla! Jag heter Josefine och är 12 år gammal. För er som inte vet dansar jag på Ackes Dansskola (vilket jag inte skulle kunna tänka mig ett liv utan!). Här i denna blogg kommer jag skriver om allt som händer i mitt liv, ni får ta del av min vardag, några av mina outfits, foton och massa annat!
Följ gärna bloggen genom att trycka på någon av knapparna här nedanför, så slipper du missa ett enda inlägg!

bloglovin


RSS 2.0