While you're to busy for me, someone else is making time for me.

While you're ignoring her,
another guy is giving her attention.

While you're giving her problems,
another guy is listening.

While you're are to busy for her,
another guy will make time for her.

While you're making her cry,
another guy is trying to make her smile again.

And when you're not sure if you still want her,
another guy has already figured it out.


punkt

Det spelar fan ingen roll vad jag gör och hur mycket jag än försöker.
Jag orkar inte blogga nu, men dagen har väl varit rolig. Nu är allt mindre roligt.
Hejdå för idag, sov gott.


Det som händer när jag och lisa har samma killsmak


Smile

Goooodmorgon! Vaknade till denna låt och kände mig superglad!
Är mycket mycket bättre i sjukan och känner mig pigg, ska ner på stan med Lisa ikväll och ha det kul. Men åh vad glad jag är. Jag vet inte riktigt varför, men jag kom på en sak ♥


Världens finaste video

http://ciliagerdin.tumblr.com/post/12139736202/karlek
Det här är kärlek ♥


It's really good to hear your voice saying my name, it sounds so sweet. Coming from the lips of an angel. Hearing those words it makes me weak.


Passion

"Passion. It lies in all of us, sleeping, waiting. And though unwanted, unbidden, it will stir, open its jaws and howl. It speaks to us, guides us. Passion rules us all, and we obey. What other choice do we have?
Passion is the source of our finest moments: the joy of love, the clarity of hatred, and the ecstasy of grief.
It hurts sometimes more than we can bear. If we could live without passion, maybe we'd know some kind of peace, but we would be hollow: empty rooms, shuttered and dank. Without passion, we'd be truly dead."


Life's a game, I only play to win.

Har precis gjort en bloggdesign till Madde, bara att kolla in vettni!
Om ni är intresserad av design så är det bara att säga till, jobbar gratis jag :> haha.
tjao ♥


If a guy loves you, he shouldn't have to say it, you should be able to notice.

Hej. Gick och la mig före 12 igår, somnade äntligen efter typ en timme och sen ringer det några vid klockan 1 så jag vaknade och höll typ på att dööö. gick ner och tog alvedon och sen var det bara att börja om igen då. Har sovit jättedåligt inatt och har legat ett tag och bara lyssnat på musik. Ska gå och duscha snart, sen ha världens tråkigaste höstlov. Jag hatar att vara sjuk.


Jag hatar att vara sjuk

Godkväll. Spenderade min kväll framför datorn och huvudet började dunka så jag gick och la mig en sväng men kunde inte ligga still så jag satte mig vid datorn igen. Huvudet blev ännu värre så jag gick och la mig igen, hade mjukisbyxor och tjocktröja och gömde mig under täcket men skakade av kyla ändå, så jävla hemskt det är att vara sjuk. Somnade tillslut i alla fall och vaknade för en liten stund sedan, har bytt om till pyjamas och ska ner och ta en macka eller nått nu, sen kanske jag sover ännu mer. Natti ♥


"A true friend is the only person who never gets tired of listening to your own pointless dramas over and over again."

Kände mig jätterisig men orkade inte vara hemma längre så jag åkte ner på Coop med Lisa, vi köpte halstabletter åt mig och sen köpte vi lite godis också, hihi. Satt där i evigheter och bara snackade, skjutsade varandra i vagn och hade vårat egna lilla kul här i vallhov, haha.
Kom hem för bara en liten stund sedan, orkar knappt vara vaken.
hejdå.


fml



Varför kan inte Usher komma till Sverige?
Eller JUSTIN BIEBER? :>



Det är lördag idag och första dagen på höstlovet, och jag är sjuk. Hur fan lyckas jag?
Låg i sängen och läste ut boken när jag vaknade, sen satt jag lite vid datorn men har så jävla ont i huvudet så jag gick och la mig igen. Huvudet bara dunkar och kan knappt prata för att halsen gör så ont, kan inte få honom ur mina tankar och ååååh. blä. fml.


"hur kär får man bli?"


Jag har precis läst ut världens bästa bok.


The break-up



Så det blev varken Eva & Adam eller Never say never för mig och Emma, vi såg denna istället. The Break-up. Satt och garvade och grät typ samtidigt, så jävla hemsk film samtidigt som den var rolig. Men bra i alla fall!


A-V-U-N-D-S-J-U-K



Ååååh! Ni fattar inte hur avundsjuk jag är på alla som är på 50 cent konserten nu!
Hur kunde jag INTE köpa en biljett, jävla blond idiot jag är, dumma mig.
hejdå :(


hos emma !



Sitter hemma hos Emma nu och snart ska vi kolla på Eva & Adam , sen Never Say Never tror jag. pussssshej! ♥
Och titta så söt min lilla Emma är, själv bjuder man ju lite på sig som vanligt.


Luggen av ?



Kände plötsligt för att klippa av mig luggen igen. Den är ganska lång nu.
Fast har väntat så länge och har velat spara ut den låååång, men den är så jävla dryg.
Men eftersom mitt hår blir så fula lockar nu i höstvädret skulle det säkert se ännu mer förjävligt ut om jag klippte av den. Men orka så mycket hååår. haha.


Åker och möter emma nu sen åker vi till hemmakväll & sen hem till henne för film ♥


You don't deserve my tears, I guess that's why they ain't there.



Tralala. Jag hatar regn och längtar mest av alla på hela jorden efter sommaren och vill att den ska komma nu. Vill ut och springa i solen, bli brun, håret blir solblekt, näsan flagnar, fräknar säger hej, mums. Sommar ♥


höstlov



Äntligen höstlov, som jag har längtat!


"Gråt inte över killar, mascaran kletar ju ut sig..."



godnatt

"Hur är det?"
"Bättre. Jag klarade nästan en minut utan att tänka på honom där"


Dansen gick bra som vanligt, blir så glad. Hade kul i bilen hem med Sofia, satt och skickade exakt samma sms till Felicia exakt samtidigt, haha, HUMOR. Däckade typ i bilen hem när vi lämnat av Sofia och när jag kom hem duschade jag, ska gå och sova nu. Kul att vi har prov på nå orienteringsgrejs imorgon och jag knappt har hunnit tränat. fml. hihi. torsdag imorgon, sen fredag och sen höstlov. lml.
NATTINATTI ♥


Osså tar vi någon random bild



Åker ner på dansen, lovely med diiiisco ikväll!
Kyss


onsdagmorgon


Godmorgon. Sitter här osminkad osv, ska packa ner lite danskläder nu eftersom vi har dans sista lektionen idag. Musikprov är det också, fyyy sjutton, hoppas det går bra, önska mig lycka till eller nått? Jaja, vi hörs senare ♥


idag


Från min bilddagbok, eller dayviews som det heter nuförtiden.


Har pluggat mestadels av kvällen, även gjort färdigt min singel-disco och filmat den osv så att jag inte ska glömma bort den, hihi. Måste ju sätta igång med tränandet nu.
I alla fall, ska nog köra igång ett avsnitt B nu, pusshej.


Sometimes, our eyes need to be washed by our tears so that we can see life with a clearer view again.


"Och då fattar jag varför man brukar säga att ord kan göra ondare än tusen slag. Han rörde mig inte, han kom aldrig ens i närheten av mig, ändå berörde han mig så djupt att hela jag låg utspridd i tusen bitar när han slet isär mig, inifrån."


spåkulan


tisdagmorgon

Mycket deppig dag idag, känner mig uäää och vi har slöjd första lektionen, kill me. Kallt som ett jäkla kylskåp är det ute också, ful känner man sig och kläderna är tråkigare än nånsin. Ja, mitt liv är fantastiskt!
Ni får väl ha det bättre än jag idag, hejdå.


vad vill jag egentligen att h*n ska veta?

"1234567"


I'm tired of you foolin' around, and just when I had you off my head, you're back in here again.

Efter skolan åkte jag och Emma ner på stan, snackade lite osv. Kom hem sen och gjorde lite läxor, satt vid datorn. Har inte känt för att blogga, vet inte varför. Vet ingenting om hur allt är, känner mig bara obekväm och massa annat dåligt, så jag går och lägger mig och lyssnar på musik innan jag somnar. En ny dag imorgon. Godnatt.


we♥it


10 sanningar om mig

1. Jag tänker alldeles för mycket.

2. Livet skulle vara så sjukt tomt utan musik.



3. Varje gång jag ser en söt/snygg kille blir jag kanon tomatröd i ansiktet.

4. En av de jobbigaste sakerna är att skriva/smsa en person gång på gång, men aldrig få något svar, sedan verkligen försöka låta bli personen för att slippa bli sårad varje gång, och sen få skulden för att vi börjar tappa kontakten.


5. Jag har nog aldrig längtat såhär mycket efter sommarn förut.


6. 90% av mina tankar under 1 dag går åt till en enda person.


7. Det lättaste sättet att gå vidare, är att leva.


8. Varje gång jag hör den här låten tänker jag på en speciell person, & jag lyssnar på den här låten väldigt ofta.


9. Jag gillar glass :>

10. Vissa saker behöver inte sägas med ord, de uppfattas ändå.


Tänker på varför jag inte lät honom gå när han bad mig...

Tänker på varför jag inte lät honom gå när han bad mig...

Hej. Jag var till valbo och köpte jacka med mamma, lyssnar på Usher (♥♥♥♥♥♥♥♥) nu, känner mig omogen, hihi! Ska ut med Lisa snart, båda måste snaaacka av oss. pusshej.


Ny header!

Tog mig tiden och orken att äntligen göra en ny header, har velat göra det en lång tid nu men aldrig vetat hur den ska se ut, så gjorde nått nytt nu bara. Vad tycker ni? Den här under är den nya och den längst ner är den gamla!
Hiss eller diss? :)






Om ni inte ser den nya designen kan ni trycka på f5, eller också bara vänta ett tag (1 dag eller 2) som jag måste bara för att blogg.se är så himla konstigt och aldrig vill visa det nya förrän man tröttnat på att vänta. puss! ^^,


Sånt där som gör en glad.



Jag älskar dig bästavän, fast du snackar en jävla massa trams ibland ♥


uuuuusher babe

Hej, det är mitt i natten nu. Jag har precis rensat ännu fler bilder, raderat säkert över 500 den senaste veckan. Lyssnar på Usher just nu, han är väldigt bra och jag känner mig glad, och trött... ska nog sova snart, när jag lyssnat klart. Godnatt ♥


freeze-frame



I'mma be under the mistle toe, with you



Justin Biebers nya!
Helt underbart braaaaa, om och om igen, får mig på bättre och bättre humör! :*


Så jävla irriterad




Och nu blir jag så jävla irriterad och kan bara inte fatta hur vissa orkar! Om ni nu tycker så jävla illa om mig och mina kompisar fan bara låt oss vara då, ni ser oss på stan men cyklar bara förbi, står och viskar och glor som om vi är nå aliens, sen ringer ni 24/7 och tjatar om att vi ska visa hur kaxiga vi är i verkligheten när ni bara hela tiden snackar om er själva. Ni kan säga hur många gånger som helst att jag och mina kompisar är fjortisar, äckel osv men vi tar fan inte åt oss av såna som er. Så jävla onödigt, bara låt oss vara. Jag vill inte ha såna människor som bara förstör för mig i mitt liv, så att ringa och fråga vem jag är och sen hota och säga massa elaka saker är bara så jävla lågt. VÄX UPP.
Jag har sagt det förut och säger det igen, LÅT MIG VARA, hur svårt kan det va?


Lördag = sjuk



Jasså. Okej. Godmorgon.
Är sjuk idag, huvudet bara dunkar osv... jättekul, precis vad jag önskat mig, NEJ. Åker i alla fall ner och köper Ackes-kläder med Sofia och sen får jag väl åka hem och vila igen då. Ska åka och köpa en ny vinterjacka med mamma bara för att jag vägrar ha förra årets, den är ju så jävla kort, heheheh.
hejdå.


only you

Hej. Är helt trött i hela kroppen och har hur ont i huvudet som helst. Lyssnar på Joshua Radin och höll nyss på att somna. Slår på lite B och chillar resten av kvällen, imorgon ska jag åka och köpa Ackeskläder med Sofia. Hoppas ni mår bra ♥


Jag kommer nog aldrig mer få känna hans kramar.

Hejsan. Var på badhuset idag igen med skolan, simmade 30 vändor och sen bubblade och bastade jag och Alva ^^, Gjorde oss färdiga där då och sen till skolan för lektioner. Efter skolan åkte jag hem och fixade mig lite och sen åkte jag, Lisa och Sofia ner på stan. Träffade Karl och sen kom Emma, senare på kvällen kom Eric. Blev skjutsad av Karl till Enen för att han skulle hämta sin cykel och sen cyklade vi hemåt så fick lite sällskap :) Kom hem för en liten stund sen och fryser fan fortfarande, 10000 minus grader ute typ. blä. Hejdå.


Jag har aldrig sagt att jag vill vara hon, jag vill bara vara nära honom.




FREDAG! <3333333333333333
Nu ska jag bara leva genom skolan, sen ska jag va med bästa Emma & Lisa!


är i danssalen nu och stretchar. Har preci...

är i danssalen nu och stretchar. Har precis haft en timmes street och om en timme igen har jag modern. Sen hem och duscha, ansiktsmask och gå igenom spanskan till provet imon. Hörs nångång, tjing!


If you're not for me then why does this distance maim my life?



I miss you.
I wish you would call.


man ba: tja ful utan mun !

Så jag sitter här en torsdag och tänker. Tänker på honom och att jag nog ändå saknar honom ganska mycket när jag känner efter. Jag har ju försökt, gömt det långt, långt därinne och hela tiden kämpat för att glömma den där känslan, men den finns där och den kommer fram så fort den känner för det. När man inte har pratat med en person på en viss tid går tiden vidare, man lär sig att leva utan varandra. Livet går vidare. Jag ville så gärna stå där jag står idag, men nu vill jag bara backa och göra om allt, skiter i tårarna, det var det värt, tror jag. Jag måste sluta.
Men om han bara visste hur ont det gör att försöka, men inte få något tillbaks.


Man ba: tja ful utan mun !


Äntligen fredag imon!



Hej. Torsdag idag och var i skolan som vanligt, fick 2 inställda lektioner för att vi skulle till badhuset som var mittemellan. Slutade där och då satt jag och några tjejer och bastade i typ en halvtimme, haha, värsa skönt! Sen cyklade jag hem och fixade mig lite och så, råkade hamna i sängen och somnade nästan så det blir ingen träning för mig och Sofia. Åker till dansen sen i alla fall, missade ju förra veckan så mycket att ta igen nu. pusshej.


Det bästa är att vara lycklig & veta att han inte kan ta det ifrån mig

nån random med lite smile


Var på träning då, fett underbart, höhö. Gjorde placeringar och jag blev sjukt nöjd, är hur glad som helst. Livet är bra just nu och tålamod är allt, tålamod och tid, tack, kan inte riktigt fatta hur jag stod ut men jag visste att jag skulle komma hit! Tralala, life is beautiful. Tjingeling :>


Onsdagslåten

Dagens låt!
Everybody's got somebody but me


onsdag





Kände för att bara krypa ner i min underbara Ackes-tröja, så jag gjorde det!
Efter skolan åkte jag hem till Sofia och vi hade helt glömt vår disco par koreografi så vi gjorde en sprillans splitterny som jag gillar. Vid klockan 8 åker jag ner på IOGT och har disco avancerad träning då ♥
Imorgon tränar jag och Sofia igen och sen blir det helkväll vid dansen, fan vilka härliga dagar, puss!


mucho snygg





Soulja boy vettu


kommentar svar

Lisa Boox<3 om I lördags (15 oktober):
Älskar dig med. skulle helt enkelt inte överleva de här utan dig... du har hjälpt mig så mycke med dina ord när jag har behövt de och jag känner att jag inte kan ge ett skit tillbaka när du behöver de, och de mår jag skit för. men jag försöker, försöker verkligen för att få dig må bättre, tro mig...

kom ihåg att du behöver inte alltid le, eller visa dig stark för andra. du kan vissa att du är ledsen och gå till dina riktiga kompisar och prata om de. blir inte bättre att hålla inne de<3
du är den som lyser upp allt och jag älskar dig<3<3<3


svar:
Det är du som alltid stått vid min sida Lisa, i vått och torrt. Aldrig har vi bråkat och jag är så glad för det. Och du behöver inte säga de rätta orden, bara att du finns där och lyssnar är det jag behöver. <3
Känner likadant för dig syster !


I lördags (15 oktober)





Jag mötte Lisa-bestis på bron




Vi åkte till vattentornet för att fota lite










Så vi fotade lite, sen drog vi till donken.





Sen tog vi cyklarna till Hemmakväll, våran vanliga runda då, haha ;)



Höst i "tråkviken" osv..



Aja, satte oss vid fontänen efter Hemmakväll då.
Våran älskade fontän :>




Sen är vi lite dryga som vanligt, men söta som alltid.
Vad skulle Sandviken vara utan oss? ;*







Jag älskar dig bästavän, helt sjukt enormt mycket. Skulle absolut aldrig klara mig utan dig, finns ingen som jag kan vara så mycket mig själv med som med dig ♥




Vi drack Powerking





Sen åkte vi hem till Lisa för att hennes syster glömt nyckeln hem. Åkte till ICA sen och satt där för att det var så kallt ute, sen började vi åka hemåt igen.



Då mötte vi massa änder, så vi stannade ett tag.

Det var väl det, slutet av lördagen och bildbomben.
Hejs :)


How can I ever find better, when I've had the best?



Hej. Det har varit en vanlig tisdag i skolan, förutom matten som var inställd och vi fick typ 2 timmars hål. Körde på korridorshäng med lite girls dådå. Nu regnar det ute och jag har suttit och rensat bilder och lyssnat på musik bara, har lite prov att träna till som jag får ta tag i också då.

Sitter och tänker på vad jag ska ha för profilbild på facebook, det är faktiskt jävligt svårt? Nån mer än jag som kännt så? Förmodligen inte... Men allvarligt, jag kollar och kollar igenom alla jäkla bilder men tycker aldrig att någon är bra nog, herregud, jag måste vara knäpp i huvudet.
Tänker waaaaay to much.
Tjingeling ♥


Det var ett tag sedan nu



-
-
-
-


Sjukt fin låt med sjukt fin tjej


'cause I know everything is gonna be alright





Jag är här igen,
måndagen den 17 oktober 2011


Grattis Alexander ♥

Grattis på födelsedagen Alexander ♥
Jag älskar dig. Du betyder så himla mycket för mig och vad som än händer ska jag alltid vara vid din sida, förevigt. Varje gång du mår dåligt, eller är ledsen eller så, så ska du veta att det är bara att ringa eller smsa eller vad som helst. Jag kommer alltid finnas här för dig, vad som än sägs eller händer. Jag kommer alltid att göra allt jag kan för att få dig att må bra, för det jag känner för dig går inte att beskriva med ord.
Innan jag lärde känna dig var livet något annat än vad det är nu, du fick hela min värld att vändas och synas i ett nytt ljus. Det som hände sedan var kanske fel, men kanske inte, för det kändes ju rätt då, då var det väl inte fel? Du räddade mig, så som du alltid gör. Jag trodde inte att en person kunde betyda så mycket som du betyder för mig, du är den stora, glittrande månen bland stjärnorna.
Och jag kanske inte kan finnas där bredvid dig just nu, men jag lovar dig på mitt liv, att en dag ska jag stå där bredvid dig och måla hela världen i alla dess vackra färger, bara för dig.


Vi är bara vänner nu och jag har svårt att fatta att du fortfarande är kvar med mig. Vi har gått vidare nu, lämnat allt det där bakom oss. Men jag kommer ändå alltid att älska dig och Alexander, för dig ska jag springa runt hela galaxen.
Du är underbar.

Och juste... jag hade en present, men, jag tror det skulle bli lite konstigt om du fick den nu. Så, nej, förlåt, jag har ingen present. Du får den när vi träffas ♥


So if you're feelin' lonely, don't, you're the only one I want.


Hejdå.

Jag måste ta en paus. En paus från hela det här livet vid datorn nu. Så alltså, en vecka ska jag inte blogga och inte vara särskilt uppdaterad på internet överhuvudtaget. Jag måste glömma saker, rensa huvudet, komma bort från det här ett tag. Så vi hörs då. Hejdå.


Så som det är

Ah, hejsan. Jag har suttit här nu ett tag. Bara skrivit, suddat, skrivit, suddat, skrivit och tillsist sparat. Jag vet inte hur eller vad jag ska göra. Står mitt i en satans korsning, båda väggarna kan leda rakt till stup bakom hörnen, jag kan inte se vad som kommer hända, jag får välja i blindhet, välja med hjärtat och vad som känns rätt för stunden. Det är så sjukt svårt, tänk om jag väljer fel.

Hon vände sig mot mig idag och sa att "fan du mår ju jävligt dåligt". Jag bara nickade, såg ner i golvet. "Men... det märker man ju typ inte". Jag nickade igen. Så är det. Så mår jag. Precis som jag skriver. Men såklart, jag vill inte gå runt och visa det för alla, ler och låtsas som om allt är okej. Ibland bara dör jag, sätter mig någonstans med musik i öronen, vill bara försvinna. Därför. Hejdå.


det är måndag



Godmorgon. Morgonen är upppppp och neeeeer, som en berg&dalbana ungefär. Ska fixa mig det sista nu och sen är det dags för skola. Sovmorgon till kvart i 10 satt ju inte fel idag ♥


Nej, jag vågar inte. Vill inte förstöra mer.


Du får mig att må bra













Åkte till valbo med Lisa idag, vi missade 2 bussar, HAHA, så jävla failade. I alla fall, pappa var gullig och skjutsade dit oss, så där var vi resten av dagen. Skrattade mycket och hade det kul. Köpte typ inget, present åt Alexander, det var typ allt. Hur skönt som helst med sovmorgon till kvart i 10 imon, så det blir chill ikväll ;)


mot valbo



Åker till valbo med lisa snart, pusshej !


Want you to know, you had me at hello.

Godmorgon. Vad gjorde jag igår? justja, jag och Emma cyklade till Jossan och var där en liten stund, sen åkte vi till UC och kollade på nån talangjakt, sen åkte vi tillbaka hem till Jossan och satt och snacka lite osv. Åkte sen ner på Statoil och skaffade oss varsin gratis kanelbulle, hihi, satt där och tjockade oss. Sen cyklade vi i snigelfart tillbaka till Jossan och stod där utanför och sen åkte jag och Emma hem. Sen var jag helt forever alone heeela kvällen till Alexander ringde typ, halv 1, och vi pratade länge. Sen somnade jag i alla fall och sov stocken.


- sådär såg jag ut igår -
Ska gå och duscha om några minuter och sen speeeeeda så jag blir klar fort för jag och lisa måste till valbo en snabbis! Pusshej ♥


Love don't come easy



Den här låten har gjort min dag,
hur kan man inte bli glad av den? ♥


just nu :


Fredag med bestis









Hängde med Lisa all day igår, vi åkte ner på stan, heheh, som vanligt, äkta sandviken-tattare vi, kan jag lova. I alla fall, cyklade till Hemmakväll tror jag och köpte typ dricka osv, cyklade sen till ICA och satt där, sen donken och köpte glass, bet sönder våra skedar, sen gick vi till ICA och gick runt där ett tag, sen kom det en tant som jobbar där och surade ner oss så då gick vi tillbaka till donken och köpte strips, hihi, tjockisar vi är. Sen åkte vi till Hemmakväll igen för att det var tråkigt och kallt och där var Felicia och Amanda och dom var med oss en liten stund innan dom åkte med mig hem och sen satt jag bara vid datorn. Alexander ringde typ... halv 1, och vi pratade väl en stund. Sen somnade jag stocken, puss på fredagar ♥


11-10-08



Halloj. Sitter och redigerar lite bilder, det är lördag men jag måste ta och skriva nån text om kondition och träning osv tills på måndag, så får skriva det och sen är jag med Emma när hon kommer hem! :)
Vad ska ni göra?
Pusshej


trololo




Tjo! Fredag idag då. Åker ner och hyr film, eller nått, med Lisa nu. Ut och bli krullig i håret med andra ord. fuck regn. kyss ! :)


Jag läser en jättebra bok i skolan



Har läst ungefär halva boken nu, den är underbar.
Ibland känner man igen sig så mycket och ja, den är underbar. Måste läsas!


Goodbye. But always know, I love you so.



I can't hide
Can't hide
Can't hide what has come.
I have to go, I have to go, I have to go
And leave you alone

But always know, always know, always know
That I love you so
I love you so
I love you so
Oh

Goodbye, brown eyes
Goodbye for now
Goodbye, sunshine
Take care of yourself


Sometimes the thought about moving on brings me to tears.

"Så jag har vaknat varje morgon med den där elden inom mig, det där hoppet som brinner mer och mer för varje dag. Imorse, eller snarare inatt, när jag vaknade, kände jag bara hur elden var försvunnen, det enda som fanns kvar var den minsta lilla glöden jag visste kunde existera. Det var när jag insåg det, som tårarna började rinna, och rinna, de lät min kudde få stora blöta fläckar. Jag kunde inte sluta, fick inte luft. Ville bara somna om igen och leva i den där drömvärlden där allt är bra igen. När jag tänker tillbaka känner jag en känsla som inte riktigt går att beskriva, det enda jag kan tänka på är att OM jag kunde vrida tillbaka tiden, jag önskar så mycket att jag kunde göra det, för då skulle jag ha gjort allting så mycket annorlunda.
Varje gång jag hör din röst förändras hela min värld. Jag trodde att jag hade kommit över dig, att vänskap var allt jag ville ha, jag menar, så borde det vara, efter allt som hänt och efter all den här smärtan jag har känt. Men ändå, ändå, ändå, ändå känner jag den här hungern av oss, jag tror jag kommer svälta ihjäl. Varje gång jag läser texterna du lägger upp minns jag den där värmen när de var om mig, fast jag inte borde minnas det. Jag borde låta allt gå, bara glömma, precis som alla andra kan, varför kan inte jag? Varför kan inte jag bara skita i det där, bara släppa det och gå vidare? Jag tänker på det varje dag.
Jo, för att jag har hittat det jag letat efter, solen bland stjärnorna, den vackraste diamanten av alla miljoner. Men jag kan inte få det, det är så nära att jag nästan kan röra vid det, som jag gjorde förr, men det bara slinker undan och det känns som om jag springer, springer och springer men kommer ingenvart. Jag hatar det här, och många gånger ställer jag mig själv frågan "varför just jag?" "


snark

Skepp o'hoj!
Höjde volymen till denna spotify-lista och la mig sedan med täcke i en skön fåtölj och sen somnade jag. Vaknade för 10 minuter sen och ska till dansen snart, kommer hem efter 9.
Känner mig utvilad och glad, jag tror att allt kommer bli bra tillslut ändå.


Lämna mitt huvud, så att jag kan sova, tack!



Godmorgon. Jag mår blä idag. Kunde inte somna igår, huvudet bara snurrade, ni vet, så jag låg vaken ett tag och sedan vaknade jag klockan 3 inatt och började gråta, halvsov väl ett tag sen och klockan 5 låg jag och stirrade upp i taket. Underbart med fredag imorgon... vill bara sova nu, hur länge som helst så jag slipper det här, i alla fall de här närmsta dagarna.

Ska göra mig klar nu, sen kanske träna på nån läxa, eller så sitter jag väl här. hejdå.


Ett A4-papper som jag hittade i min hylla

"Hon var full av förväntan och ögonen tindrade där hon gick på gatan. Hennes händer skakade och rättade ständigt till luggen som låg över pannan.
När hon såg honom stå lutad mot väggen började hennes hjärta att dunka snabbare än vanligt. Hela hans stil fick henne att tappa andan, de svarta jeansen och den ljusblå t-shirten fick honom på något sätt att se längre ut, eller kanske var det hans svarta, spretiga hår.
Blickarna möttes och han lyfte högerfoten från skateboarden som han sedan tog i handen och han tog några steg emot henne.
De möttes där på gatan, första gången, efter ett år av väntan och längtan var det bara dom två tillsammans nu, så nära.
Han lät skateboarden ramla i backen och tog henne i sin famn. De stod så ett tag och ville aldrig släppa taget. Det var den bästa stunden i hela hennes liv, hans hjärta mot hennes."

Jag vet inte hur långt tid sedan det var jag skrev den, jag bara hittade den nu och kände för att skriva den, så att den inte försvinner, för kanske, bara kanske, har jag en liten aning om när den kom till världen.


spiderman-pussen



- Att förkasta en vän som begått ett fel
är som att kasta en ros därför att den har taggar.


En enkel mening som fick mina tårar att rinna

"At some point, you have to realize that some people can stay in your heart,
but not in your life."



Jag måste verkligen glömma....

....men hur ska jag kunna?

Morsning. Fuck, det är onsdag idag.
Det enda bra är typ dansen som är lite här och där under dagen.
Måste göra mig klar nu.
Juste, kan säga att kvällen började rätt okej igår,
sen fick jag sånt där hjärnsläpp och började tänka för mycket,
så tillslut satt jag där och grät, och grät, kände för att döda livet.
Hejdå.


You still turn the fire on, like you've done all summer.

Jag saknar det, det där sättet vi kunde prata på.
Jag saknar alla de där timmarna vi snackade om allt,
jag saknar de där timmarna då vi bara satt här på varsin sida, men ändå såg på varandra.
Jag önskar att jag fick se dig, bara sådär lite på låtsas igen,
för jag saknar dig.


HAHA wtf?


Some say love it is a razor, that leaves your soul to bleed.

Hejsan tisdag. Var i skolan och sen åkte jag hem en liten stund, lämnade läxor osv. Cyklade sen hem till Sofia och vi tränade till tävling, gjorde typ färdigt disco par koreografi och tränade lite, vart en hel del flumm men aja ;) heheheh. Ska ta en sväng till valbo med mammsi nu, hörs sen då jag har en hel hög med läxor att se fram emot.. puss.


nu åker jag till skolan. Vill bara sova, i...

mms_img61441 (MMS)

nu åker jag till skolan. Vill bara sova, i hans famn.. Höhö, sällan jag.


Jag blir så dum av dig, du lär väl lämna snart..


måndag

Hej! Åkte ner på stan med Lisa och vi träffade Karl, har saknat honom typ, så det var kul! Sen satt vi och väntade på hans buss med honom och sen kom Isak och asså herregud, jag och Lisa, tror aldrig jag garvat så jävla mycket, haha! Kom hem för en liten stund sen i alla fall och har ätit, härlig kväll, pusstjing.


ut

Du är som en orm, slinker omkring runt mig hela tiden och snokar. Låter mig aldrig leva, fan låt mig vara med de vänner jag vill, låt mig vara glad nån gång. Jag är med dig när jag vill och du borde fatta att jag inte vill, att jag faktiskt har andra vänner jag hellre är med eftersom du alltid tvingar mig till saker jag inte vill.



Nu går jag ut med Lisa, pusshej ♥
Love you bestis btw, vill inte leva utan dig!


Hemska regn



Nu cyklar jag till skolan i regnet, fyfan.
JAG HATAR REGN.
Ha det trevlans, puss.
- Alex, ta hand om din fot ♥


en alla-killar-läser grej

alla killar läser!

★ Säg aldrig att hon ska hålla käfften i vilket fall som helst..
★ Tjejer ÄLSKAR att pussas / kyssas! När som helst
★ KLICKA ALDRIG UPPTAGET NÄR HON RINGER!!!.. du anar inte hur ont de gör..
★ Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" när du ska sova.
★ En tjejs hjärta har fler hemligheter är fler än Homer Simpsons antal kilo..
★ När hon inte har smink på sig, säg att hon är vacker även om hon ser förjävlig ut..
★ När ni går på stan / ute och går håll henne i handen
och visa att ni är ett par
★ När ni myser, håll på med hennes hår eller håll i handen. Och viska i hennes öra att du älskar henne
★ Ring och SMSa henne ofta! Hon blir bara glad av att se ditt namn på displayen..
★ Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter! Även om hon säger åt dig att dra åt helvete..
★ Tjejer gillar verkligen när killar skickar hjärtan!
★ Var inte rädd för att bjuda ut en tjej på middag. Det är jättegulligt!

Nu när du läser det här så finns det bara en som du tänker på..

Tjejer kopierar!

Det är söndag ikväll va?



Har nyss klickat av sista avsnittet B, kände bara för att se det. Lyssnar på detta album nu ♥ Har sovmorgon imorgon, fast jag går nog och sover snart ändå, så godnatt


It's crazy but true, I can't see myself with nobody but you



Tralala, om och om igen typ.


"I'm happy for you."

"True love is when you shed a tear and still want him. It's when he ignores you and you still love him. It's when he loves another but you still smile and say "I'm happy for you." when all you really do is cry... and cry."


Varför försöker jag ens?

Jag lever i en drömvärld, allt hänger på hoppet, jag lever för att jag hoppas. När jag tänker efter så är det vad jag gör hela tiden, hoppas och hoppas. Tänker att "tänk om", drömmer om att en dag så ska vi stå där. Men fan asså, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan att jag är här. Om jag fick bestämma skulle jag varit borta härifrån för längesen! Det är så lång tid, så sjukt jävla långt tid och när den är över kommer allting redan ha hunnit försvinna. Jag vill dit nu, inte sitta här och bara vänta ut hela jävla livet. Jag är så trött på det här, varför ska det vara så svårt?! Varför kan vi inte bara hålla om varandra, varför kan vi inte ligga bredvid varandra, varför får jag inte somna till hans andetag och hans hjärtslag, varför får jag inte älska honom så mycket som bara jag kan, varför får jag inte visa honom att han är den enda jag vill ha och behöver?! Jo, för att jag är här.
Och nu fattar ni säkert ingenting, det är väl själva poängen, jag vill inte skriva så att ni förstår just nu, jag vill skriva så att jag kommer minnas hur det känns.
Jag har ont i huvudet.


söndagsmorgon

Godmorgon. Jag bara råkade hamna här, fast pappa ska ha datorn nu så jag tror jag går och lägger mig igen, för låg och kollade på Spiderman igår tills jag typ somnade och sen vaknade jag jättetidigt imorse, så ja, gäsp, godnatt!


2011-10-01



Tjo! Åkte ner på stan med Felicia och maja, där träffade vi upp lite mer folk som till exempel Jordan och Sofia. Sen åkte vi runt lite och snackade osv, trevlans :)


lördag



Väntar på mat, sen ska jag fixa mig klart och sen blire nog stan med några trevliga vänner, puss :)


Thinking Of You



Cause when I'm with him
I am thinking of you
Thinking of you
What you would do if
You were the one
Who was spending the night
Oh I wish that I
Was looking into your eyes

He kissed my lips
I taste your mouth
He pulled me in
I was disgusted with myself


RSS 2.0