bara för att jag har lite tråååkigt

Lovar du att vara ärlig? hihi, jaa
Du heter: Josefine
Smeknamn: jossan, bosse och massor av annat 
Låt som när du är ledsen sörjer till: typ alltid olika
Beroende av: pengar :D haha
Vad tror folk om dig: jag vet inte
Stämmer det: -
Vad får du oftast komplimanger för: håret 
Vad säger du för att imponera på någon: ingen aning, haha
Hur imponerar man på dig: vara sig själv och vara snäll såklart ^^, 
Brukar du skratta för dig själv: pinsamt mycket
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Social?? :)) <3
Var bor du: sandviken
Trivs du där: jarå, men jag vill bort härifrån, hihi.
Äger du några converse: sorgligt nog inte :(
Brukar du bli för full: nej
Är du allergisk mot något: massor, blääää
Hur svarar du i mobilen: olika
Antal timmar sömn inatt: typ 7 timmar  
Brukar du komma i tid: ja
När mår du bra: när jag är glad och allt är bra. 
Hur känner du dig nu: törstig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart antar jag
Vad tycker du om fötter: dom vill man inte ha i ansiktet.
 Hade du en bra kväll igår: jarå
Favorit dryck på morgonen: te, helt klart
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 10-11 på vardagar och när som helst på helger
Är du blyg: mot folk jag inte känner typ, annars inte alls ;)
Sysslar du med någon idrott: DANS
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: litegrann då
Är du nöjd med ditt liv: sådär, skulle mer än gärna leva om det om jag fick chansen.
Är du bortskämd: det beror ju på vem man jämför med
Vad gör du i morgon: skola och sen dans
Vad längtar du till: april
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja
Hur gammal är du: 13
Tycker du om någon just nu: jarå
Gröna eller röda äpplen: helst röööda :p
Gillar du golf: neeeeee
Vilken tid gick du upp idag: halv 7
Är det okej att gråta: självklart.
När grät du senast: igår
Solar du ofta: bara på sommarn
Hur ofta tränar/motionerar du: dans 3 timmar i veckan

hejsan! Sitter i snön i Bovik, tittar på p...

hejsan! Sitter i snön i Bovik, tittar på pappa som skottar av taket åt farmor och farfar och lyssnar på mix topp 20 :-D haha. Vi hörs sen ! ;*


har typ nyss vaknat. Ska käka frukost nu o...

har typ nyss vaknat. Ska käka frukost nu och sen duschar jag. Ha det bra så länge då (:


har nyss kommit hem från stan. Ikväll blir...

har nyss kommit hem från stan. Ikväll blir det dans igen :-D puss


Sitter hos jossanbebi

Hej! Sitter hemma hos Jossan just nu, följde med henne hem efter skolan. JaG ¨var inte särskilt glafd igår sm ni kanske märkte (och ni kánkse märker att jag inte kan skriva heller för jag sitter vid jossans minidator), blev väl inte bättre av att det hände en sak på slöjden heller som jag blev ledsen över.
Men i alla fall, sen kom Sebbe "Simian Ghost" till skolan och jag, jossan och felicia intervjuade honom. Ascoolt, vi fick autograf också! :D

Nu ska jag hjälpa henne leta efter en julklapp till mig! Hihi, puss ♥


Grattis Pauline!


♥♥♥HÄRLIGT!♥♥♥






Jag älskar detta ♥


Nu ska jag och pappa se på denna film;



Som ni kanske kommer ihåg har jag också läst boken som var enormt bra, därför tyckte jag att filmen också var självklar att titta på! :)


Jag blev glad när jag märkte detta.....


klicka på bilden för att se den större!

Jag som har gått och trott hela jullovet att vi började imon och så börjar vi på tisdag! Fy så skönt, en dag till då!


hej! Sista dagen på lovet nu då. Bloggar k...

hej! Sista dagen på lovet nu då. Bloggar kanske mer imorgon :-*


me today

Nu åker vi iväg till farmor och farfar.
Såhär ser jag ut idag!


födelsedag



Väcktes av mamma och pappa som kom och sjöng med frukost på sängen + 2 paket.
Jag har redan sagt att jag fick tingeling-boxen (moget att jag önskade mig den i 13års present -.-), men jag fick faktiskt en jättestor och fin atlas också! Har redan kollat in hela USA, hihi *blink*.

Sitter och lyssnar på musik nu, underbara Jason Mraz (♥) - världens finaste röst!
Ska gå och duscha nu för klockan 1 ska vi till farmor och farfar och fira mig lite till.
Pusshej!


Grattis till mig! Jag fick en box med 3 ti...

Grattis till mig! Jag fick en box med 3 tingeling-långfilmer. Kalla mig töntig men jag är väldigt glad :-D


shit! Jag vaknade nu. Ska jag vara ärlig h...

shit! Jag vaknade nu. Ska jag vara ärlig har jag aldrig sovit såhär länge, och jag hatar det. Halva dan borta. Puss.


RSS 2.0