tisdag

Har inte bloggat något idag, var i skolan och sedan följde jag med Sofia hem, vi tjockade oss med kladdkaka och sedan dansade vi, satt vid datorn och kollade på roliga videos. Kom hem vid 6 och har fixat mig lite, ska snart ner på stan med mamma och pappa, träffar Lisa där, och sen ska vi kolla på fyrverkerier osv som smälls eftersom Sandvik fyller 150 år!
Kan inte heller lägga in bilder på datorn, fixar det imorgon, eller senare ikväll.


Inga fler tårar

Nu tänker jag mysa ner mig i soffan med mamma och pappa och titta på Det Okända.
-f-u-c-k-u-

Tänker strunta i folk som inte fattar eller orka tänka med hjärtat,
jag ska bli likadan.


Jag ska släppa mitt tag men vi får se vilken tid det blir


Tralala ♥


I miss all those sweet, silly, random texts. - Läsvärt osv -

Här hittade jag texten.
(Tänker mest på inom förhållanden nu, har inte något med mitt privatliv att göra, bara allmänt liksom). Jag brukar ofta undra hur killar tänker i vissa situationen, vad som är skillnaden mellan oss, tjejer och killar egentligen. Jag förstår mig verkligen inte på killar. Ibland förstår jag mig inte på vissa tjejer heller. Men det är en helt annan grej. Tjejer tänker ändå samma, även om vi har olika åsikter om saker och ting ibland. Vi tänker ändå samma. Och i slutänden står vi ändå på samma sida. Men killar... Förstår inte hur, vad eller varför de tänker som de göra. Förstår inte hur allt går till i deras hjärna, förstår inte hur allt det som de gör verkar bra i deras hjärna. Jag menar inte att killar alltid tänker och gör fel. Men väldigt väldigt ofta. Och jag säger absolut inte att tjejer alltid gör rätt hela tiden, eller har rätt om allt, för det gör eller har vi inte, vi gör så många fel. Vi är själva ibland "the douchebag".

Men jag har försökt förstå skillnaden mellan oss. Försökt se och tänka ut efter andras ord, kroppsspråk osv. Har lyssnat på min vänner, hur deras killar är, hur deras vänner är, hur tjejerna tänker, hur killarna tänker.
Tjejer vill oftast ha mer än vad vi kan få. När vi fått det vi vill ha, vill vi oftast ha mer. Vi får aldrig nog. Och vi fortsätter att kämpa när vi väl fått det vi vill ha. Vi vill ha onödiga sms, vi vill ha telefonsamtal, ett hjärta klockan 4 på natten.
Killar är nästan motsatsen till detta. När de har fått det som de vill ha, slutar de att kämpa. De vill inte ha mer än vad de har, de vill bara ha det som den redan har. Vissa killar fortsätter kämpa, andra inte. Vissa tar det de har förgivet. Tänker antagligen att 'nu när jag har det jag vill ha, kan jag väl låta det vara som det är?'.
Tjejer är motsatsen till detta. Tjejer vill ha bekräftelse, vi vill att killen ska kämpa, ge mer än vad de egentligen kan ge. Vi ställer de krav vi tycker att vi förtjänar. Får vi inte det, tröttnar vi. Vi vill hela tiden att allt ska förbättras, vi vill bearbeta på t.ex. vårt förhållande, att saker och ting ska bli ännu bättre.
Tjejer tänker på framtiden, tjejer tänker på sådant som killen inte ser eller märker av. Vi kräver mer av killar, för vi vet att det vi kräver, skulle vi hur lätt som helst kunna göra för killen.

Tjejer blir lätt osäkra, medan killar är lite för säkra när det gäller förhållanden. Tjejer behöver som sagt bekräftelse rätt ofta, vi behöver veta att vi betyder mycket för den andra personen. Annars kan det bli så att vi tänker för mycket. Killar behöver nog också veta det, men jag har fått uppfattningen om att killar liksom är mer självständiga och klarar sig utan våra onödiga sms osv. medan vi tycker att det är det sötaste som finns, typ.
Tjejer är mer rädda för sanningen, medan killar faktiskt kan ta emot den och acceptera.


You can count on me

Har varit på träning ikväll som var kul som vanligt. Har pratat med världens finaste och bästa och sett Allt för min syster och gråtit. Jag ska snart gå och sova, godnatt ni kära, livet är vackert ♥


De rikaste människorna är de som har ett hjärta av guld ♥





Hallo! Har precis duschat och gjort mig klar och satt på mig lite myskläder, solen skiner jättemycket och jag var ovanligt morgonpigg. Det känns som om det är sommar, så jag lyssnar på spotify-listan sommar tvåtusenelva, de glada låtarna som börjar efter Who dat girl. Jag har frågor i ett so-häfte som jag måste svara på och ett rum att städa, ikväll är det träning ♥


lördag

Åkte som sagt hem till Jossan, vi åkte med hennes pappa till hemmakväll och köpte godis och hyrde film, jag måste sluta äta så jävla mycket godis, i alla fall, skräckis såklart, heheheh ♥ Så när vi kom tillbaka hem till henne åkte hennes pappa och jobbade så vi släckte ner hela huset och tände ljus osv och la oss i soffan till filmen och precis när det är jättespännande och läskigt så börjar någon banka på dörren! Tror ni inte att vi dog liiiite eller?! Fyfan. Men det var hennes grannar som busade lite :>

I alla fall, vid 6-7 gick vi ner till göransson och tidningscupen och det, träffade Lisa och hon gick med oss och vi gick och snackade och kollade på folk och fotboll då. Jag och Jossan gick tillbaka till henne vid 9 och hämtade våra saker och sen skjutsade hennes snälla mammsi hem mig och nu sitter jag här. Får se vad resten av kvällen bjuder på, pusshej!


My heart can't break when it wasn't even whole in the start.





Jag åker till Jossan och har myskväll där,
vi är nog dom enda som inte är eller inte har varit på tidningscupen, haha.
Skit samma, puss ♥


Hos emmsi



Hejhej ♥ Gissa vem som fick asbra poäng på spanska-provet då? tjala.
I alla fall, åkte hem till Jossan på kvällen där hon och Emma var. Vi satt och pratade lite och sen gick vi till enen och köpte godis osv, hehehehe, fick skjuts hem till Emmas pappa och vi sover här inatt.
Hörs senare, eller imon, puss!


du och jag under täcket baby


stil





Nytt på blogg.se, jag gillar det! fast jag trodde att jag kommit fel först....


When I miss you, I re-read our old conversations and smile.





Godmorgon ♥
Ackes-dressen är på för vi ska direkt till jernvallen och åka skridskor första lektionen,
måste gå igenom glosorna igen och fixa det sista.
MEN IDAG ÄR DET FREDAG ♥


Utkast

En av de töntigaste sakerna jag vet är när man säger att man inte borde äta mer för att man "blir tjock". Alltså seriöst, blir man tjock för att man äter lite mer än sina vänner? Man blåser inte upp 20 kilo för att man äter en bit kladdkaka, till exempel. Sedan kommer en tjej som är hur fin som helst, inte ett enda extrakilo och säger att hon måste gå ner i vikt för att hon är tjock? VA?! Det är fan pinsamt vart världen är påväg om man måste vara skinn och ben för att vara "snygg". Vem bestämmer egentligen vad som är "snyggt" och inte?

När man går igenom korridoren ser man många överviktiga som går ensamma, jag fattar inte, vad är det för fel? De är precis som vem som helst. Inuti är dom inte annorlunda än alla andra, så jag förstår inte varför utsidan är sån stor grej. Jag förstår inte varför så många ungdomar hänger upp sig på alla andras utseende och påstår att vissa är "fula". Jag personligen kallar inte folk fula, inte om jag inte har något emot deras personlighet, men jag tycker inte att folk är fula, alla ser olika ut, men ingen är ful.

Nu skrev jag det här för att jag blir så himla trött på allt det där ibland. Utseende-fixeringen.
Alla är människor och alla är vackra, på ett eller annat sätt.


Folk tror säkert ibland att jag inte äter för att jag är rädd för att bli tjock eller nått sånt där, för jag äter dåligt, jag vet, jag äter lite, jag har svårt för att äta. Och det är inte för att jag har något emot min kropp, jag har något emot maten. Jag kanske har en liten ätstörning, har väldigt svårt för att äta och det är jättejobbigt kan jag säga. Det som är bland de jobbigaste är när man sitter i matsalen och folk frågar varför man inte äter och gör narr av mig för att jag inte äter, jo, då kan jag säga att det svider i mig att inte kunna äta som andra. Det gör ont att inte kunna se och äta mat och njuta av det, ibland kan jag känna hur maten bara växer i munnen på mig och nej, jag har inte heller ätit fisk på flera år. Det är dåligt att inte äta, man får inte i sig alla ämnen man behöver och växer inte som man ska osv, och jag hatar att känna såhär, men så är det.


torsdag

Hola! Var i skolan som vanligt, kom hem och efter några timmar åkte jag ner för en timmes street-träning. Har varit hemma ett tag nu, fick tillsägelse att blogga så nu måste jag ta tag i bloggningen faktiskt, tråkigt att den står lite still, hehe.
I alla fall, nu är jag nyduschad och ska ta tag i spanska och engelska-glosor till imorgon!
Hoppas ni haft en bra dag ♥



SPANIEN!

Åh så härligt! Nu är 2veckors-resan till Spanien beställd! Kommer åka med bästis och mamma och pappa till våran stuga där, så himla underbart det kommer bli! Längtar!


En sann krigare slåss inte för han hatar dom som står framför, utan för han älskar dom som står bakom.

Hej på er, jobbiga kommer onsdagar att bli märkte jag. Lektioner typ nonstop hela dagen i skolan och när jag kommer hem har jag ungefär en timme och sedan måste jag ner till dansen för en timmes ragga, nu är jag hemma efter det och har ätit osv, sjukt kul var det i alla fall och hur skööönt! Lite drygt när det står småkillar och glor in, men aja, sånt man får leva med, haha. I alla fall, om ca 1 timme ska jag tillbaka till dansen för en timmes disco avancerad ♥ Kommer hem efter 9 dådå så får se om jag bloggar mer idag :)
puss


Just nu




Jordgubbar ♥ isvatten ♥ Chris Brown ♥
och sen var det läxor ja....


han ♥



Känslan när man hittar jordgubbar i frysen ♥



Hejhej, sitter och kollar på Guldbaggen 2012 just nu, så fina klänningar, jag vill också ha!
I alla fall, hehe, har bara pluggat och tagit hand om mig själv hela eftermiddagen. Hittade jordgubbar i frysen också ♥ Längtar så mycket till sommaren så jag sprängs, så trött på det här mörka och kalla nu, blä.
Bill Skarsgård ♥


Känslan när man hittar ett halvt häftstift i strumpan.....

Hej ♥ Chill dag i skolan, har mycket läxor och prov osv, så då vet ni vad jag kommer göra resten av dagen. asljdlfdkjshf. hejdå.
Om ni vill veta hittade jag precis ett halvt häftstift i min strumpa... hur fan kom det dit?



Bästa kameran ♥
åh jag vill ha en ny mobil :(


Everybody hurts sometimes


Die monday, die





Måndag idag, rätt skön dag skolvis, annars kan den dö. Har i alla fall sovmorgon till 10 i 10 så möter Frida med cykeln vid halv 10. Hörs senare , puss ♥


- kalla inte dig själv kung förrän du kan behandla en tjej som en drottning.


Man önskar att livet var som facebook, så man bara kunde logga ut när allt sög.


Tralala! Skön söndag, sov länge och sen duschade jag och gjorde mig klar. Sofia kom hit vid 4 och vi satt vid datorn och snacka lite osv, sen skjutsade hennes mamma ner oss till dansen. Första träningen på terminen och det var Jazz/show, överglad! Det var så himla kul och skönt ♥
Ska gå och duscha nu och sen är det plugga som gäller. Pusshej!


Ni får mig alltid att må bra



Igår åkte jag hem till Lisa och vi fick skjuts av pappa och åkte och köpte godis på Hemmakväll, sen la vi oss i Lisas säng och kollade på Step Up. När den var slut satt vi väl vid datorn och lyssnade på musik och chillade bara. Mamma kom och hämtade mig nångång vid 7 kanske och då åkte jag hem och åt, sen blev jag tillbaka skjutsad. Då hade Sofia kommit också och vi satt vid datorn och skrattade och massa sånt.

Vid 10, tror jag, gick vi ut och träffade Jossan och Emma och vi var med dom en liten stund. Gick tillbaka till Lisa vid 11 och då hittade vi nån vagn som vi åkte i, ramlade ur och ramlade över och ja... precis. Lite klantarsel. Hos Lisa sen satt vi vid datorn igen och skrattade ihjäl oss!
- Älskar er tjejor, ni får mig alltid att må bra! Bästavänner ♥


Jag vill inte sätta hela världen i brand, bara tända en liten eld i ditt hjärta.





Hallo ♥ Har blivit besatt av Newkid igen och livet är jättefint, så slängde upp en outfit idag för snart åker jag till lisa, vi kommer väl chilla runt osv, hehehe, skräckfilm ska vi se också. Nås på telefonen, puss!


Just nu




♥ fan vad han är bra ♥


Svaren på frågestunden


1. Flyger elefanter?
2. Har du sett en enhörning?

3. Är jag fett ganstahh?
4. Tror du på kärlek i första ögonkastet?
5. Varför är du så perfekt?

svar:
1. I min fantasi ♥
2. Varje dag
3. Haha nej gumman :*
4. kanske
5. Jag är långt ifrån perfekt

1.vad skulle du göra för pengarna om du vann en mile?
2.har du några nyårslöften isåfall vilka?

svar:
1. Jag skulle nog spara en del & shoppa såklart ;)
2. Jag tänkte ha nyårslöften idag, fast jag har nog inte det, bara något att leva till: försök aldrig vinna tillbaka någon som valt att förlora dig.


1. Har du något emot utlänningar?
2. Gillar du mig?
3. Är du förälskad?
4. Ditt längsta förhållande?
5. Ska du bo i en lägenhet eller ett slott?
6. Är du oskuld?

svar:
Hej frida :>
1. Nej, inte så länge dom inte har något emot mig :)
2. Klart jag gör
3. ah

4. Jag hade ett förhållande i ca 8 månader när jag gick i 3:an :o men det var ju typ NOLL seriöst, så det räknas inte. Annars tror jag att det längsta är 2-3 veckor. Fast 1 månad & 1 dag just nu ♥
5. ett slott såklart
6. Ja


1. Är du lesbisk?
2. Gillar du munkar ?:)
3. Har du många killar efter dig?

svar:
1. Nej det är jag inte, haha
2. ah :>
3. Nej det kan man väl inte säga, eller det beror ju på vem man jämför med ;)


1. Hur många killar har du varit tillsammans med?
2. Saknar du någon speciell person som du inte träffar så ofta?

svar:
1. 3
2. Jag har det jättebra nu och har de bästa vännerna osv, men jag har också många vänner som man förlorat med tiden som jag saknar hela tiden.



Om du fick välja:
Om du är ihop med en kille du verkligen gillar men dina vänner hatar han, Hur skulle du göra ?

svar:
Mina vänner måste väl ha en anledning att hata honom antar jag, så jag måste väl ta och känna vad jag själv känner. fast.. jag har faktiskt ingen aning. Kanske kan kärlek vara stark, men det kan vänskap också vara.


vad har du för kamera och är den bra? :)

svar:
Jag har en Canon Eos 1000d, och ja den är väl bra, lätt att lära sig osv :)



1. vart vill du bo när du blir stor?
2. har du några syskon, vilka ?
3. vilket datum är du född ?
4. har du riktigt blont hår eller färgar du ?
:)

svar:
1. Det vet jag inte, men inte kvar i sandviken i alla fall!
2. Jag har en storasyster som heter Jennifer, 20 år och bor i Trollhättan :)
3. 2 januari
4. Jag färgar, ginger egentligen ;)



hur länge har du haft din blogg? <3 :)

svar:
Sen oktober 2010, har haft massa bloggar innan också.
Skaffade min första när jag var typ 8 ;) <3


1. hur lång är du rå? :)
2. vad tycker du om mig?
3. tycker du jag är dryg?
4. vad vill du jobba med i framtiden?
5. älskar dig jaa, älskar du mig då?

jaja puss på dig älskling :-*

svar:
1. Jag är 1.54,5 jag, 5,5 cm längre än dig kortis ;)
2. Du är typ hur fin och söt som helst och min bestisfestis som jag alltid har sjukt kul med! Jag kan lita på dig till tusen procent och jag älskar dig.
3. Hahah! Ibland Lisa, ibland
4. Lalala inte ens i närheten av en aning
5. Klart jag älskar dig , puss ;*


hur länge har du haft din blogg? :)

svar:
Hej Alex :) svaret kan du läsa högre upp!


1. Favorit djur? :)
2. Om du fickvälja en svensk och en utlänsk kändis och vara tillsammans med, vem skulle du välja?^^

svar:
1. NOSHÖRNINGAR, nerå men jag vet faktiskt inte. Finns så många ^^ men om jag ska ta av dom vanligaste så är det hund :)
2. en utländsk kändis skulle nog vara Boo Boo Stewart,

och en svensk... Ulrik Munther kanske ;)
Fast jag vet faktiskt inte, man vet ju inte hur dom är och man vill ju inte va tillsammans med nån misshandlare, haha.




hur länge har du haft din blogg? & varför började du blogga?

svar:
Jag har haft min blogg sedan oktober 2010, och andra bloggar innan det, som jag skrev tidigare. Och jag började blogga från första början för att en kompis till mig bloggade, sen slutade jag och bloggade inte på något år, startade sen en ny blogg och har bloggat några år nu, mest för att jag inte haft så mycket annat för mig och det är kul, sedan är det jättekul att kunna kolla tillbaka och minnas allt så bra! :)


H-E-L-G-♥

Tjalala!
Sov över till 7 imorse, heheh, så fick lite bråttom. På skolan hade vi dans första och sen vanliga lektioner, spanska prov hade vi också och jag tror det gick helt okej. NO-labb sista i alla fall, kom hem vid halv 3 och har inte gjort så mycket. Har sån sjuk träningsvärk så jag har knappt kunnat röra mig på hela dagen.

Men i alla fall, glöm inte frågestunden - klicka här & ställ en fråga - avslutar och svarar ikväll!

Och på NO-labben hade vi lite kul och satt och eldade såna där metall-trådar osv, och sen eldade vi upp våra pennor :>





i love you


31 dagar ♥


torsdag

Hej! Torsdag idag, äntligen fredag imorgon ♥ Var i alla fall i skolan idag, var väl helt okej och på idrotten skulle vi ha haft basket men vi tjejer ville inte så vi fick gå in i ett annat rum och dansa istället, så jag och Sofia plockade ihop en enkel disco-koreografi som vi ska fortsätta på, kanske filmar och lägger upp nån gång! :)
Fick sluta 20 minuter tidigare också om ni ville veta, hehehe. Har i alla fall dansat och pluggat och ska fortsätta, skön dag. Puss!


ointressant

Godmorgon. Har bloggat ganska dåligt tror jag. Men svaren på frågestunden kommer upp i helgen. Ska gå till skolan om en stund, kunde inte cykla idag eftersom det snöade igår, DUMMA JÄKLA SNÖ FÖRSVINN.
Osså har jag inge bilder heller, det här är oooointresssant.


haha

Godmorgon. Onsdag idag, den artonde för er som inte visste.
Längtar till helgen, gör inte ni det också?
puss


No one needs to be perfect to have a happily ever after

Hej allihopa ♥
Efter skolan idag åkte jag hem och pluggade lite osv, dansade tills jag mådde illa och sen kom mamma hem och jag åt. Jossan kom hit efter en stund och vi gick ut och tog en promenad, pratade massor och sen mötte vi Emma och vi gick vidare till Pauline. Sa grattis och fick tårta, satt och pratade osv. Sen följde jag Emma hem och sen gick jag också hem. Sitter i pyjamas och myser till Bieber nu. Puss!


Where do I go, when there's no road to get to your heart?



Trala godmorgon. Har sovmorgon idag också för slöjden var inställd igen, skööönt.
Ni skulle ha sett vad glada alla blev när läraren kom in och sa det igår, haha, dör.
Jaja, Alex ringde och väckte mig för ett tag sen, hehehe, men det är ju alltid kul att prata med honom så det gjorde inget såklart. Har precis gjort mig klar och lyssnar på musik, ska be pappsi ta ut min cykel så att jag kan cykla idag. Hoppas det inte är halt, kommer typ ramla och dö.
BAIBAI, kärlek till er ♥
~ glöm inte frågestunden


frågestund!



Vi kör på en frågestund nu sådär till en ny vecka!
Fråga vad som helst! ~


Glada saker som man vill se när man vaknar



Har skrivit ut söta bilder och satt upp i mitt rum, sånt där man vill se när man vaknar.
Jag är inte riktigt klar än, kvällen är ung, är pigg och vill bara göra något fint nu.
Har sovmorgon till 10 i 10 imorgon så sova ska man ju inte göra än på ett tag ♥


Sometimes I loose myself in him



Visst har man varit med om att någon gång förlorat sig i någon annan? Jag har aldrig riktigt förstått vad man menat med det, men jag tror jag har fått en egen uppfattning av det nu. Jag har tyckt förskräckligt mycket om en kille länge nu, sedan i juli förra året, alltså juli 2011. Det räckte med bara första ordet så var jag såld, helt klart. Jag har aldrig mött någon som är så bra som honom, allt han säger och gör är alltid rätt, i mina ögon. Det kanske inte alltid är så bra att känna så, för ibland, ofta, känns det som om han skulle kunna göra vad som helst, såra mig så djupt, men ändå skulle jag fortsätta jaga honom, för att jag vill ha honom. Vissa dagar kan jag inte minnas mig själv och allt hela tiden är bara honom, så jag skriver, jag ringer, jag gör allt för att få prata med honom och jag vill ha ständig kontakt med honom. Jag blir tjatig, tjatig, tjatig och jag hatar det för jag vill inte vara sån, det vill jag inte. Så jag stängde av och gömde mig, samtidigt som jag strömmade tillbaka in i världen hittade jag mig själv någonstans inne i mitt huvud, bortglömd, för han tog över mig och jag förlorade mig själv i honom. Man kan ju undra varför jag skrev det här... det gör jag också.


Jag vet hur du funkar, jag kan dig ut och innantill



Tralala.
Har precis sett färdigt filmen, ska nog gå och ta en dusch nu och fixa mig osv, kan inte sitta här längre och känna mig så onödig, haha. Vill se hipp hipp hora sen, så jag kommer nog göra det, hehehe. Jaja, hejdå! ♥


fjorton suger

Äter glass och kollar på Fjorton Suger nu, älskar den filmen!
Och skånskan, hahah, jag dör så härlig!


utan svar

Ligger i sängen med min bärbara dator just nu, den är väldigt seg.
Är förkyld igen tror jag, mår inte så bra i alla fall.
Har skrivit flera sidor och mer tänker jag skriva så att jag slipper leva för tillfället.
Förlåt.


Vill du inte ha mig som jag är, är det inte mig du vill ha.



Lalala, jag är jättetrött. Men fick skjuts hem av Lisas översnälla pappsi om jag inte sa det innan.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... hade något att berätta, men nu har jag glömt det.


min lördag




Hej alla! Vaknade och gjorde mig klar osv och sen gick jag och Lisa ner på stan och mötte Filiph så var vi med honom en stund, gick till donken och satte oss där och prata lite tills han skulle hem. Sen köpte jag och Lisa glass och sen gick vi till Ica och satt och läste böcker och gick omkring och hade allmänt kul, haha!

Efter ett tag gick vi tillbaka till donken och köpte varsin happy meal så att vi skulle få leksaker, hehehe, gott vare i alla fall att tjocka oss! Träffade massa trevliga vänner och sen kom Isak och va med oss. Vid 8-9 följde han med mig och Lisa hem till Lisa och där la vi oss i hennes säng och satt vid datorn och lyssnade på musik och hade kul. Har inte garvat såhär mycket som idag på typ tusen år! ♥


Älskar dig bästavän! ♥




HAHAHAH


världens bästa album

Känner att min blogg är ganska tråkig nuförtiden, har ni något förslag på vad jag kan blogga om kanske så att jag får lite inspiration och kul?!
Lalala, bjuder på världens bästa album som jag lyssnat på sen jag kom hem ♥


it's friday, friday ♥



Hej sötnosar! Skolan va helt okej, skrattar mig igenom dagarna nuförtiden :>
Det var väl typ en helt vanlig skoldag, tror jag. Ingenting speciellt hemskt hände faktiskt. Har fixat till mitt rum lite, satt upp min nya spegel och jag älskar den! ♥
Sitter och snackar telefon nu med Lisa och Danne och Oscar och kanske nå fler, väntar på att Lisa ska komma hem så ska hon ladda ner Fredag den 13:de -filmerna som vi ska mysa till. Hörs puss ♥


rädd

Det är fredag den 13:de idag. Jag är livrädd, allvarligt talat. Kommer inte våga gå/åka till skolan och vara där hela dagen. Jag och Lisa ska vara med Filiph och Jonte sen också kanske om dom kommer till sandviken. Ja. Jag är fortfarande rädd.


När man inte har så mycket till liv...






Och trots att det var många år sedan minns jag det så väl.






































gggangstah. vet dock inte om det är jag eller min syster...


och typ världens finaste bild ♥


lalala



Höjer volymen och går och lägger mig.


It's funny how sometimes, the person you'd take a bullet for is the one behind the trigger.




Godmorgon ni fina, det snöar idag så jag tvingade pappa att skjutsa mig, annars blir det inge kul.
Ska gå ner och titta på vårat schema nu.... äh rätt lugn dag.
Hörs senare, ha en bra torsdag ♥


Himlen borde vara tom ikväll med tanke på alla stjärnor som lyser i dina ögon

Hallo! ♥
Hade typ världens sämsta morgon och ni som hann läsa inläggen innan jag tog bort dom - stackars er! I alla fall, hehe, lång dag idag med massa lektioner osv fast det flöt på helt okej, har ju världens bästa vänner som alltid får en att le ♥ Sen hade vi dans sista lektionen som vanligt, liiike it. Kom hem för ungefär en timme sedan och har inte gjort så mycket, chillar järnet yes.

Btw, bara jag som tycker att det nya betygsystemet suger? Verkar vara sjukt svårt att få bra betyg och jag är glad att vi har ett år innan vi får börja få betyg på riktigt. Jesus. Kommer aldrig orka.


varje gång du sårar en tjej, finns det alltid någon annan som skulle döda för att se henne le.



Hej! Det var första dagen i skolan idag som sagt, rätt chill osv. Hände inte så mycket, vanliga lektioner och så. Hade sovmorgon till halv 10 för att slöjdläraren inte var där ♥ Fick skjuts hem av pappa, heheh, glad tjej, så jädrans kallt ute, typ fryser ihjäl. I alla fall, kom hem och hade lite tråkigt, sen gick jag till Emma och var där i nån timme, skulle sett på film men vi satt vid varsin dator istället, haha. Pratade med Alex också, lalala. Hörshej!


kyss

Kärlek övervinner allt


Tralalaa


You make me smile like crazy on a sunday night





Godmorgon, och alla bilder är helt fail och om en stund åker jag till skolan.
Bläää, vill typ sova. Orkar inte tänka på att det är en hel termin framför nu, uäåh.


För när jag blundar är jag alltid i hans famn.

‎1- ta fram närmaste bok!
2 - slå upp sidan 45
3-första meningen beskriver ditt liv under 2012:)

Min mening var: Dessutom skulle de stanna en hel vecka.


BRO, WE HIGH AS FUCK!

Mår lite bättre nu, så jag tar det bra.
Har anmält mig till dansen äntligen, glaaaad, fan vad kul det ska bli ♥
Och imorgon är det skola... den här terminen ska bli ascool och rolig så att den går fort så att sommaren kommer och sommaren 2012 kommer bli den bästa nånsin, det vet jag redan!


<-- Lisa & jag -->


hej. Har legat vaken i princip hela natten...

hej. Har legat vaken i princip hela natten nu. Har sjukt ont i magen, känns som mensvärk fast tusen miljoner gånger värre. Har precis druckit alvedon och hoppas att det går över. Kommer typ dö om jag mår såhär länge till. Fyfan vad ont det gör. Fml


W.O.R.D


Gullig kompis man har




Love is in the air
- känner mig älskad ♥ -
hahahahah :>


Vinnaren av dagens blogg! (söndag)


Klicka på bilden för att komma till vinnarbloggen!
~ måste säga att det är sjukt svårt att välja bland alla som är med, men vann du inte den här gången kanske du vinner nästa gång! :)


Bieber

Bög?

Han har en flickvän
Ful? Miljontals tjejer tycker att han är den hetaste killen vid liv, och han är på miljontals affischer överallt?
Svag? Bröt foten på scenen och fortsatte sjunga.
Heartless? Lyssna på "Pray".
Misslyckad? 17 år gammal, 29 låtar, 4 album, 9 musikvideor, en film, 3 böcker, 20 utmärkelser, 2 turer, 86 visar, +400 miljoner fans. Kopiera detta om du har respekt för Justin Drew Bieber!


var noga med vem du ger ditt hjärta till, för när du gett ditt hjärta till någon, ger du inte bara personen rätt att älska dig, utan också makten att såra dig.



Wäwä! Jag är så glad. Så ni vet ♥
Ska vara med Lisa idag, blir väl stanhäng, tuffingar som vi är, hehehe, host.
Väntar på att hon ska bli klar och höra av sig nu, så bloggar jag senare, glöm inte att vara med i Dagens Blogg också! Väljer ut en vinnare ikväll, puss :*


Dagens blogg (söndag)


you make me go asdfghjkl

Har en chillkväll dåe, webbar fortfarande med finaste Alex osv.


OOOOCH JAG ÄR MED OCH TÄVLAR OM ATT BLI DAGENS BLOGG HOS MATILDA!
KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR


tönt


Har töntat mig hela dagen, sov länge och sen duschade jag och gjorde mig klar osv. Satt mig vid datorn och skulle spela sims men städade innan och sprang runt och tände massa ljus i hela huset, sen spelade jag. Kul liv. Nu webbar jag med Alexandriiiis och japp, puss ♥


wäwä

http://video.se.msn.com/?mkt=sv-se&vid=e8b7ebb4-6cfb-41d2-82eb-816228c143a3&from=sharepermalink&src=v5:share:sharepermalink:
Kunde inte "bädda in" videon, men kolla på den!
Så himla synd om killen.


Men så är vi grymma också?


THOUGH LOVE



Pappa ringde och väckte mig typ halv 12 och då fick jag fixa hemtelefon som tydligen dött och ingen kunde pin-koden så jag fick börja med att leta på den, springa runt som en höna och sen visste pappa vart den är, man ba ååååh! hehehe, i alla fall. Följde med mamma till valbo sen och hittade inte så mycket, 2 tröjor som ni ser däröver och båda är från JC.
Nu får vi se vad som händer ikväll, förmodligen inget. Vilket roligt liv jag har.


JAG LÄNGTAR SJUKT MYCKET TILL SOMMAREN





Love is like a bird with golden wings, that flies into your heart and sings.




Hejhej ♥ åkte till Jossan med Emma igårkväll som sagt. Vi satt och chillade bara och hade kul som vanligt, sen bakade vi cupcakes, vart inte så snygga men skitgoda, hahah. Åkte ner till bion till 8 och såg New Year's Eve och den var jättebra! skitsöt osv! Följde med Jossan hem sen och vi satt lite vid datorn och sen kom mamma och hämtade mig.
Fick julklappar av Jossan också, glad tjej här hej, så fina! ♥


Somnade runt 3 igår men hade alarm så att jag inte skulle sova så länge idag, fast la mig i soffan med täcke och kollade på tv istället och sen har jag väl bara chillat hela dagen. duschat, ätit och sett svampbob. Såhär ser jag ut i ansiktet också för er som ville veta.
Ska nog spela sims nu, föda ett barn och skapa ett gulligt liv.


med jossan och emma

tjaaaa, sitter hos Jossan med Emma. Är på bättre humör nu så ni vet, hihih,  vi lyssnar på musik och busar och har bakat cupcakes och om en stund ska vi på bio, där möter vi Lisa också! ♥

sötjossan


All we ever do is say goodbye



Hej. Hoppas ni har haft och kommer ha en bra dag.
Själv sitter jag och försöker att inte gråta.
Ska hem till Jossan och baka muffins, sen ikväll ska vi på bio med Emma.
Lisa hör av dig om du ville följa med.
pusshej ~


TA MIN HAND

Den här kvällen suger. Och nu börjar mitt bloggande bli onödigt igen.
Måste ut härifrån, sluta hosta.
Ska lyssna på deppig musik hela kvällen och bara vara så jävla tråkig.
Nu måste jag ringa Jossan. Sen deppar jag.
Godnatt.


Man måste fortsätta hålla humöret uppe, även när någon idiot försöker stampa på det.



wäwä! Kommer aaaldrig bli frisk, har varit sjuk hela lovet nu typ, det suger. Måste verkligen ta och bli frisk, så jag har suttit inne idag också och haft det lite sådär småtråkigt, levt på halstabletter och hostmedicin typ.. Svampbob gjorde min dag ♥
Får väl gå och hitta på nått roligare än det här nu, baibai!


lalala

Höhö hej. Ska gå ner och se Ned's Declassified med DEVON WERKHEISER nu, får damp om det är dubbat, typ. sen ska jag duscha, tänkte bara om ni ville veta. uppdaterar intressantare sen då, baibai


De ska alltid vara vi, det ska aldrig få ändras ♥


3



1. hörlurar som jag redan lärt mig tycka illa om, hehehehe
2. USB-minne
3. stativ till kameran
nöjd tjej :>


and even with broken wings, sometimes you find a way to fly.




Ser ut typ sådär nu.
Har ätit tacos och prinsesstårta, dör lite.
Öppnat presenter och jag är nöjd!
Fick inte så mycket, JB-sakerna av syster som ni kanske kommer ihåg?
(Annars kan ni kika här)
3 paket och sen kommer förhoppningsvis Never Say Never i postlådan så snart som möjligt ♥


Den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7



Hejsan. Har haft en seg födelsedag. Vaknade runt 11 och var ensam hemma så jag dunkade musik och gjorde mig klar osv, sen webbade jag med Alexander, pappa kom hem. Har typ inte gjort mer än så idag... sorgligt. Men nu ska jag gå ner och hjälpa pappa med maten och sen kommer mamma hem och vi ska äta och sen tårta och presenter! :)


Home is in your eyes


Nu är jag 14 år!


Och jag vet, att jag inte fungerar utan dig.

Hej. Jag lyssnar på Magnus Weideskog just nu ♥
Fryser och ska krypa ner i sängen till film. Imorgon är jag 14! Wiiiihi!


46 saker en tjej vill ha, men inte vågar be om

1. Håll om henne runt midjan
2. Försök verkligen att prata med henne
3. Dela hemligheter med henne, men håll dem för dig själv
4. Erbjud henne din jacka om det är kyligt
5. Kyss henne långsamt
6. Krama henne mjukt
7. Håll om henne nära ditt bröst
8. Skratta med henne
9. Bjud ut henne någonstans
10. Umgås med hennes och dina vänner tillsammans
11. Ler hon vill hon att du ska le tillsammans med henne
12. Ta bilder med henne, en bild säger mer än tusen ord..
13. Låt henne sitta i ditt knä
14. När hon säger att hon älskar dig mer, förneka det. Hon vill höra att du älskar henne mest
15. När hennes vänner säger att de älskar henne mer. Förneka det, håll om henne hårt framför hennes vänner, det får henne att känna sig älskad
16. Lek med dina fingrar i hennes hår
17. Kyss henne då hon minst anar det
18. Krama henne bakifrån och håll om henne runt midjan
19. Berätta för henne hur vacker hon är
20. Berätta hur du känner för henne, hon vill höra det hur många gånger du än sagt det förr
21. Öppna dörren, följ henne fram till dörren/bilen. Hon känner sig trygg och du anses vara en gentleman
22. Berätta att hon är ditt allt – BARA om du verkligen menar det
23. Om du märker att något är fel, fråga. Förnekar hon det så höll bara om henne utan att säga ett ord. Hon förstår då att du alltid finns där, oavsett vad
24. Få henne att känna sig älskad
25. Kysser du henne framför andra tjejer, då inser hon att hon är den enda som betyder något i din närvaro
26. Det värsta som finns är om du ljuger för henne. Berätta sanningen, även fast den kan svida ibland
27. Behöver jag ens nämna att du INTE ska vara otrogen?
28. Ta henne till en plats hon verkligen gillar
29. Smsa eller ring henne på kvällen och berätta hur mycket du saknar henne
30. Se till att alltid finnas där för henne. Även om hon inte behöver det just då, så mår hon bättre av att veta att du finns för henne alla tider på dygnet
31. Håll henne tätt intill dig när det är kallt, då kan hon även hålla om dig
32. När du är ensam, håll henne nära och kyss henne
33. Kyss henne lätt på kinden eller i pannan (det kommer ge henne en vinkel av att du vill känna hennes läppar mot dina)
34. Även i filmer, lägg din arm om hennes axel och hon lägger automatiskt sitt huvud mot din axel. Luta upp hennes huvud och kyss henne
35. Lämna henne ALDRIG på skämt eller var arg på henne. Om hon är upprörd, trösta henne
36. När andra människor dissar henne, stå upp för henne
37. Titta henne djupt i ögonen och säg att du älskar henne
38. Lägg er och kolla på stjärnorna och låt henne vila sitt huvud på ditt bröst och låt henne lyssna på dina hjärtslag.
39. Se till att det är du som tar första steget och tar henne i handen när ni är i stan. Hon vet då att du inte skäms för att visa att hon är din!
40. Försök hålla om henne så länge som möjligt när du kramar henne
41. Ring eller smsa och berätta hur mycket hon betyder.
42. Trösta henne när hon gråter. Torka bort hennes tårar och håll henne tätt intill dig
43. Ta med henne på långa promenader på kvällarna
44. Påminn henne alltid hur mycket du älskar henne. Hon tröttnar aldrig på dina ord
45. Tjejerna kanske förnekar det, men de älskar när du kittlar dem!
46. Hon vill att du läst igenom hela denna listan och tagit åt dig det mesta. Tro mig


Kvällen


Åkte till Lisa runt klockan 4-5 kanske, kommer faktiskt inte ihåg.
Vi satt vid datorn och skypeade lite osv.


Sen åkte Lisas föräldrar iväg och då efter en stund gick vi ner och värmde och åt pizza, hehe.
Dunkade musik.


oskarp bild osv, men jag lockade håret på Lisa :)


Vi dunkade lite Justin Bieber och sen ringde vi, eller jag, hehe, Alexander, och pratade med honom i typ en timme.


Vi tog en äggula och lekte med, döpte den till Hugo.


Och bilden är het, jo tack vi vet.
Vi såg One Missed Call och vart så in i helvete rädda, satt under filtar i soffan och skrek och haha.
Och sen på köpet när vi gick omkring och insåg att vi inte hade låst dörren under tiden vi kollat vart vi ännu räddare och sen ringer mitt alarm på mobilen som jag satt 20 i 12 med en sån där läskig melodi och båda kollade på varann och skrek och sa att vi har inte nån sån där ringsignal! Åh, fyfan vad rädda vi var innan vi kom på att det var mitt alarm...





Vid 12-slaget gick vi ut och satte oss på gatan. Öppnade en låtsas-champis, kollade på raketer och gick inte in förrän vi druckit upp hela flaskan.









Raketer. För er som inte såg det :>
Så vi gick väl in ungefär 00:20.
Då ringde jag Alexander igen, och sen såg vi How Do You Know.


Sen låg vi vid datorerna och dunkade musik, och sen somnade Lisa så sött.
Vid klockan halv 7 ungefär gick vi upp och la oss i sängen och sov där. Väcktes av pappa typ halv 1 och vid halv 2 åkte jag hem.

2012 är redan jävligt bra ♥


2012 ♥

Jag kunde inte ha fått en bättre start på det nya året 2012 

Har spenderat kvällen med Lisa. Vi har dunkat musik, knäppt kort, sett One Missed Call och How Do You Know. Vi har ätit pizza också, godis också, och druckit energidricka och låtsaschampis, hehe. Vid 12-slaget gick vi ut och knäppte kort på raketer, satt på gatan och drack champis osv. Har pratat med älskling också och ja, jag kunde inte ha fått en bättre början på 2010 
UPDATE: hahahaha såg ni att jag skrev "jag kunde inte ha fått en början på 2010" HAHAH lite borta. jag menade såklart 2012.

RSS 2.0