valbo


sängprovning på IKEA ;)


puss


puss


mackätning


-


blev tvingad av Elin att prova en klänning inne på Ginatricot också.

Har haft jättekul idag med mina flickor, ska kanske äta nåt nu och sen kanske gå ut lite mer med dom. pusshej!


jag idag





Åker ner till valbo med Elin och Sofia , är utan pengar typ men aja, får se om det finns nåt att skrapa ihop här i huset. pusshej!


Fast du inte tror det så kommer jag alltid stå på din sida.

Godmorsning ♥ Ska gå och duscha snart för idag blir det valbo med Elin och kanske Sofia, hoppas jag får låna lite pengar av mammsi eller pappsi för jag har typ inget kvar sen Spanien-resan. Måste lägga upp de ganska få bilderna jag har därifrån men jag har inte lagt in alla på datorn än, men dom kommer snart, jag lovar!
ah, pusshej ;*


reflection


Onsdag

















Andra dagen i Sverige idag då, hehe jag är värsta glad.
Åkte i alla fall till hedåsen med Sofia och Lisa och vi badade och solade och sånt där, sen åkte vi till sörtutt istället och badade och solade och fyllde sofias vattenflaska med vatten och hade lite vattenkrig, sen smetade lisa in hela mig med sand så då fick vi springa ut i det iskalla vattnet och bada igen -.-
Åkte hem och åt vid typ 6 och sen var jag ute lite till, träffade Elin som jag inte träffat på typ asläääänge. Nu ska jag inte göra mycket tills sovdags, pusshej!


hej


Vad gör man när hjärtat bankar, men ändå är stilla?

Det är konstigt det där med kärlek, i vissa fall vet man inte ens att den finns, i andra fall kanske man till och med letat efter den. Men varför gör man så - letar? Det kanske känns rätt, men det borde väl vara mer rätt om den kommer själv när det är meningen att den ska komma?
I vissa fall kanske bara en vet om att kärleken finns, medan den andra fortfarande trånar efter någon annan.
- Vad gör man då, när man är kär i någon som inte är kär i en tillbaka? Vad gör man när det river och sliter inom sig och när hjärtat bankar, men ändå är stilla?
- Då lever man, aldrig ska man sluta, för ingen är värd så mycket som någon annans liv.




Home sweeeeeeeeeeeeet home

Nu är jag hemma!

Har saknat och längtat jättemycket hem till Sverige, det var verkligen jätteskönt att få komma hem samtidigt som jag ändå saknar värmen och stränderna och sånt såklart. Men i alla fall, jag kom hem igårkväll runt klockan 10-11. Kunde knappt sova igår för att det var så mycket som snurrade i mitt huvud, så många funderingar över vad som faktiskt har hänt här ;o somnade tillslut i alla fall av söta sms! :*
Idag är det en hel del att göra.


nu åker vi till flygplatsen , lisas klocka...

mms_img42990 (MMS)

nu åker vi till flygplatsen , lisas klocka är på också <3 ha det bra alla för det ska jag! :*


jag vet inte om jag vill





Tjo, bjussar på några fula bilder. Snäll jag är.
Har i alla fall ordnat typ allt nu, städat, packat och lämnat Snuffsi hos Jossan, tack så sjukt för att du alltid finns där och räddar mig bästis ! :)

Nu ska jag lägga ner det sista i handbagaget och sen runt klockan 3 bär det av till flygplatsen så hörs vi om 2 veckor! ♥
ÄLSKAR ALLA , PUSS ♥♥♥


kommentar ♥ svar

jag om Jag borde inte, verkligen absolut aldrig någonsin, men jag kan inte sluta känna såhär.:
Jag tror jag vet vem nu...

Svar: Jasså. Då kanske du kan ta och berätta vem du är också?


Jag borde inte, verkligen absolut aldrig någonsin, men jag kan inte sluta känna såhär.


I dont wanna smile if that means losing you.


Michelle Branch - I Want Tears
så underbar, älskar alla hennes låtar ♥


To Spain tomorrow

Hejsan, nu städar jag och packar för fullt! Kommer förhoppningsvis kunna gå ut och träffa lite vänner ikväll, kommer sakna alla så sjuuuukt mycket! :(
Ska dammsuga mitt rum nu och sen börja lägga fram allt jag ska ha med mig, men vad sjutton är det förnått då? 0.0 åh svårt. Aja, vi hörs.


För du vet att jag gillar dig, därför vill jag bara se dig lycklig.

Morsning. Det är faktiskt inte så soligt ute idag men varmt, så jag ska åka och bada med Lisa och förhoppningsvis Emma också om hon svarar när man ringer nångång!
Sista hela dagen i Sverige för mig då på 2 veckor idag, börjar vänja mig, det blir väl härligt ändå. Aja, ska försöka få tag på Emma nu, pussar! :**


Vad jag tjatar, men jag är lycklig.

Hej. Jag måste berätta att jag är så lycklig, jag mår så himla bra. Har mått dåligt nu, för att jag tyckt så sjukt äckligt mycket om en person som inte alls har haft samma känslor för mig, men nu skiter jag i det, jag tänker inte längre tänka så. Vi är vänner, bra vänner, och det glädjer mig, väldigt mycket också. Det finns så många människor som uppskattar att jag finns och som faktiskt tycker om mig, så nu ska jag vara glad och leva, för man har bara en chans och alltid bara en chans att göra ett första intryck, så nu ska jag inse hur bra jag har det och vara glad för allt det.


arkivbild, bara för att jag spillde vatten över min dator så sitter på en gammal, seg, dålig, utan-bilder -dator.


Your love is my drug

Maybe I need some rehab,
Or maybe just need some sleep
I've got a sick obsession,
I'm seeing it in my dreams

I'm looking down every alley,
I'm making those desperate calls
Im staying up all night hoping,
Hit my head against the walls

What you've got boy is hard to find
Think about it all about it all the time
I'm all strung up my heart is fried
I just cant get you off my mind

Nu går jag ut och läser Malins Kung Gurra, världens bästa bok ♥


Matthew Morrison


Så himla bra sångare, avlider ett tag.


Rosa

Tjao. Är hemma igen nudå. Har varit ute i värmen och solen hela dagen, så skönt! I alla fall, gick först och mötte Lisa sen åkte vi till kiosken, va en stund vid gungan sen åkte vi till Emma där hon och Jossan va, sen åkte vi hem till Jossans pappa och var där en stund och funderade på att åka och bada men det vart inge. Kom hem för typ en halvtimme sen och har bytt om lite och sånt nu, vet inte om jag går ut mer ikväll, det får vi väl se, så tråkigt att bara sitta här så ;)


tjock. onödig kommentar från mig själv.


hearts in the air


braaaaaa!


skolavslutning 8 juni 2011


Jossan & jag


Jossan & jag


Jossan, jag, kalle, alexander, william, oliver & casper


jossan, patrick, jag, kalle, alexander & william


patrick, william, oliver, oliver, casper & linus


jag, felicia, jossan & lisa


sofia, jossan, jag, felicia och lite lisa


jag, felicia, lisa, hanna & emma


och jag då.

Det är så himla tråkigt att jag aldrig kommer gå i samma klass som dessa människor nå mer, man har liksom spenderat så sjukt mycket tid tillsammans med dom och nu kommer det aldrig hända igen :/



och alla sexorna, så himla jobbigt. Tycker supermycket om allihopa ! :)


Spanien i 2 veckor om 2 dagar!

Hejsan alla bloggläsare! :)
Hela mina ben är fulla av myggbett vilket inte är så trevligt, i alla fall, idag är det... lördag? Shit vad fort det har gått, om 2 dagar åker jag till Spanien i 2 veckor, om 2 dagar! Det är ju ingenting. Gud vad jag kommer att sakna alla :(

Jag har faktiskt snart gjort mig helt iordning och funderar på att gå ut och lägga mig i solen ett tag, kanske är med nån senare, det vill jag i alla fall. Måste lägga ut massor av bilder och sånt här på bloggen av det som har hänt medans jag var borta, så vi hörs snart! ♥


hej


orkade inte ta en bättre bild.
Hej i alla fall, åkte till sörtutt med Lisa och Emma istället för med Lisa och Sofia för vi satt och väntade i typ en timme på Sofia... på fel ställe x) haha. Men det var i alla fall jätteskönt i vattnet så vi badade länge, hihi. Tror inte jag ska ut eller göra något allt ikväll. Måste gå och duscha snart sen får vi väl se vad som händer.


Snart är du borta och vi kommer inte att träffas mer.

Känslan av att ha sagt något man kanske inte borde ha sagt, att ångra att man gjort något man kanske inte borde ha gjort. Jag har kommit fram till att jag klarar mig bra ensam med mina vänner, jag behöver inget mer. Jag har hela tiden kämpat för att lista ut hur jag känner och under några veckor nu har jag känt mig förvirrad över blandade känslor, nu vet jag vad jag känner och vad jag behöver. Jag behöver ingenting mer än det jag redan har. Det här duger. Jag vill inte gå in djupare nu, för jag kommer bara att må så dåligt när det sedan är slut, för det är inte så lång tid kvar nu.


Fredag 10 juni 2011




jag har bytt blogg

Behöver komma bort från detta ett tag, så jag går tillbaka till min gamla blogg.
http://jusefine.bloggplatsen.se

Följ min blogg med Bloglovin <-- klicka på länken för att följa min nya sötnosar :) ♥


tråkigt

Morsning. Skulle kanske vara med Jennifer idag men jag vet inte om jag kan, har ont i huvudet och halsen. Hatar det här kan jag säga, perfekt till skolavslutningen också, nej :/

Har i alla fall sovit rätt så bra, vaknade vid 9 och gick ner och drack alvedon, te och såg på Smallville, satte mig här efter det och nu lyssnar jag på lite härlig musik och ska nog ner och äta lite frukost efter som jag inte gjort det än. Tar väl en dusch efter det. hejdå.


HAPPY AGAIN

Fick lite panik så mamma var så snäll och fixade Spotify Unlimited till mig så nu är jag så lycklig och lyssnar på JB! Jag har världens bästa mammsi som jag älskar så mycket ♥ bara så ni vet ;)

Har inte lika ont i huvve men fortsätter nog ta det lugnt resten av kvällen om jag inte skulle va med Hugo och några fler som jag inte riktigt vet vilka än, hehe. Aja, vi hörs.


Jag mår inge bra

Helloj. Har nyss druckit en alvedon och käkat pizza, det är typ det enda jag ätit på hela dagen förutom frukost. Har inte alls varit hungrig. Är ledsen för att jag inte kan se designen, för att jag har ont i halsen, för att jag börjar få ont i huvvet, för att jag har lyssnat upp mina spotify-timmar så jag kan inte lyssna på JB... nu är jag ledsen ;(

ska nog se lite B om jag orkar. pusshej.


jag idag









Var ute med pappa för en stund sen och lirade lite badminton, smashade sönder 2 racketar, oouups! ^^,


Jag var en fågel i mitt förra liv, om jag nu haft ett liv före detta.


nå random.


arg för att jag inte kan se det nya i designen, blir orolig för att jag kommer få göra om det och då blir jag tokig.

BLIR SÅ IRRITERAD PÅ ATT BLOGG.SE ALDRIG FUNKAR SOM DET SKA.
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh


---

Har precis gjort om designen. Blev en aning nöjd antar jag, känns bra med lite nytt ;)
typiskt blogg.se att jag inte kan se den bara.
går och duschar nu sen går jag ut.


mixpod !



Såpp! Nu har jag satt in en musikspelare så att ni kan lyssna på några av mina favoritlåtar, kul va? ;)


dresscode- kväll 4 juni 2011




suddig.


känner mig helt ööööööööööööööööööööööööööööh

Oooups! Måste gå och byta om nu för vi får främmande om en halvtimme :/ pusshej !


I onsdags när vi gjorde oss iordning för "skoldiscot"












haha vad snäll jag är mot emma då? x)


Hahaha jossan, vad gör du för bus då? :'D




söt tjej !










You're everywhere to me, and when I close my eyes it's you I see.

Godmorgon mina kära. Väntar på att mamma ska duscha klart nu, sen ska jag också gå och duscha. Åker till valbo med mamma idag för att titta på skolavslutningsskor, det kommer vara så svårt för jag har seriöst ingen aning om vad jag ska ha för skor, jag vet inte ens om jag ska ha kilklack eller vanlig klack... det lutar väl mer till kil men ah jag vet inte :/ Nu får ni ha det så bra så hörs vi senare!


♥♥♥



Every time I feel alone I can blame it on you
And I do oh you got me like a loaded gun
Golden sun and sky so blue
Oh we both know that we want it
But we both know you left me no choice

Claque fois que tu t'en vas
You just bring me down
Je pretend que tout va bien
So I'm counting my tears till I get over you


Til I get over you - Michelle Branch


Något jag aldrig trodde skulle hända

Måste erkänna något jag aldrig trodde jag skulle göra, att jag har blivit lite kär i Justin Bieber, inte i själva honom, i hans låtar. Så nu ska jag lyssna vidare, mumsigt.
♥♥♥♥♥


går och dör en stund.


För jag vet att du bara gör mig illa, ändå vill jag hela tiden vara med dig.


Ur min dagbok.


jag just nu.

mms_img39939 (MMS)

jag just nu.


I need you tonight



And I need you tonight
I need you right now
I know deep within my heart
It doesn't matter if it's wrong or right
I really need you tonight

I figured out what to say to you
But sometimes the words they, they come out so wrong, always they do
And I know in time that you will understand
That what we have is so right this time


3 juni 2011









Har varit ute i solen med Jossan idag, vi gick bland annat ner barfota på kiosken och köpte piggelin och trocadero, sen kom hennes mamma och hämtade henne och skjutsade hem mig. Ikväll kanske jag skulle åka och kolla på avslutningsskor med mamma, annars är jag nog med Felicia och Sanna.


Måste man vara sådär för att vara så som alla vill vara?

Och plötsligt känns det som om man inte längre duger.

texten har inget att göra med min lilla älsklingsvän! ♥


Baksmällan 2

Tjao , har varit med Jossan och Emma idag och sen på kvällen skulle Jossan hem till sin mamma så då gick jag och Emma på bio. Vi såg Baksmällan 2, den var väl rätt bra ;) Har kommit hem nu och sånt, ska väl kanske ta och byta om till pyjamas snart, har inget bättre för mig. Imon ska jag förhoppningsvis till valbo och kolla på skor till skolavslutningen med mammsi, sen kanske va med Jossan.
godnatt.


baby I'm thinking of your love.

Godmorgon! Är ledig från skolan idag, imorgon, helgen och på måndag så ni vet ;) idag ska spenderas med Jossan. Vet inte vad vi ska göra, kanske va ute i alla fall för det är ganska fint väder. vi hörs.


I hope you don't mind, that I put down in words, how wonderful life is, when you're in the world.

Sätter på ett avsnitt B nu, har inte sett det på länge nu.
Jäkligt härligt att vara ledig fram till tisdag nu och sen är det sista dagen innan skolavslutningen ;)


Jag tror jag är kär










RSS 2.0