Jag bygger bygger upp och du river river ner

Hej på er ♥ Äntligen är det fredag imorgon! Den här veckan har känts alldeles för lång. Snart börjar alltså sista veckan i sjuan, helt sjukt, det känns som om vi nyss började samtidigt som det känns som om vi har gått på söderskolan i evigheter! I alla fall, efter skolan idag åkte jag och Sofia hem till henne och skulle gå vidare hem till Ebba och träna till skolans dansuppvisning men det regnade så mycket så vi hade verkligen ingen lust att gå ut igen, hehe, så vi satt och spelade lite spel på datorn och kollade youtube-videos osv, hehe.
Nu sitter jag i onepiecen och tänkte gå ner för att titta på lite Magic Of Dance, vill tillbaka!!

Magic of Dance

Igår åkte pappa in och köpte denna dvd åt mig, spenderade kvällen åt att titta lite på den och nu ska jag gå ner och titta lite mer. Så himla kul att se, åh saknar dansen så sjukt mycket!

I don't believe in fairytales but I believe in you and me.




Like a cupcake




Godmorgon!

Nu åker jag iväg till skolan, efteråt ska jag och pappa åka och hämta ut mitt bankkort och sedan vidare till IOGT för att köpa Magic Of Dance dvd! Så gissa vad jag ska kolla på sen då? hihi! Nu måste jag snart skynda mig lite, tralala, solen tittade just fram. puss ♥


FEM FRÅGOR

1) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

- Umgås med mina vänner

- kramas

- dansa dansa

- pussas

- få mig själv och andra människor att le



2) VAD ÄR DET ELAKASTE NÅGON HAR SAGT TILL DIG?

- Det är svårt att komma på något, jag har inte levt så länge. "Du vet det där som du skrev, jag bryr mig inte, så du vet."  eller "Du är ju så liten".


3) FEM SAKER DU VILL GÖRA I FRAMTIDEN:

- Gå på en Olly Murs - konsert

- Gifta mig

- Åka till Malmö

- Studera till ett bra jobb

- Känna mig riktigt lycklig



4) FEM SAKER DU ÄR RÄDD FÖR:

- Vatten och alla djur som lever i vatten

- Mördare

- insekter

- Mörker

- Att bli sviken


5) FEM SAKER DU INTE KAN LEVA UTAN:

- nässpray

- skulle aldrig klara mig utan att få städa, skulle bli galen

- musik och hörlurar

- Alexander

- solsken


Hylla

Hej, idag när jag kom hem städade jag hela mitt rum och sedan satte jag upp en hylla. Tänk så mycket en liten hylla kan göra. SO provet vi hade idag gick faktiskt bra, det kändes bra. och NO provet är på torsdag. lagom skönt.


överbelastad hjärna


Bara för att min hjärna är överbelastad just nu bloggar jag, borde fortsätta plugga som jag gjort i ett par timmar nu. Seriöst. Jag orkar inte. Fyfan vad skönt det ska bli med sommarlov, verkligen! Jag har varit riktigt osmart nu och sparat typ allt pluggandes till sista kvällen, så här sitter jag, fml. Bara att fortsätta så att jag lär mig skiten, då kommer jag att tacka mig själv imorgon.
hej plugghäst baibai ♥


Skäms du för att hålla henne i handen bland folk, förtjänar du inte att hålla henne i handen när ni är ensamma.


Glaaaad tjej som äntligen har en fungerande kamera, nu ska jag prata med Alex och plugga ♥


Everyday inspiration


Allt du är ska jag lämna idag, för vi kunde vart perfekt men nu är du bara hälften så bra.


texten ♥


heeeeeeeeeeej


SOMMAR ♥


Shorts

Klippte av ett par övergamla jeans som jag använt typ... en gång - för någon dag sedan.
Till nytta kommer dom i alla fall.


21/5-12






Haha fulaste bilderna, där är några bilder från igår i alla fall.
söta tjejer med blommor i håret och allt, lite svårt att vara seriös hej.


svar

Sofia om Utkast: mars 9, 2012:
Har det hänt nåt? Är det inte bra mellan er? <3

svar: Jo det är jättebra! Det där var ett utkast från 9 mars stumpi <3


The more you show the person that you cant live without them, the more reasons you're giving them to take you for granted.







Hej!
Jag vet jag är urusel på att blogga, men okej, i lördags var jag på Forever Young i Gävle med lite tjejor om ni ville veta, tralala. Idag hade våran skola studiedag så jag och Sofia tog halv3-bussen till Storvik för att vara med Johanna, det var jättefint väder osv så vi tog hennes kamera och gick ut och fotade lite, mest bilder på oss som kommer nångång i framtiden när jag har dem på min dator hehe.
Nu pratar jag med Alex och ska snart gå ner för att bli lite ljusare i håret, ni får se bilder sen, nästa vecka kanske min systemis är back on track booom pow ! ♥


Utkast: mars 9, 2012

9 mars 2012
Jag kanske inte fattade riktigt vilken tur jag hade som hade honom förrän det var över. och det var mitt fel att det tog slut också, jag var patetisk, trodde inte att han ville veta hur mycket jag älskade honom, eller inte ville att jag skulle bry mig så mycket som jag gjorde. Men han kanske inte kände samma sak längre, men jag borde ändå ha visat hur jag kände. Tillslut glömde jag ju det viktigaste av allt: älska honom. Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden, för nu finns det inget "försöka igen" längre, vi har redan försökt igen. Men varför, varför, varför? Varför får han inte vara den för mig? Det var som om all luft gick ur mig när de höll om mig, Emma och Lisa, kramade om mig och sa att allt skulle bli bra. Jag bara stod där mitt på gatan i deras famnar och grät, grät tills jag knappt kunde andas. Varför visade jag honom inte hur glad jag var? Varför stannade jag upp och tyckte att vissa saker han gjorde behandlade mig illa? Dagarna går bara nu, det enda jag gör är att försöka överleva den ena minuten och sedan den andra, och nästa, och nästa. Det har gått bra hittils. En dag. Nu är det bara miljontals dagar till.


Godmorgon!





Godmorgon! Sådär lagom skönt med långhelg och få sova, jag är fortfarande trött och sliten men får sova mycket inatt med hihi. Jag hade inte tänkt göra något speciellt idag, bara kanske, annars sooova.


Maybe love is too broken.


Igårkväll kom jag som sagt hem och i säng rätt sent så har varit jättetrött hela dagen. Men dansen sista lektionen var inställd så jag, Ebba och Sofia satt bara i ett omklädningsrum och pratade lite innan vi åkte hem. Nu är jag så himla trött och vill bara sova men får vänta till kväller. Underbart att vara ledig ända tills tisdag nu. Helgen skulle ha spenderats långt härifrån med personen jag verkligen behöver vara med, men istället så blir jag kvar här. Förmodligen blir det att åka in till Gävle på lördag med tjejerna mina då det är Forever Young, vi får se. Förövrigt är jag ledsen för att dansen är slut för terminen och jag är totalförälskad i Olly Murs. 


Dance isn't something we do, it's something we are.



Hej!

I söndags hade jag som sagt sjukt roligt på dansuppvisningen och i måndags var det dags för genrep till Magic Of Dance på Gävle Teater, skulle vara där klockan 4 så vi åkte dit direkt efter skolan och kom hem vid halv 10 - 10. Igår skulle vi också vara där klockan 4 så direkt från skolan igår också, först var det ett snabbt genrep då vi bara dansade igenom allt och sedan klockan 7 började showen! Obeskrivligt roligt har det varit och det är så himla tråkigt att allt är slut nu och kan inte fatta att det är ca 3 månader kvar till dansen igen, fyfan. Men den här terminen har verkligen varit bra, utvecklats jättemycket och lärt känna massa nya härliga människor och åh, allt har bara varit sjukt bra, danserna också! Längtar redan efter att få svettas på IOGT, haha.

I alla fall, jag ska väl inte babbla på så mycket. Men igår efter Magic Of Dance kom jag i alla fall hem ca halv 11 - 11 och duschade och sedan sov jag stocken!


svar


väx upp


daaaans

Jag sitter längst fram i vänstra ledet först och sedan står jag längst fram i topp.

Hej! Där har ni videon från disco avancerad, åh vad jag älskar disco. och bara dans, det bästa som finns ♥ Har haft världens underbaraste dag och vill inte att den ska vara slut, så himla kul med uppvisning och massa dans. Men imorgon bär det av till gävle direkt efter skolan för Magic Of Dance genrep och sedan på tisdag så smäller det. gud vad jag är töntig, kul ska det bli i alla fall! Ni får fler dansvideos på de andra grupperna jag var med i nångång i veckan! ♥


Mot dansuppvisning!


Godmorgon, glad och taggad tjej här då! Håller på och packar väskan och lyssnar på glad musik och snart åker jag till folkets hus här i Sandviken och laddar upp. Första föreställningen börjar klockan 1 och den andra klockan 3 och den är gratis inträde så bara kom och kolla! Det kommer bli awesome ♥
Håller på och laddar filmkameran så filmer kommer ikväll eller någon annan dag!


Immortals


Hej på er igen! Nu ska jag ta av mig mina byxor, sätta på mig en riktigt skön tröja och sen lägga mig i sängen och glo på Immortals, tönt som jag är. Btw följ mig på instagram är ni urgulliga: coolsson ♥


Jag har gjort en bloggdesign

Hejsan!
Idag har jag inte gjort nånting alls, spelat sims och sedan åkte jag ner på Hemmakväll och hyrde en film som ni får se snaaart. Sedan har jag suttit och gjort Elins design och det var första gången jag använde glitter-penslar i programmet, så kreativt av mig... måste snart göra en ny design åt mig själv, men det blir väl efter spanien då jag har massa nya bilder. tralala, hejdå ♥
Klicka här för att komma in på Elins blogg!


A guy who really loves you, sees what a mess you can be, how moody you can get, & how hard you are tho handle, But still wants you in his life.



Goddag ♥

Såhär ser jag ut idag, naturligt hår osv. Nu är det äntligen helg och imorgon är det dansuppvisning, tagga!! Sjukt kul kommer det bli, tralala! Igårkväll var jag med Lisa och vet ni, nu är det bara 44 dagar kvar tills vi flyger till Spanien, så underbart! Har massor av kläder jag vill köpa och bikinis och allt hihi.

Idag har jag lite ont i huvudet och känner av pollen så mycket, nyser och ögonen kliar litegranna fast det har regnat i flera dagar och det är mulet idag, men jag har tagit allergitablett och blabla. ska lyssna på Olly Murs och Mange Makers och spela sims nu faktiskt, bara för att jag har det roligaste livet som finns..


Mange makers ftw, drick den!


Olly Murs ♥

Lyssna på han som alltid får en på bra humör !
klicka hääääär för mina favoriter ♥


dance ♥


It's ok not to be ok


förrgår-bild bara för att jag är för ful för att synas idag, orkar inte ens försöka.
snart åker jag till skolan och hoppas jag blir på bättre humör.


monday


Godmorgon!
Idag är det måndag och strax ska jag åka iväg till skolan, vädret är awesome och ikväll väntar träning i Gävle, naaaajs måndag. puss ♥


Lördagkväll



Godkvällsan mina kära ♥
Har varit en sväng hem till Lisa och som vanligt låg vi döda och kollade på film, Rec 2, tycker faktiskt att dom filmerna är rätt värda att se om man gillar zombievirus osv...... tss.
Tralala nu ska jag, sliten som jag är, kura in mig i mitt täcke och titta på Step Up 3, jag är så taggad på dans nu ju. goodnight ♥


sjukaste videon nånsin


What doesn't kill you makes you stronger


Hej igen!
Igår blev jag erbjuden att komma in till Ackes idag. Det var en 2-timmars träning där Alexander Larsson tränade tävlingsgruppen. Den började 9:20 så jag åkte in dit. Himla svårt var det att hänga med men skitkul att träna med folk som är riktigt duktiga och man lär sig ju massor när man får kämpa och pusha sig själv, så det var verkligen bra!
Dessutom när jag sedan satt mig i bilen på vägen hem hade mamma och pappa varit och fixat ett simkort åt mig och köpt Justin Biebers parfym! Lagom bästa föräldrarna ♥


Göransson Arena igår


Goddagens på er!
Hade så himla kul igår, åkte till Göransson ca 9 och hade genrep på hela showen. För er som missat var det jubileumsfirande för Sandviken 150 år. Så ja, vi hade genrep och det blev mest kaos för våran grupp för att orkestern spelade annorlunda takt än vad vi tränat till osv... men efter ett tag så fixade vi takten och första föreställningen gick jättebra! På kvällen var vi där en gång till för andra föreställningen och den gick lika bra den, så himla kul med så mycket folk, över 3000 på båda föreställningarna, man får sånt himla adrenalin!
Senare på kvällen pratade jag med Alex och sedan somnade jag ganska tidigt eftersom klockan ringde 7, skriver i nästa inlägg om vad som hände idag ♥


Boyfriend


aksfghjaöetuqerq9afjldgha förlåt skulle bara torka bort dregglet från tangentbordet ♥


People change, things go wrong, shit happens, life goes on.


Halloo!
Igårkväll var jag och Lisa ner på bion och såg The Avengers, apatuff film! Kom hem och sov typ hur skönt som helst inatt för vi har satt upp rullgardiner i mitt rum så jag slipper få solen i ögonen när jag sover jämt. Nu längtar jag typ efter att få sova...

Skoldagen gick faktiskt fort, nu sitter jag och inväntar träning/träningar hela kvällen.
Justja! Nu ska jag gå ut och kolla om posten kommit med mitt simkort också ♥


älskar livet



Hej ♥

Har spenderat min lediga tisdag i solen i farmor och farfars sommarstuga, helt underbart det är ute nu. Saknar fortfarande mitt simkort. Imorgon är det skola också, sedan raggaträning och på kvällen repetition på göransson arena inför fredag, är ju ledig ifrån skolan då för då ska det dansas!
Om ca 2 timmar åker jag och Lisa ner på bio, känns inge kul alls att behöva gå upp tidigt imorgon, men taggar sommarlov! Typ 43 dagar kvar nu åååh! ♥


tillbaka


Hej på er, nu har jag äntligen mitt vanliga internet tillbaka så nu tänkte jag blogga litegranna.
I fredags alltså, då hade jag extraträningar i ragga och disco, discon var jag helt slut efter men hur kul som helst var det! Hade även råkat glömma mobilen inne på toaletten när jag bytta om så någon jävel snodde mitt simkort, åååh mindre kul, har inte fått ett nytt än, hoppas att det kommer imorgon.

I lördags var jag med Lisa och vi hade det kul som vanligt. men blabla, vem bryr sig.
Vädret har i alla fall varit grymt och hoppas det fortsätter såhär! ♥


Hold your head up high


Åker iväg lite med familjen, bloggar senare! ♥♥


RSS 2.0