The more you show the person that you cant live without them, the more reasons you're giving them to take you for granted.







Hej!
Jag vet jag är urusel på att blogga, men okej, i lördags var jag på Forever Young i Gävle med lite tjejor om ni ville veta, tralala. Idag hade våran skola studiedag så jag och Sofia tog halv3-bussen till Storvik för att vara med Johanna, det var jättefint väder osv så vi tog hennes kamera och gick ut och fotade lite, mest bilder på oss som kommer nångång i framtiden när jag har dem på min dator hehe.
Nu pratar jag med Alex och ska snart gå ner för att bli lite ljusare i håret, ni får se bilder sen, nästa vecka kanske min systemis är back on track booom pow ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0