sol

Halloo! Har haft en kanondag idag så har inte ens tänkt på att knäppa nå bilder så ni får inga, tyvärr :)) åkte i alla fall till kyrkan och tränade imorse och sen regnade det, de andra cyklade till sörtutt och jag och jossan fick stå i regnet och vänta på att patrick skulle komma och hämta oss med bil, vi fick skjuts ut till sörtutt då och sen var vi där och det blev varmt och sol och man kunde bada! Härligt. Kom hem och la mig i solstolen och lyssnade igenom en spellista på mobilen sen gick jag och tog en dusch, sitter här nu och senare kanske jag ska va med Hugo och Linus och nån till :)
puss !


sörtutt idag

Tjao! Har precis fixat klart typ allt, ska packa ner liiiite till och sen skjutsar pappa ner mig och Jossan till kyrkan för skolavslutnings-träning, sen får vi skjuts ner till sörtutt där vi ska va resten av skoldagen med de andra sexorna, värsta häärligt! Sen får vi skjuts hem också, bara för att våra cyklar är stulna ^^, tihi!

A, nu måste jag fixa det sista, kyss.


Jagandet efter lycka är en av de största orsakerna till olycklighet



Jag är så himla lycklig


Kärleken vissnar om man tar den förgivet.

Hej, sov typ 4 timmar inatt, kunde absolut inte somna och låg och vände och vred på mig och uuh ;o var i skolan sen då och sista lektionen fick vi kolla på Kärlek 3000 som jag valde ;) eheh. Kom hem och har suttit lite i solen, suttit lite vid datorn, hoppat studsmatta, suttit vid datorn och nu tänkte jag ta med mig papper, penna, sudd, pennvässare och kamera ut i solstolen ett tag. Ikväll åker jag och mammsi till valbo och kollar avslutningsklänning och bikini ! ♥


Sexy Love



saturday

Hejsan, jag har precis städat i rummet mitt, ska ta och dammsuga när som helst nu. Måste säga att jag är ganska sjuk nu och det är absolut inte bra, måste krya på mig massvis :/
Vad har ni gjort idag då? :*




pusss

Vet ni? :D
Jag tog ur tandställningen idag! Är superglad över det!


orkar inte låta tankarna stanna inne.

Ni ska bara veta hur trött jag är på killar, inte själva killarna, utan på hur de tränger sig in i huvudet på mig och aldrig vill försvinna, och egentligen pratar vi inte heller om killar, en kille, bestämd form, närmare bestämt. Jag har helt ärligt aldrig tänkt så mycket på denna kille förut, inte brytt mig om vilka tjejer han tycker om eller vilka skämt han skrattar åt, jag har aldrig riktigt brytt mig om hur nära mig han är eller hur nära honom jag är, nu är det allt jag kan tänka på, allt som har med honom att göra, jag vill alltid känna hans lukt, alltid känna värmen från hans kropp och alltid höra hans röst. Jag vill inte göra det, jag vill inte att han ska vara så förbannat bra jämt och jag vill inte gilla honom så förbannat mycket för jag vet att han inte känner samma sak. Så här sitter jag, ensam, och försöker att ignorera honom, försöker att låta honom tro att jag inte alls tänker på honom varje minut, men det är så svårt för jag vill bara höra de orden att han gillar mig igen, att han bryr sig om mig. Det kommer aldrig hända, jag vet det, men jag lurar mig själv hela tiden och hoppas, men nej. Det händer aldrig, för han gillar någon annan.


Stockholm 24 / 5 - 11


Lisa sötar sig i bussen.


flickorna äter.


Jossan och Emma gosar.


Jacob coolar sig.

Igår var det skolresa till stockholm, hade jättekul. Gick upp vid 5 och duschade och gjorde mig klar, packade och sånt, gick till skolan till kvart i 7 då alla skulle samlas och sen åkte vi med buss klockan 7. Satt och sjöng till Lipstick typ hela vägen, hihi. Sen gick vi på naturhistoriska-museét och Cosmonova-bio, åkte vidare till Livrustkammaren och sen gick vi runt lite på stan och kollade på kläder och sånt. Vid 5-6 åkte vi till Grönalund och hade typ hur kul som helst! måste åka dit mer i sommar! Åkte hem vid 10 och kom hem typ kvart i 1, somnade som en stock och gick till skolan till 11 imorse då vi skulle komma.
Har haft jättekul! Höll på att dö i spöktåget men det var ändå det bästa :*
Aja, nu ska jag nog gå ut med Felicia och Frida, puss !


Ibland känns världen inte rätt.



Har precis satt mobilen och kameran på laddning, ska gå och skölja av ansiktsmasken nu och sen går jag och sover som en stock, går upp 5 imorgonbitti och duschar mig pigg. I värsta fall får man väl sova på bussen, haha ;D I alla fall, kommer mobilblogga under dagen bara så ni vet, kanske slänger in ett inlägg imorgonbitti! :*


Jag ångrar hellre något jag gjort, än något jag inte gjorde när jag hade chansen.



Imorgon bär det av till stockholm med härliga sexor ! :*


är vid gungan med Elin nu, vi har vart ner...

mms_img24106 (MMS)

är vid gungan med Elin nu, vi har vart nere på stan. Aja, puss :*


fan, vaknade nu, har sovit 4 timmar och nu...

fan, vaknade nu, har sovit 4 timmar och nu kommer jag aldrig kunna somna om. Dessutom så kan jag säga att jag är så trött på killar. Godnatt


såg ut sådär igår :*

mms_img52970 (MMS)

såg ut sådär igår :*


ligger i min härliga säng, omkurad av spid...

ligger i min härliga säng, omkurad av spiderman-täcke, har världsbästa vänner och känner världens gulligaste kille. Hm, jag mår bra och om detta är sista dagen vi lever så ska den bli bäst :* godnatt


Jag gör samma misstag om och om igen bara för att jag alltid vill vara nära dig.

Hej ! Sitter hemma hos Jossan nu, vi har varit och pantat burkar till skolresan och vi fick drygt 400 kr. Nu sitter vi här och gör nada, ska åka hem om ett tag för lite käk och sen får vi se om jag gör något roligt eller bara stannar hemma och städa mitt rum - vilket skulle behövas mycket.
:*


cody snygging simpson


hej! Sitter på mammas jobb och har varit h...

hej! Sitter på mammas jobb och har varit här hela dagen, såg nyss i tidningen att det är dans em kvart i 11 ikväll som jah skulle vilja se, men ne. Åker direkt till teatern sen för Magic of Dance ! Puss :*


Dansuppvisning 15/5 - 11

Bara så ni vet så har jag lagt ner många tråkiga minuter på att ladda upp dessa, så varsågod. Nu orkar jag inge mer ;)














Om jag säger att jag älskar dig , så är det en lögn

Går till skolan snart.
puss


Jag har inte gråtit en enda gång över dig, för du är inte ens värd det.

Hej! Har haft en så bra dag så jag "glömde" att mobilblogga. Dansuppvisningen gick faktiskt jättebra om jag ska vara ärlig, jag är nöjd, stolt och taggad till Magic Of Dance :)
Bilder får ni imorgon för jag orkar inte just nu, har försökt ladda upp videos lite här och där men det funkar ju inte och det tar så lång tid så jag gör det imorgon istället. Lyssnar på Coldplay nu och ska gå ner och hämta lite glass, pusshej.


1 bild fick ni i alla fall.


hej! Är på dansuppvisning hela dagen så ja...

hej! Är på dansuppvisning hela dagen så jag kommer bara mobilblogga. Just nu sitter vi på jensas och väntar på pizza, puss!


testar mobilblogga!

testar mobilblogga!


I love you

du är vild och vild och vild och vild och vild och vacker
den enda jag vill ha, för mig är du helt oslagbar
du är vild och vild och vild och vild och vild och vacker
galen och labil men endå så förbannat bra
det enda jag vill ha


Bara för att jag älskar att vara nära dig ♥



Åkte hem till Elin i regnet och hon överraskades av mig, hennes mamma och hennes syrra med en ny mobiltelefon - äntligen :) Vi gick till gungan och träffade Linus och Hugo. Gick hem och har suttit här sedan dess typ, vilket var lite mer än en halvtimme sedan.
Nu ska jag lyssna på lite mysig musik, hejdå ♥


Jag vill alltid vara nära dig för jag tycker om dig, men ibland är det inte tillräckligt.

Jag känner hur jag ramlar isär och jag vill bara låta allting gå. Jag är så glad, glad för att ha dig här, men samtidigt så kan jag känna hur du är så långt borta. Ibland kan jag känna att jag inte finns där för dig, att du inte ser mig. Jag undrar vad du tänker, hur du känner, men jag vill ju inte vara för nära, vara för mycket. Jag låtsas som om allting är bra, och det är det väl? Jag har det jag önskade, men nu vet jag inte om det är värt det. Jag känner hur någon får mig att vara lycklig och tycka om mig själv, hur någon finns där att prata och skratta med, någon som förstår mig och inte backar undan från min närhet, jag önskar att det vore du, men det är det inte.

Så ensam går jag i regnet, tänker på dig och fäller några tårar, fast det märks ju förstås inte för att ansiktet redan är blött av regndroppar. Jag hör hur min telefon ringer och önskar såklart att det är du hjärtat, men när jag försiktigt tar upp mobilen ser jag att det är någon annan som önskar att jag vore där. Jag ler för mig själv, för jag tycker om denna personen, jag tycker om hur denna personen får mig att känna, men jag tänker inte på det mer för jag vill inte att något ska hända. Plötsligt slår det mig, flera telefonsamtal från denna personen efter - slår det mig att denna personen finns närmare mitt hjärta än du, att denna personen kanske bryr sig mer om mig än vad du gör och jag om den... han... honom. ♥


I'd do anything for you





Körde fotboll sista lektionen i skolan och då var det hur varmt som helst så nästan direkt efter cyklade jag, Jossan, Felicia och Emma ner på Hedåsen och badade och solade. Jag fick punka på cykeln så pappa fick komma och hämta mig och cykeln, ska snart åka på dans också. Puss!


ljushårig



Gjorde många små ljusa slingor igårkväll.


9 maj 2011 - måndag

STUDIEDAG.







Var med Emma och Felicia först, vi åkte till donken och käka och sen lekte vi i leksaken, hihi.



Sen åkte vi hem till Emmas pappa och lånade lite heta kläder som vi kunde bada i.



Vi cyklade ner till nån liten båthamn där vi kunde bada.



Sen tog vi årets första dopp, fast jag doppade aldrig huvvet ;)



Och sen låg vi och stekte lite i solen på en brygga.

Åkte tillbaka till vallhov ett tag sen också och efter maten åkte jag och mamma in till valbo för att köpa lite saker jag behöver till dansuppvisningen, en klänning (behövs ändå så + på det), shorts (alltid bra att ha) och en kjol (bra till sommarn), sen åkte jag och mamma in på Ica och då köpte vi hårfärg till mig så imorgon blir jag blondie också. Trevligt. Åkte sedan till gungan med Elin och Hugo och satt där och chilla ett tag, ska skölja bort ansiktsmasken nu och sen går jag och lägger mig, puss!


He got my full attention and I can't keep him off my mind.

Tjena. Har varit ute i linne typ hela dagen, så jävla skönt. Vart med Emma, Elin och Lisa och lite Sofia och Felicia och Hugo också :) Härligt med studiedag imorgon och då ska jag åkte till valbo med mamma på kvällen när hon slutat jobba och sen ska jag nog va med Emma. Juste vi va och kollade på lite fotbollsmatch också, det var ju lite trevligt sådär. Ska göra nått kul nu innan jag går och lägger mig, puss !





Yeah boy, you're stealing my heart away, so now I have to ask - can you feel how fast my heart beats when I'm with you?


tävling





Sofia på bussen till falun.



Tävlingen leder mot sitt slut, lång dag men gud så härligt det var.





vi hade lite tråkigt och vart lite flamsiga :))))))



Gick upp kl 5 igår morse och duschade och sånt, åkte med buss med Ackes till falun så vi var där mellan 8 och halv 9 tror jag. Sen var det bara att byta om för vi skulle dansa ganska tidigt så jag hann inte ens krusa håret, men jaja ;) Singeln gick rätt bra, men inte tillräckligt, så jag gick inte vidare till semi, hoppades på paren och trodde verkligen att det skulle funka för det gick jättebra när vi tränade men uppe på golvet gick det sådär första gången och sen fick vi dansa "second try" och då gick det bara åt skogen, vi tappade bort oss hela tiden och snacka om att det var pinsamt -.-
Aja. Satt och typ väntade och tittade hela dagen, åkte hem ca halv 8 och kom hem och var klar 9 och då gick jag och Elin till gungan och chilla, Hugo kom och va med oss lite också. Åkte hem till typ halv 11 och sen satt jag här vid datorn.

Ska gå och duscha nu och sen packa ur väskan och städa upp lite på mitt rum, senare ska jag va med emma :)


tänkte blogga lite

Har bloggat dåligt de senaste dagarna måste jag faktiskt erkänna, men livet har liksom kretsat runt annat - dansen, vänner och skolan. När jag kommit hem från Sofia chillade jag lite och nu har jag gjort engelskaläxan och sen tränade jag i nån timme. Ska stretcha lite nu och sen vet jag inte vad jag ska göra.


Sååå jäääääkla snyggt !


tidsinställt.


RSS 2.0