kommentar ♥ svar



Man blir inte liiite glad! Man blir myyycket glad!
Det är jätteskojj att få så mycket positiva, snälla och glada kommentarer :D
- This made my day ♥

kkyss


sitter på donken med Felicia och elin. Vi ...

sitter på donken med Felicia och elin. Vi ska gå lite på stan (: puss!


käre gode gud, Sluta kissa i såna här kall...

käre gode gud, Sluta kissa i såna här kalla tider. Vi vill inte ha mer snö.


GLAD ALLA HJÄRTANS DAG


Glad alla hjärtans dag !

Nu går jag till skolan.


före och efter

Godkväll!
Jag tycker att rätt personer gick vidare denna lördag på melodifestivalen, i alla fall, hehe. Tänkte stretcha lite nu och sen går jag och tar en dusch.
Btw så har jag gjort klart designen också, headern kan väl ändras lite då och då kanske, vi får se, hade inte så mycket tid men jag vet på't ungefär hur jag vill ha den.

Före.


efter.

I'm looking up, not looking down.



I am displaced


I'm in love with this song ♥

Jag är helt besatt, ska lägga in den på mobilen nu ♥ hihi


Coldplay - warning sign

What can I do to make you love me?

What can I do to make you love me?
What can I do to make you care?
What can I say to make you feel this?
What can I do to get you there?


till dansen

Snart åker jag iväg till dansen, disco först och sen modern!
Puss på er!


RSS 2.0