Maybe love is too broken.


Igårkväll kom jag som sagt hem och i säng rätt sent så har varit jättetrött hela dagen. Men dansen sista lektionen var inställd så jag, Ebba och Sofia satt bara i ett omklädningsrum och pratade lite innan vi åkte hem. Nu är jag så himla trött och vill bara sova men får vänta till kväller. Underbart att vara ledig ända tills tisdag nu. Helgen skulle ha spenderats långt härifrån med personen jag verkligen behöver vara med, men istället så blir jag kvar här. Förmodligen blir det att åka in till Gävle på lördag med tjejerna mina då det är Forever Young, vi får se. Förövrigt är jag ledsen för att dansen är slut för terminen och jag är totalförälskad i Olly Murs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0