Dance isn't something we do, it's something we are.



Hej!

I söndags hade jag som sagt sjukt roligt på dansuppvisningen och i måndags var det dags för genrep till Magic Of Dance på Gävle Teater, skulle vara där klockan 4 så vi åkte dit direkt efter skolan och kom hem vid halv 10 - 10. Igår skulle vi också vara där klockan 4 så direkt från skolan igår också, först var det ett snabbt genrep då vi bara dansade igenom allt och sedan klockan 7 började showen! Obeskrivligt roligt har det varit och det är så himla tråkigt att allt är slut nu och kan inte fatta att det är ca 3 månader kvar till dansen igen, fyfan. Men den här terminen har verkligen varit bra, utvecklats jättemycket och lärt känna massa nya härliga människor och åh, allt har bara varit sjukt bra, danserna också! Längtar redan efter att få svettas på IOGT, haha.

I alla fall, jag ska väl inte babbla på så mycket. Men igår efter Magic Of Dance kom jag i alla fall hem ca halv 11 - 11 och duschade och sedan sov jag stocken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0