A guy who really loves you, sees what a mess you can be, how moody you can get, & how hard you are tho handle, But still wants you in his life.



Goddag ♥

Såhär ser jag ut idag, naturligt hår osv. Nu är det äntligen helg och imorgon är det dansuppvisning, tagga!! Sjukt kul kommer det bli, tralala! Igårkväll var jag med Lisa och vet ni, nu är det bara 44 dagar kvar tills vi flyger till Spanien, så underbart! Har massor av kläder jag vill köpa och bikinis och allt hihi.

Idag har jag lite ont i huvudet och känner av pollen så mycket, nyser och ögonen kliar litegranna fast det har regnat i flera dagar och det är mulet idag, men jag har tagit allergitablett och blabla. ska lyssna på Olly Murs och Mange Makers och spela sims nu faktiskt, bara för att jag har det roligaste livet som finns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0