man kan ju inte vara snygg jämt



Haha. Jaja, jag är glad i alla fall :)))
Åkte till skolan med Frida till klockan 8, sen var vi där och gjorde nån lek tills vi hade typ tjugo minuters rast, sen cyklade vi till Indianbyn där vi fick typ kasta yxa, skjuta med luftgevär eller nåt och sen blåsa nån pil som jag inte ens fick fram till måltavlan, HAHA, har nog aldrig känt mig så värdelös xd

Jaja, kom hem typ kvart över 12 och väntade på att Lisa skulle komma hem, när hon gjorde det åkte vi ner och satt oss på några gungor i solen, tills det blev mulet och började åska, då tog vi cyklarna och cyklade runt typ.. mycket, haha.

OCH VET NI? Jag ska dansa snaaaart, första dansen nu, disco avancerad och jag är så himla glad! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0