Min fredag nudå

Hej! Åkte ner till valbo med Lisa som sagt och först gick vi lite i affärer och vi trodde Saade skulle komma klockan 4 så vi satt i en halvtimme framför scenen och väntade vi och sen fick vi reda på att det var en och en halv timme kvar tills han skulle upp på scenen så vi blev lite sura och gick och åt på IKEA istället, haha, sen gick vi till bokia och läste kärleksdikter, så djupa som vi är, tahah. Kom lite sent och fick typ... usla platser till Saade sen och trängde oss igenom bland sjukt mycket folk och fick tillslut helt okej platser på sidan och jag var sjukt nära att nudda honom och jag höll på att börja grina... tönt jag är. Dog ju lite när han gjorde sånadär snygga danssteg också... men hehe, jaja.

När det var slut sprang jag och Lisa runt hela IKEA för att vi var lite osmarta... heh... och sen skjutsade mamma hem oss och jag bytte om och sen åkte vi ner till min träning som lisa kollade på. Helt sjukt att det bara är en gång kvar och sen uppvisning! Taggad tjej här hej. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0