dag 3 – innehållet i min väska.


Så det här är väl väskan som används mest just nu och jag hatar den, åh, vill bara ha en ny.
Fattar inte varför alla hade såna där ett tag, och fattar inte varför jag inte har gjort mig av med den, blä.


Men okej, grävde precis ut allt i väskan.
Så först hittade jag en gammal flygbiljett och ett läppglans.


En kalender vi fick i skolan som jag inte ens använder, den bara ligger där.
Nån liten klämma till håret som hamnat där nångång.
Ett glas från Caspers gamla solglasögon som han stampade sönder, gammalt minne som jag aldrig tänkt på att ta ur.
Allergitabletter utifall att.



Min kära parfym också då.


Nån TL-klubben-nessesär (kan fortfarande inte stava till det, tror jag), med smink.
Nått halsband som hamnat där med tiden.

Sen har man väl olika saker i den varje dag, detta vad var jag kunde hitta just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0