Måndag



Hejsan. Några random bilder från idag och sen en ful bild från när jag och Lisa sprang in på toan på skolan med Oscars Iphone och knäppte fjortisbilder, heheheheh. Jaja. Gick som bambi på hal is till skolan imorse med Frida, kom försent för att det var så jävla halt så man kunde ju knappt gå, i alla fall, efter skolan gick jag och Lisa ner på stan och kollade efter tapeter åt mig, hittade en som var perfekt men den var tydligen "för dyr" så blir sur. Får väl åka och kolla med pappa imorgon också. Skriver såhär mycket, åkte och handlade lite med mamma senare på kvällen i alla fall och måste gå och sova nu så att jag orkar gå upp imorgon. pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0