I tried to be chill but you're so hot that I melted

Hej ♥ Har precis gjort mig klar litegranna och bäddat sängen och städat mitt rum lite.
Hade tänkt gå till skolan imorgon men mamma och pappa tycker att jag ska vara hemma tills jag blir friskare än såhär så att det inte blir värre... så antagligen blir jag hemma imorgon också. Kan inte prata för tillfället och huvudet gör fortfarande lite ont. FAN DÅÅÅ, orkar inte vara hemma längre.
Saknar mina schoolbudds, jag vill skratta.

Hahah nu började jag tänka på när jag och Sofia sprang runt på skolan och letade efter hennes sjal och sprang ner till gympasalen och sen skulle vi springa upp igen osså ramlade vi båda två i trappan. Så vi låg där och bara asgarvade och höll på att dö. Ja alltså... om ni ville veta :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0