Jag länkar en blogg


Nu tänker jag faktiskt ta och länka denna blogg och be er kolla in den för tjejen som driver den är så söt och så snäll som länkar runt min blogg och pushar mig till att blogga, hon heter Isabella som ni kanske ser och om jag minns rätt så har jag också dansat med henne för ett antal år sedan.
Men kolla den i alla fall, klicka här!
Det lönar sig alltid att ha ett stort hjärta mina vänner ♥
För övrigt håller jag på och byter om till 1 timmes ragga, känns lite dumt att erkänna att det tar mig typ en timme... men i alla fall. Jag har 1 timmes disco avanc ikväll också. Puss sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Nämen gud vad gullig du är. Blir aldeles varm i hjärtat.

Puss.

2012-02-15 @ 21:07:49
URL: http://iolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0