Mange makers!!

Livet leker!
Gick hem till Emma igår runt klockan 5-6 och sen gick vi vidare hem till Lisa, fick cykelskjuts ner på stan av hon och Sofia och sen gick vi till tältet då. Det var ju massa firande med band och sånt osv, så vi var i alla fall där och träffade massa folk.

Sen tog vi platser längst fram vid scenen och där stod vi i 3 timmar! Samma plats på 3 timmar bara för att få stå längst fram när Mange Makers kom! Känner guld i kroppen, haha. Det var i alla fall sjukt kul och tror jag blev både döv och dödade min hals när dom kom in på sen asså, sjukt lovely var hela kvällen! Känner mig lite död idag men det var det absolut värt ♥

<----- nuddade han längst till vänster 2 gånger jag! stoolt brud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0