och där dog mitt jävla humör

Hej på er, igår åkte jag som sagt in till Storvik, tog 2 bussen. Filiph kom och mötte mig och vi gick och pratade lite, sedan gick vi hem till honom. Mammsi kom och hämtade mig vid 6-7 kanske, minns inte riktigt, jag åt i alla fall litegrann när jag kom hem och sedan åkte jag hem till Lisa och vi låg vid datorn i hennes säng en stund och sedan åkte vi och mötte hennes syster vid bussen. Blev hämtad vid halv 10 och sedan gjorde jag inte så mycket, satt bara och lyssnade på musik och så.

Idag är det tisdag och solen skiner, nån snäll som kan ge mig vingar så jag kan flyga till stockholm? Nej, tänkte väl det. Funderar i alla fall på att gå ut och gå senare, städa ska jag göra också, och dansa. ♥

OCH DÄR DOG MITT JÄVLA HUMÖR FÖR ATT INTERNET ÄR SÅ JÄVLA CP OCH BLOGG.SE ALDRIG KAN LADDA UPP BILDER. ÅÅÅÅÅÅÅÅH FÅR DAMPPPP FEL HEJDÅ. TACK FÖR DET, HATAR DATORER, SKA UTROTA ALLIHOPA.


Kommentarer
Postat av: LISA LINDEN

tjena !

va gärna med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg !

länkning till inlägget; http://lisalindens.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-2-vinnare-utses-pa-fredag.html#comment



ha en bra dag :D

2012-02-28 @ 17:25:36
URL: http://lisalindens.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0