torsdag

Hej bloggen! Igår var jag i alla fall sjuk och idag var jag tillbaka i skolan, fick se resultatet av det senaste SO-provet och gissa om det gick bra?! Det gick sjukt bra, är aaaapastolt!

Har legat hemma och bara tagit det lugnt sedan jag kom hem från skolan, kollade på Jägarna 2 (mammas sätt att försöka få mig att se den filmen: "den handlar ganska mycket om en 16-årig kille", man ba wtf?), fick panik och allt för dumma Torsten-jäkeln och för att det aldrig är nån som tror på den smartaste polisen, gaarhghhg. Sen såg jag på Ghost Whisperer och mamma kom precis hem, ska väl äta snart och lite läxor ska jag också göra.

Fredag imorgon, skönt, fast det känns som om min vecka nyss började.
Kan ju säga nu också att bloggningen blir lidande under resten av månaden så ni vet.
Imorgon ska vi åka skridskor med skolan igen, kill me.
Ha det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0