En sann krigare slåss inte för han hatar dom som står framför, utan för han älskar dom som står bakom.

Hej på er, jobbiga kommer onsdagar att bli märkte jag. Lektioner typ nonstop hela dagen i skolan och när jag kommer hem har jag ungefär en timme och sedan måste jag ner till dansen för en timmes ragga, nu är jag hemma efter det och har ätit osv, sjukt kul var det i alla fall och hur skööönt! Lite drygt när det står småkillar och glor in, men aja, sånt man får leva med, haha. I alla fall, om ca 1 timme ska jag tillbaka till dansen för en timmes disco avancerad ♥ Kommer hem efter 9 dådå så får se om jag bloggar mer idag :)
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh Gud vad du är fin!

Vill bara Pussa på hela din fina kropp.



Fortsätt med bilder på dig själv!

2012-01-25 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0