Kvällen


Åkte till Lisa runt klockan 4-5 kanske, kommer faktiskt inte ihåg.
Vi satt vid datorn och skypeade lite osv.


Sen åkte Lisas föräldrar iväg och då efter en stund gick vi ner och värmde och åt pizza, hehe.
Dunkade musik.


oskarp bild osv, men jag lockade håret på Lisa :)


Vi dunkade lite Justin Bieber och sen ringde vi, eller jag, hehe, Alexander, och pratade med honom i typ en timme.


Vi tog en äggula och lekte med, döpte den till Hugo.


Och bilden är het, jo tack vi vet.
Vi såg One Missed Call och vart så in i helvete rädda, satt under filtar i soffan och skrek och haha.
Och sen på köpet när vi gick omkring och insåg att vi inte hade låst dörren under tiden vi kollat vart vi ännu räddare och sen ringer mitt alarm på mobilen som jag satt 20 i 12 med en sån där läskig melodi och båda kollade på varann och skrek och sa att vi har inte nån sån där ringsignal! Åh, fyfan vad rädda vi var innan vi kom på att det var mitt alarm...





Vid 12-slaget gick vi ut och satte oss på gatan. Öppnade en låtsas-champis, kollade på raketer och gick inte in förrän vi druckit upp hela flaskan.









Raketer. För er som inte såg det :>
Så vi gick väl in ungefär 00:20.
Då ringde jag Alexander igen, och sen såg vi How Do You Know.


Sen låg vi vid datorerna och dunkade musik, och sen somnade Lisa så sött.
Vid klockan halv 7 ungefär gick vi upp och la oss i sängen och sov där. Väcktes av pappa typ halv 1 och vid halv 2 åkte jag hem.

2012 är redan jävligt bra ♥


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: verkligen! =)

2012-01-01 @ 18:44:07
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0