lördag

Åkte som sagt hem till Jossan, vi åkte med hennes pappa till hemmakväll och köpte godis och hyrde film, jag måste sluta äta så jävla mycket godis, i alla fall, skräckis såklart, heheheh ♥ Så när vi kom tillbaka hem till henne åkte hennes pappa och jobbade så vi släckte ner hela huset och tände ljus osv och la oss i soffan till filmen och precis när det är jättespännande och läskigt så börjar någon banka på dörren! Tror ni inte att vi dog liiiite eller?! Fyfan. Men det var hennes grannar som busade lite :>

I alla fall, vid 6-7 gick vi ner till göransson och tidningscupen och det, träffade Lisa och hon gick med oss och vi gick och snackade och kollade på folk och fotboll då. Jag och Jossan gick tillbaka till henne vid 9 och hämtade våra saker och sen skjutsade hennes snälla mammsi hem mig och nu sitter jag här. Får se vad resten av kvällen bjuder på, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0