min lördag




Hej alla! Vaknade och gjorde mig klar osv och sen gick jag och Lisa ner på stan och mötte Filiph så var vi med honom en stund, gick till donken och satte oss där och prata lite tills han skulle hem. Sen köpte jag och Lisa glass och sen gick vi till Ica och satt och läste böcker och gick omkring och hade allmänt kul, haha!

Efter ett tag gick vi tillbaka till donken och köpte varsin happy meal så att vi skulle få leksaker, hehehe, gott vare i alla fall att tjocka oss! Träffade massa trevliga vänner och sen kom Isak och va med oss. Vid 8-9 följde han med mig och Lisa hem till Lisa och där la vi oss i hennes säng och satt vid datorn och lyssnade på musik och hade kul. Har inte garvat såhär mycket som idag på typ tusen år! ♥


Älskar dig bästavän! ♥




HAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0