Ni får mig alltid att må bra



Igår åkte jag hem till Lisa och vi fick skjuts av pappa och åkte och köpte godis på Hemmakväll, sen la vi oss i Lisas säng och kollade på Step Up. När den var slut satt vi väl vid datorn och lyssnade på musik och chillade bara. Mamma kom och hämtade mig nångång vid 7 kanske och då åkte jag hem och åt, sen blev jag tillbaka skjutsad. Då hade Sofia kommit också och vi satt vid datorn och skrattade och massa sånt.

Vid 10, tror jag, gick vi ut och träffade Jossan och Emma och vi var med dom en liten stund. Gick tillbaka till Lisa vid 11 och då hittade vi nån vagn som vi åkte i, ramlade ur och ramlade över och ja... precis. Lite klantarsel. Hos Lisa sen satt vi vid datorn igen och skrattade ihjäl oss!
- Älskar er tjejor, ni får mig alltid att må bra! Bästavänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0