I don't want another pretty face, I don't want just anyone to hold, I don't want my love to go to waste, I want you and your beautiful soul.

Goddagens. Känner av sommarlov mycket och jag älskar det, hade inte riktigt tänkt på det från det här håller förrän idag. Satte på mig klänning och åkte och handlade med mamma och pappa och när jag kom hem och tog  fram kameran (det var på tiden) så började det blåsa och det kom massa moln. Skulle försöka ta lite fina bilder på mig själv för att kanske åtminstone få några som kunde göra mig lite glad att titta på men... ja... det får bli någon annan dag. Haha. Inte en enda bra ungefär. 
 
Jaja, laddar ner That 70's Show just nu så det ska jag se ikväll!
Om det inte börjar regna nu ska jag ta Jesse Mccartney i öronen och gå ut på en promenad. och där började det spöregna. fml.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

varse & tack sötnos! :D

2012-07-29 @ 17:17:25
URL: http://heaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0