I cried on the kitchen floor for you lol

För vi har sommarlov nu osv !!! Känns inte så mycket som det, skolavslutningen hade dåligt väder och finklädd var jag inte heller direkt, har inga bilder sedan den heller. På kvällen åkte vi ner till furuvik för Stolt & Nykter men jag har inga riktiga bilder från det heller. De enda bilderna från igår är de här över. Men jag hade kul i alla fall! Synd att det regnade så man såg ut som en gris i håret bara :) haha orkar inte. Kom i alla fall hem ca 2 inatt och sov rätt länge imorse, är fortfarande trött, haha. Tänkte gå ut och sola men inte var det nån sol inte nej, apa.
Satte lösenord på bloggen igår eftersom det var meningen att jag inte skulle blogga på ett tag, men inte kan jag låta bli nejnej. Resten av dagen är bara tråkig tyvärr, vi får se vad jag hittar på. Orkar inte åka ner på Ackes och träna heller, är så fattig så har inte råd med buss, måste hålla hårt i slantarna.
hejdåååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0