Jag är född till en superhjälte


Hej på er. Igår var jag hemma från skolan, sjuk igen, därför jag inte uppdaterade, jag måste ha världens sämsta immunförsvar. I alla fall, idag var jag också hemma. Hade ingen röst alls imorse och så ont i halsen att jag knappt kunde andas, fy vad jag hatar det här. Men jag börjar må bättre. Världsbästis Lisa kom med ben&jerrys till mig igår btw, tror ni inte jag blev glad? plus att hon stannade och gjorde mig lite sällskap också ♥ sen såg jag Ladder 49 som var skitabra, såg Behind Enemy Lines och pratade med Alex.
Nu har jag duschat och fräshat till mig lite, ska dammsuga och städa upp lite i mitt rum, sen gå ner och ta jordgubbar, dricka alvedon och sen spela sims tror jag, världens bästa tidsfördriv typ.

Har säkert lyssnat på den här (<-- klicka!) låten minst 50 gånger idag. om och om och om och om igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0