Känner för att färga mitt hår och bli ny


Hejsan tisdag. Idag efter skolan åkte jag och pappa ner på stan med min kamera, det är förmodligen fel inuti, måste troligtvis köpa en ny. Hej blocket.se :) fml. Jag och pappa svängde förbi och grattade farfar en sväng och sedan kom jag hem, mådde apadåligt och bara grät sönder, små saker kan slå mig så hårt och jag hatar det. Fick ett samtal och blev glad igen. Jag och mamma åkte och hämtade upp kaklådor som jag ska sälja ut imorgon innan dansen. Har precis kommit in från en härlig promenad, rensat tankarna. Nu tänkte jag hoppa runt och bli lite varm och sen stretcha, snart nere i spagat nuuuuu! att det ska ta en sån jävla tid.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Håller också på att försöka gå ner i spagat! Dock går det inte lika bra för mig:(

2012-03-28 @ 09:11:39
URL: http://adancelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0