Bara för att.

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att;
allting går bara man vill.
Jag lyssnar på; my show - gaby
Jag tycker om; mina underbara vänner
Jag avskyr när folk; snackar skit eller klagar när man äntligen är glad & nöjd
kärlek är; fantastiskt
När jag borstar tänderna; tittar jag alltid mig själv i ögonen i spegeln
När jag lagar mat; brukar jag dansa samtidigt
Jag tänder på; snyggingar ;)
Jag är rädd för; att förlora någon jag älskar.
Den värsta känslan är; ensamhet
Den bästa känslan är; lycka och kärlek
Jag är bäst på; att äga ut Lisa ;)
Jag är sämst på; att sjunga, haha
Om jag va ett djur skulle jag vara; en hes blåmes
Om jag vore ett redskap skulle jag vara; ett sugrör
Jag kommer alltid att vara; tacksam för det jag har
Det finaste som finns är; Alexander
I sommar; ska jag göra allt jag vill
Sist jag grät var; igår
Jag kan inte; vissla 
När jag vaknar på morgonen; sover jag lite till
Innan jag går och lägger mig; smsar jag
Just nu tänker jag på; vilken låt jag ska lyssna på
Bebisar är; söta, fast läskiga
Idag har jag sett; flingor
Ikväll ska jag; ha kul
Jag vill verkligen; flytta hemifrån, långt från sandviken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0