Så som livet är, skriver fingrarna.

Bloggen har känts rätt tråkig, kanske pågrund av att sommaren är över nu och jag verkligen inte vill fortsätta in på hösten. Jag lyssnar på gammal depp-kärlek-musik som jag annars aldrig lyssnar på, knäpper massor av fula, onödiga egobilder och har inte använt systemis på ett tag för att den inte haft något batteri och jag har inte tänkt på att ladda den. Men igår laddade jag den och idag hade jag tänkt ta tag i några saker. Städa ur hela mitt rum och sen tvinga med mamma till valbo för jag måste ha ett par nya jeans och nu finns det inte längre ord för hur mycket jag längtar till om några veckor. Min syster flyttar härifrån på lördag, till någonstans där vid Göteborg, antingen väljer jag att sitta i en bil hela dagen eller också så stannar jag hemma och åker och ser Ulrik i valbo. Svårt val? Hmm, inte särskilt antar jag. I alla fall, då kommer pappa att slå ut väggen mellan våra rum och jag kommer äntligen få det rummet jag alltid har velat ha, fyfan vad härligt. Sen börjar ju dansen också, det är ju bra, det finns väl fördelar med skolan också antar jag, rutiner och sånt skit. Längtar inte alls, jag vill inte byta skola nu och jag vill inte glömma allt och bara plugga hela tiden. Jag vill vara med honom. Nu måste jag göra nåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0