blä för att känna såhär

Vad som än händer nu, måste du veta att jag alltid kommer stå tätt intill vid din sida hela livet ut ändå. Du är min prins, min riddare, min hjälte. Jag vet inte om du kommer fatta att jag skriver det här till just dig, men jag skriver det ändå, för någonstans i hjärtat hoppas jag att du tar åt dig.
Jag måste göra ett val, kanske väljer jag fel, kanske väljer jag rätt. Men nu är det såhär, att vad jag än gör kommer jag att bli lycklig, tillslut, för allt ordnar sig, det vet jag när jag har dig.

Jag vill bara hålla om dig och aldrig släppa taget, jag vill hålla din hand och hjälpa dig upp när du faller. Det är allt jag vill, att bara få vara med dig och vara en del av ditt liv. ♥



Kanske är det bättre att må skit i några dagar, för att sedan bli lyckligare många dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0