dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar. (Jag är inte så deppig som jag låter)

Jäklar. Svårt det där alltså.
Okej, mina mål.
Just nu är det att tänka positivt, lämna datorn och den vackra musiken i mina öron just nu, duscha, ta hand om mig själv, tänka mer positivt och sedan sova och drömma den vackraste drömmen nånsin. Större mål är väl att fortsätta fixa skolan så bra och inte slacka av, sluta slösa så jävla mycket pengar på skit som godis och annat onödigt. Men gud. Mål. Vad är det för något egentligen?

Mina drömmar.
Att flytta härifrån Sandviken med världens toppbetyg, vara en glad, positiv tjej i sina bästa år. Gå på dansgymnasium, dansa på scener, föreställningar, i tv, ja, överallt. Ha världens bästa pojkvän med mörkt hår och glittrande ögon, en varm famn och pianofingrar. Hihi. Längre än så har jag inte hunnit drömma tror jag.

Mina önskningar.
Jag tror inte att önskningar någonsin kommer gå i uppfyllelse om man låter alla höra dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0