Om facebook-statusar

En väldigt dum sak är när någon har skrivit en status på t.ex facebook om att den mår så dåligt, eller något sånt, eller t.ex "Det största misstaget var du" eller "Jag mår bättre utan dig". Sedan kanske man skriver att man inte ville att sitt ex skulle se det och någon tror på det och tycker att det är konstigt att man skrivit den på facebook om man inte vill att sitt ex ska se den. Men det är väl klart att man vill. Har man skrivit den på facebook vill man väl att folk ska se den och bry sig, reagera, bara för att det känns bra inom sig för en stund och alla ord kanske inte är riktigt sanna, men det känns ändå bra att få ut dem och få honom/henne att fortfarande komma ihåg att man varit ett par. Det är inte lätt att gå vidare från någon och det krävs sånt där, massa facebook-statusar och deppiga texter överallt, tårar och tomma ord lite här och där, det är en process som jag tror de flesta går igenom. Det är nog nödvändigt för att man ska kunna resa sig igen och kunna stå på hela fötterna. Jag vet kanske inte så mycket, men jag tror nog att det är lite så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0